Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Zacznijmy od tego, że 4 tys km wymieniłem uszczalniacze zaworowe.

Dzisiaj wieczorkiem po zgaszeniu silnika, zapaliła mi się żółta lampka dżina.. olej..

Dowiedziałem się, że jak zapali się lampka to znak, że brakuje 1 litra oleju.

Czyli wychodzi mi 1l na 4000km. Teraz pytanie. Czy to prawda? Wiecie od jakiego poziomu oleju czujnik pokazuje, że nam go brakuje?

Wiem mogę to sprawdzić na bagnecie... ale niestety bagnet jest uszkodzony na strzałce. Kij z tym teraz.

Samochód nie kopci... moc jest. Długi czas odmy nie wymieniałem, nawet po wymianach. Teraz pytanie za 100 punktów. Czy to odma.. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może czujnik poziomu oleju padł, a może faktycznie nie ma oleju w silniku.... Warto ryzykować za 30zl, które może kosztować dobry bagnet oleju?
Opublikowano

Zrobił uszczelniacze a nie kupił Nowego bagnetu, to jakaś kpina:)

Kup bagnet wtedy sprawdzisz faktyczny stan, skąd możemy wiedzieć co masz w silniku?

 

Może czujnik a może oleju niema , któraś z tych dwóch opcji.

Opublikowano

Na bagnecie pomiędzy minimum a maximum to jest około litra oleju, żółta kontrolka poziomu oleju lubi się zapalać w okolicach minimum ale ten czujnik poziomu jest bardzo wrażliwy i może płatać figle.

W twoim przypadku by wyglądało na wadliwy czujnik poziomu , ja jak bym był w takiej sytuacji to doraźnie bym zrobił dolewkę 250 mml i na gwałt bym szukał bagnetu aby dalej wiedzieć co robić z tym fantem.

Trzeba pamiętać że lać ponad maximym jest nie wskazane.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Nikt wróżka nie jest, ale odma ma niewiele wspólnego z braniem oleju, jedynie jak jest rozerwana membrana lub któryś z węży to wtedy sa wycieki, lub olej w dolocie w sporych ilościach a także bledy o składzie mieszanki, szarpania, falowanie itd.

Dowiedz sie czy ten ktos kto Ci zmieniał uszczelniacze zakładał podczas wymiany kapturki na zawory, jesli tego nie zrobił, to bardzo prawdopodobne, ze uszkodził nowe uszczelniacze.

Ewentualnie pierścienie tłokowe sa zużyte i tamtędy wcina olej.

Opublikowano

Pierścieni lepiej nie tykać, nikt nie zrobi tego jak BMW i zawsze będzie do bani.

Odma na 99% lub coś innego, bo wyciek mam na chodniku widoczny gołym okiem.

Posmakował i smakował jak oleje Motul. A jaki mam olej w silniku? A no właśnie Motul.

Wiem, ze pompa vaccum nie jest uszczelniona, bo niestety poprzedni mechanik zrobił to źle..

Ciekawe ile z niej ucieka. No nic.

Opublikowano

Fajnie ze dopiero teraz piszesz, ze samochód znaczy teren. Mogłeś to napisać na samym poczatku to ludzie by nie kombinowali co może być nie tak skoro olej bierze. :duh:

Skoro leje Ci sie z silnika to masz wycieki a nie branie oleju. Uszczelnij ten silnik, a później obserwuj czy zużycie oleju jest czy nie, bo na razie to jest tylko zawracanie głowy.

Co do pierścieni to rozumiem ze masz jakies doświadczenie w tym co piszesz?

Opublikowano
Czemu pierścieni nie tykac bo będzie do bani. ? Kto ci takie głupoty opowiada? Jeśli cylindry są ok i tłoki nie uszkodzone a pierścienie do wymiany to się wymienia i nic nie będzie do bani...
Opublikowano

Zacznij od najprostszych rzeczy tj od ustalenia gdzie jest wyciek oleju.

Jak Cię ta odma męczy i nie możesz spać to ją wymień i sprawdź drożność układu odpowietrzania.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Powiem tak. Silnik jest na gorze uszczelniony idealnie, bo nie ma żadnych widocznych wycieków.

Czuje smród z kabiny, czyli gdzieś mamy wyciek.. Tylko co jakiś czas, tak samo z chodnikiem.

Za niedługo mam wizytę w serwisie. Do wymiany poleci bardzo dużo rzeczy.. i znowu robię się duży koszt.

Zaczyna mnie to boleć.. bo poprzedni mechanik bardzo mnie naciągnął na koszty, a nic nie zrobił sensownego.

