Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, panowie nam takie pytanie od dobrych 3miesiexy zauważyłem jakiś problem z turbina. Nie wiem czy jest zasyfiona czy do regeneracji. Problem jaki występuje to:

Odpalam auto dajmy na to rano, albo nawet w południe jak silnik jest zimny i turbina lapie normalnie dajmy na to od 2tys. Gdy gdzies przyjade silnik jest zagrzany zgaszę go i gdy wrócę za 5min ,albo odrazu jakbym go odpalił to turibna lapie od 2.8 tys.. A jak wiemy disela wysoko nie pokręcimy i tu mnie to ciągle boli co jest grane. Cy ktos miał podobny problem? Bmw e46 320d po liście

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

turbo sterowane podcisnieniowo wiec do sprawdzenia przewody (najlepie zmienić), zaworek (mozna podmienic z egr albo kupic nowy) czujnik cisnienia w kolektorze i wiele innych zmiennych

wiec najlepiej zaczac od kompa i spr bledy, moze to bedzie wskazówka

jak nie bedzie bledow to live data i sprawdzic co sie dzieje gdy turbo nie wstaje

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Tutaj dwa podgladowe filmiki na pierwszym normalne przyspieszenie.

 

A tutaj pedal gazu wciśnięty opor i lapie wysoko nie wiem czy to zauważycie czy nie,ale może cos tam ktos dostrzeże

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filmy są prywatne. Przestaw żeby wszyscy mogli zobaczyć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz jest ok. Zrób jak napisał puzon. Powymieniaj węże podciśnienia. Jak nigdy nie wymieniane to koniecznie. Zaworki też wyczyść albo wymień i daj znać czy pomogło.
Opublikowano

Problem jest w tym ,ze ja kompletnym laikiem jestem:D musze znajomego poprosić czy by mi pomógł. Bo turbina jakby sie konczyla to by byly inne efekty co?

 

PS. A tak jaka dlugo jeżdżę to nie wymienislem wężyków także przyczyna może stać po ich stronie albo te zaworki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też mechanikiem nie jestem i wymiana tych wężyków to nie jakaś wielka filozofia, wciągasz jeden docinasz taką samą długość i wkładasz nowy. Te od turbo da radę bez większego rozkręcania, ale do reszty warto ściągnąć kolektor ssący. Ja kupiłem chyba ze 3 metry silikonowego przewodu o średnicy 3mm. Zaworek od turbiny wymienisz bez problemu bo jest na widoku przykręcony po stronie pasażera w komorze silnika. Od EGR już gorzej bo jest koło filtra oleju i mało miejsca, ale da radę. Jak masz takie które można wyczyścić, to rozbierasz, czyścisz, montujesz i sprawdzasz efekty. Tutoriale do takiej roboty znajdziesz na necie bez problemu.
Opublikowano
Ok poszukam cos. Postaram się cos zdzislac. A jeszcze powiedzcie mi jakby turbo padalo podobne sa efekty? A jeszcze jedno gdzie kupie wezyki? W aso? Bo czytam ze tylko aso.
Opublikowano
M47N do kwietnia 2003 roku ma fabryczny problem z turbo i softem. Trzeba zaktualizować program i przeprowadzić podstawowe procedury naprawcze tj, wezyki, zawory, czyszczenie MAF, MAP i EGR.
Opublikowano
Problem jest w tym ,ze ja kompletnym laikiem jestem:D musze znajomego poprosić czy by mi pomógł. Bo turbina jakby sie konczyla to by byly inne efekty co?

 

PS. A tak jaka dlugo jeżdżę to nie wymienislem wężyków także przyczyna może stać po ich stronie albo te zaworki.

mozesz wymienic najpierw turbo za pi razy drzwi 1tysiac zl a pozniej wezyki podcisnienia za 10zł, jaki problem ?

dostales instrukcje co masz zrobic, co masz sprawdzic, inaczej problemu nie rozwiążesz, masz dwie lewe rece to szukaj kolegi co ma dwie prawe i sie uzupełnicie, jeden zaczyna od najprostrzych najtanszych rozwiazań, inny płaci i płacze, ogladales kiedys bedzie pan zadowolony na tvnturbo ?

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
ogladales kiedys bedzie pan zadowolony na tvnturbo ?

