Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jeszcze cos mi zostalo do poprawy niestety w moim aucie...

Na szybszych zakretach szczegolnie w prawo jak natrafie na jakas nierownosc na drodze auto zarzuca tylem, jest przez chwile niestabilne.

Co z tylu w zawieszeniu odpowiada za przyczepnosc I stabilnosc w takich sytuacjach. Ktore tuleje ewentualnie trzeba wymienic?

Z gory dzieki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg i 9 lat robi swoje, u mnie też już czekają następne na wymianę - przebieg 127 tkm. Przód wytrzymuje dłużej.
3A0jS9b.png
Opublikowano

kurcze ale mialem auta z wiekszym przebiegiem I tak nie rzucalo.

A to przeciez BMW.

A te wszystkie tuleje z tylu. Za co one odpowiadaja ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jedź na diagnostykę zawieszenia. Muszą sprawdzić każdy element, bo inaczej to wróżenie z fusów. Jak się da to przypilnuj diagnostę, najlepiej jakbyś był z nim pod autem tak, żebyś widział czy sprawdza dokładnie wszystkie tuleje wahaczy.
Opublikowano

juz czuje zadowolenie mechanika jak mu powiem jaki jest problem...

jak cos sie nie urywa to dla nich wszystko jest dobrze... :duh:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jedź na stację diagnostyczną a nie do Mietka ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jade jutro do warsztatu. Problem w tym ze na 1 rzut oka w tym watsztacie mowili ze nic do wymiany nie widza. Zasugerowali mi w sklepie zeby wymienic tuleje z tylu. Pokazali te ktore najczesciej sie psuja. Wzrokowo nie sa w najlepszym stanie chociaz luzow nie maja.

Mam jeszcze pytanie. Co w tych autach najczesciej z przodu pada? Stuka szczegolnie z lewej strony na dziurach a juz rano to masakra jak sa zilne opony.

Potem troche lepiej ale nie duzo. I tu tez na oko nawet podwadzajac elementy zawieszenia nie widzieli luzow. Mysle zeby wymienic laczniki stabilizatorow. Czy one tu lubia padac? Z objawow to czasem ma sie wrazenie jakby kilka elementow podvzas najechania na nierownosc bylo do wymiany. A ktos kiedys rzucili ze laczniki potrafia dac takie objawy. Z gory dzieki.

Opublikowano

A może po prostu masz za niskie ciśnienie w kołach?

Ostatnio wrzuciłem letnie run flaty i mnie trochę buja, to samo miałem w tamtym roku.

Na zimówkach nie-run flat było sztywno.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

U mnie z lewej strony był do wymiany drążek kierowniczy. Stukał szczególnie na niewielkich nierównościach (jazda po brukowanej nawierzchni itp.)

Łącznik stabilizatora też może być do wymiany. Weź podnieś go z tej strony, ściągnij koło i szarpnij tymi elementami. Drążek i łącznik stabilizatora powinien pukać jak będziesz ruszał ręką, jak coś to pomóż sobie łomem.

Opublikowano
A może po prostu masz za niskie ciśnienie w kołach?

Ostatnio wrzuciłem letnie run flaty i mnie trochę buja, to samo miałem w tamtym roku.

Na zimówkach nie-run flat było sztywno.

 

Jak to z tym cisnieniem jest? Moze smieszne pytanie zadaje ale 1 raz tabliczka od cisnienia jest tak malo czytelna dla mnie. 2.6 z przodu i 2.1 z tylu? Opony mam 225/45/17 Run flat...

Opublikowano

Na tabliczce masz podane ciśnienie na przedniej i tylnej osi w zależności od parametrów opon oraz obciążenia (2 osoby lub 4 osoby + bagaż).

Jak podeślesz zdjęcie, to Ci napiszę jakie powinieneś mieć.

W 2.6 na przodzie i 2.1 na tyle ciężko mi uwierzyć ;p

Opublikowano

Na tej tabliczce dla 225/45/R17 masz:

- przy obciążeniu do 4 osób - przód 2.3, tył 2.7

- przy większym obciążeniu - przód 2.7, tył 3.1

Tabliczki się różnią w zależności od modelu, silnika, skrzyni, rodzaju napędu. Wszędzie masz inną masę i inny rozkład masy pomiędzy osiami.

Opublikowano

czyli prawie dobrze mam. czy taka roznica z przodu spowoduje jakies stuki?

Bo z tylu to chyba prawie nie ma znaczenia (roznica 0.1)

Opublikowano (edytowane)
Moja opona to 225 45 17 , 91W. I takiej samej dokladnir nie ma ... to ma znaczenie przy cisnieniu? Jest 91 V ale nie W Edytowane przez dexter7d
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nieprawidłowe ciśnienie w oponach nie powoduje stuków, sprawdź stan zawieszenia i ukladu kierowniczego.
Opublikowano

Wrocilem z warsztatu. Nigdzie nie znalezli luzow.

Jedyna rzecz ktora moze cos wskazywac to podczas ruszania nadwoziem gora dol, lewy amortyzator (czyli z tej strony gdzie stuka) lub mocowanie cos tam daje jakas oznake luzu(powiedzial mi ze jest roznica porownujac prawy-ze jest gorzej z lewej). Ale nie ma pewnosci czy to mocowanie czy amortyzator. 120.000 i padlby amortyzator BMW? Nie cieknie. Czy to mocowania ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak oni mając samochód nie znaleźli usterki to tym bardziej my na odległość nie damy rady. Na stacji diagnostycznej powinni sobie poradzić ze zlokalizowaniem stukania.
Opublikowano

Tuleje pływające tylnego zawieszenia. Wymień i będzie spokój.

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/190650/686x484 -oznaczone numerem 3 (wymień komplet)


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.