Nie wiem czy nie wejść na stronę sądową.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po co zakładasz kolejne konto? Teraz kupujesz 335is a niedawno na starym koncie e46 330i (jakby ktoś miał wątpliwości, chociaż wątpię, to służę pomocą :8) )..wiem, że jesteś jeszcze małoletni (delikatnie ujmując), ale to już nawet nie jest śmieszne..takie to dobre rady dawałeś jaki to wspaniały silnik n42, tylko trzeba zrobić uszczelniacze, które zrobiłeś jak brał Ci 2l na 1000km i od tej pory nic nie bierze. Klan podobno umiera i widzę, że chcesz zapełnić lukę :cool2: dobrze, że mamy Stanisława z 320d i Ciebie z 318i

 

ps. A sprawę w sądzie z lakiernikiem wygrałeś już? :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Po co zakładasz kolejne konto? Teraz kupujesz 335is a niedawno na starym koncie e46 330i (jakby ktoś miał wątpliwości, chociaż wątpię, to służę pomocą :8) )..wiem, że jesteś jeszcze małoletni (delikatnie ujmując), ale to już nawet nie jest śmieszne..takie to dobre rady dawałeś jaki to wspaniały silnik n42, tylko trzeba zrobić uszczelniacze, które zrobiłeś jak brał Ci 2l na 1000km i od tej pory nic nie bierze. Klan podobno umiera i widzę, że chcesz zapełnić lukę :cool2: dobrze, że mamy Stanisława z 320d i Ciebie z 318i

 

ps. A sprawę w sądzie z lakiernikiem wygrałeś już? :lol:

 

 

A co Cię to obchodzi, czemu zakładam drugie konto? Twoje życie jest tak mało interesujące, że interesujesz się moim?

W sumie nie dziwi mnie to. Jak patrzę, o której dodajesz posty na forum, to wnioskuję że jesteś bezrobotny.

Skoro jesteś bezrobotny, to zapewne i też niewykształcony. Wystarczy spojrzeć w treść tematu, pisałem że olej ucieka, a nie że go silnik zjada.

Czytaj ze zrozumieniem.

 

(jakby ktoś miał wątpliwości, chociaż wątpię, to służę pomocą :8)

 

Czyli będziesz przeskakiwał stare konto, w celu udowodnienia, że chciałem kupić 330i :mrgreen:

Jakie to jest żałosne.. Nie szkoda Ci czasu? Przez ten czas mógłbyś poszukać sobie pracy.

 

Nie będę Ci dopiekał, ani Cię obrażał. Po prostu szkoda mi Cię.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba zbanować....

Popieram, bo to szczeniackie zachowanie.

Jak patrzę, o której dodajesz posty na forum, to wnioskuję że jesteś bezrobotny.

Czuje się prześladowany.

Wystarczy spojrzeć w treść tematu, pisałem że olej ucieka, a nie że go silnik zjada.

Czytaj ze zrozumieniem.

Czytam ze zrozumieniem tytuł tematu: Bierze olej po wymianie uszczelniaczy [318i]

Nie szkoda Ci czasu?

Nie, bo jestem bezrobotny.

Nie będę Ci dopiekał, ani Cię obrażał.

Całe szczęście, bo nie poradziłbym sobie z tym..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Trzeba zbanować....

Popieram, bo to szczeniackie zachowanie.

Jak patrzę, o której dodajesz posty na forum, to wnioskuję że jesteś bezrobotny.

Czuje się prześladowany.

Wystarczy spojrzeć w treść tematu, pisałem że olej ucieka, a nie że go silnik zjada.

Czytaj ze zrozumieniem.

Czytam ze zrozumieniem tytuł tematu: Bierze olej po wymianie uszczelniaczy [318i]

Nie szkoda Ci czasu?

Nie, bo jestem bezrobotny.

Nie będę Ci dopiekał, ani Cię obrażał.

Całe szczęście, bo nie poradziłbym sobie z tym..

 

A jak czytasz książki to pewnie tylko tytuły tak? :lol: :lol:

Tu masz drzwi:

 

http://otomontaz.pl/wp-content/uploads/2014/11/Drzwi1.jpg

 

A jak już wyjdziesz. To zajdź tutaj:

 

http://www.cozadzien.pl/img/zdjecia/6_zdrowie/_big/img_1956.jpg?1355152109625

Opublikowano

Jak sprawdziles że czujnik jest sprawny?

To w końcu bierze czy leje się? Bo z tematu i pierwszego posta wynika że bierze olej ale nie wiesz skąd.

 

Kup bagnet , zmierz poziom

 

Bo temat założony bez sensu jeśli nie możesz zmierzyć poziomu. Napisz jak sprawdziles że czujnik jest ok

Opublikowano

Jak czujnik nie działa to zapala się kontrolka przy starcie i świeci dłuższy czas, aż zgaśnie podczas jazdy. - Znak, że jest walnięty czujnik.

Moja zapaliła się po zgaszeniu auta i to jest prawidłowy objaw działania czujnika. Sprawna zapala się jeszcze podczas jazdy, ale to jak już naprawdę trzeba dolać olej..

Bagnet został zamówiony i będę wiedział ile oleju poszło. Na bank nie są to uszczelniacze, tylko jakiś wyciek. Obstawiam na 99% odmę i coś jeszcze mniejszego.

Nie mogłem sprawdzić poziomu oleju ręcznie, bo zauwuazylem walnięty bagnet.. więc dowiedziałem się, że jak zapala się kontrolka to znak że brakuje 1l oleju.

Bagnet zamówiony i będzie w czwartek, a zresztą w ten dzień auto będzie miało zrobione prawie całe przednie zawieszenie i tylne, rozrząd, odmę i inne. Spory serwis.. :8)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.