 

szkoda tylko że nie podają danych tych naciągaczy:

 

"...dopisz jeszcze wymianę czegoś tam bo to nie może tylko być wężyk..." ot coś podobnego niedawno słyszałem w tym programie. Normalnie w większości warsztatów złodzieje. No i jeszcze jak babeczka przyjedzie...

Opublikowano (edytowane)

pewnie by sie zaraz sądzili albo coś stad brak adresów a szkoda....

jednak taka jest rzeczywistość, jak wpada klient co mowi raz ma moc raz nie i mowi pewnie turbina to w warsztacie wiedzą ze będzie to turbina niezależnie co wyjdzie podczas sprawdzania....

a wyjdzie węzyk, zaworek lub wariujacy czujnik (czy zalepiony nagarem), zrobią ale policzą za turbo :roll:

 

jak sam nie zrobisz, nie sprawdzisz to niczego pewnym być nie mozesz... takie realia, bmw na warsztacie to dla mechanika pojawia sie w oczach rozbity bank $$

i aby była jasnosc nikt nikomu nie karze wymieniac turbo we wlasnym zakresie a jedynie sprawdzisz osprzęt który odpowiada za jej prawidlową pracę, robota prosta, szybka i w wielu przypadkach wystarczająca do usuniecia usterki

Edytowane przez puzonn

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W ostatnim odcinku (powtórka jakaś) był tak zacny warsztat, że poświęcili mu całe pół godziny. Jakiś opel corsa, agila czy coś podobnego:

-uszkodzony czujnik wałka rozrządu i zapchany kawałkami filtra powietrza przepływomierz. Wycena eksperta max. 200zł i 1,5 godz, a panowie w warsztacie wymienili rozrząd (na łańcuchu), potem wymienili olej na rzadszy niż był i oddali po 2 dniach z siwym dymem z rury i zaśpiewali 2800zł. :norty:

Opublikowano
Hahah tam sa czasem ladne elementy:p na takie programy sie fajnie patrzy, tak jak na usterkę albo taka robota i wiele innych ciekawych;) realia polskich firm i partactwa
Opublikowano

Dzis zabrałem się za czyszczenie przeplywki. Czy tam egr..:p jestem laikiem takze wiecie. No i wygladala fatalnie cala zaklejona brudem ten tloczek w środku nie chcial sie ruszać. Teraz go wyczyscilem psiknslem ronsonem żeby smarowania troche dostal i zobaczymy efekt. Jesli dalej auto mulic będzie będę dalej cos rozbieral. To co umiem sprobuje zrobić.

http://zmniejszamy.pl/global/uploads/img_20160227081207_WP_20160227_11_36_23_Pro_zmniejszamy_pl.jpg

http://zmniejszamy.pl/global/uploads/img_20160227081314_WP_20160227_11_36_30_Pro_zmniejszamy_pl.jpg

http://zmniejszamy.pl/global/uploads/img_20160227081405_WP_20160227_12_12_43_Pro_zmniejszamy_pl.jpg

 

Nie jest i tak jakas najczystsza,ale nie mialem odpowiednich narzędzi żeby bardziej to wyskrobać. Psikalem to dimerem a następnie nozyk szczoteczka śrubokręcik i tak aż do czystego.

 

Przejechałem sie przed chwilka,sle dalej późno chyta.. Może jeszcze musi wydmuchać syf. Gonie go ciągle zobaczę na czasie czy jalas poprawa będzie. Gdzie te elektrozswory znajdę? A te węże podciśnienia sa gdzies opisane na forum jak i które wymieniać bo ja nie wiem które to:p

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przetwornik ciśnienia (elektrozawór) od turbiny masz na prawej podłużnicy, najdziesz go po przewodach podciśnienia, które masz wymienić :wink: a które to? Takie jak ten, który odpinałeś od zaworu egr, tak to nie przepływomierz :lol: jego lepiej nie ruszaj. Masz foto poglądowe:

http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_9tM2IBBK7nkcb4Ts0Myrze5butnxHrFX.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jesteś mocny w różnego rodzaju loteriach to możesz próbować używkę :wink: wiele osób jeździ na pierburgach z alledrogo za ok 150,- i chwalą sobie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pod jaka nazwa ich szukac? Bo wpisuje elektrozawór turba bmw e46,ale wyskakuje mi z 5eleltrozaworow. A czy przy podlaczeniu auta pod kompa i przejechaniu się idzie zobaczyć czy elektrozawor szwankuje? Czy tego raczej komp nie wykryje?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.