Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzwoniłem do ASO - przegląd trwa 8h i kosztuje 999 razem z geometrią. Brzmi imponująco ciekawe jak i nich z jakością usług. Czekam na historię od DRAYa i muszę coś wybrać.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

 

tych to już doszczętnie poj...ało, mogli od razu krzyknąć że przegląd 8000 a w tym wymiana oleju i rozrządu :mad2:

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki wszystkim za porady i chęć pomocy. Na to 8 godzin w ASO to i ja sie nie pisze bo dla mnie to jakas bzdura. Pewnie przez 4 auto stoi i czeka a kolejce....

Póki co sprzedajacy zadeklarowal sie, ze znajdzie gdzies na miescie miernik i pomierzy auto. Wtedy podejmę decyzję co dalej.

Przyjrzałem się dobrze i faktycznie szpara z prawej strony jest doscyc spora. Z lewej jest mniejsza.

Parcia na szybki zakup nie mam tym bardziej, ze nie jest to mój wymarzony kolor (niebieski):p

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Auto zmierzone. Ma w jedym miejscu 900 mikronow. Pozatym do 200 na prawej stronie gdzie byla malowana. Ja odpuszczam ale innym moze to nie przeszkadzac. Uszodzenie było nie wielkie ale widocznie nie udalo sie wyklepac wszystkiego idealnie. Ale wielki szacun dla właściciela za to, ze mu się chciało szukać tego miernika i uczciwie podał jak jest. Handlarze pewnie z ręką na sercu zapierali by się, ze jeszcze wczoraj tej szpachli nie było.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bedzie musial raczej zejsc z tej ceny i raczej sobie zdaje z tego sprawe...
Opublikowano
Ma w jedym miejscu 900 mikronow.

 

To w jakiś sposób skreśla auto ? bo nie rozumiem dlaczego odpuszczasz ?

Opublikowano

Tam musi być szpachla. Nie mam pojęcia czy gdzie indziej nie ma jej więcej. Nie pytałem dalej bo mnie to już nie interesowało. Nie wiem jak to zostało zrobione i czy nie pęknie za jakiś czas. Gdybym kupował 10-cio letnie auto za 20k to by mi to nie przeszkadzalo ale przy 50k jest to już dla mnie istotne. Jeśli komuś nie przeszkadza to ma już auto prześwietlone i mogę mu nawet podesłać raport od DRAYa :)

 

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak najbardziej można go tu wkleić.

 

PDF:

http://www.bmw-check.com/pdf/WBAUY11070F205713.pdf

 

 

Tekstowy:

20.10.11 - 5 km - przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe kpl, mapa nawigacji

28.10.11 - 200 km - zmiana kół

16.05.12 - 19 136 km - zmiana kół, wyważenie kół

19.06.12 - 30 315 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

24.10.12 - 46 630 km - zmiana kół, wyważenie kół

21.02.13 - 58 757 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu

13.03.13 - 61 501 km - zmiana kół, wyważenie kół, wycieraczki przód

10.05.13 - 65 930 km - monitor nawigacji satelitarnej, jednostka sterująca nawigacji, kontroler i drive, wiązki przewodów deski rozdzielczej, diagnostyka i programowanie pojazdu, aktualizacja nawigacji satelitarnej, lakierowanie drzwi przednich prawych, drzwi tylnych prawych, błotnika tylnego prawego, wygłuszenia drzwi, prowadnice szyb drzwi, uszczelki, spinki, elementy technologiczne

30.08.13 - 80 570 km - opony x 2, zmiana opon, wyważenie kół, klocki hamulcowe tył

11.10.13 - 85 170 km - klocki i tarcze hamulcowe przód

02.12.13 - 91 958 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

02.04.14 - 108 435 km - opony x 2, zmiana opon, wyważenie kół

18.07.14 - 121 001 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu, wycieraczki przód

 

Ostatni szczyt z kluczyka - 132 010 km - 30.09.2014

 

Brak akcji aktywnych dla danego pojazdu.

 

 

Numer podwozia WBAUY11070F205713

Kod typu UY11

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E91 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47T

Pojemność skokowa 2.00

Moc 135

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor AZURITSCHWARZ METALLIC (S34)

Tapicerka POLSTER IMPULS M. STOFF/LEDER/ANTHR (FMAT)

Data prod. 2011-10-10

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2K5A LM RAEDER V-SPEICHE 338 Obr. BMW, st. le., spr. V 338

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S3AAA DACHRELING SCHWARZ Reling dachowy, czarny

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4CMA INTERIEURLEISTEN PLATINBRONZE MET. Listwy wewn. platin-bronze metalik

S4UAA SITZVERSTELLUNG TEILELEKTRISCH F/B Regulacja fotela półelektryczna

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6VCA STEUERUNG COMBOX Sterowanie Combox

P735A BASICPACKAGE Basic Package

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7KBA NAVIGATIONPAKET PROFESSIONAL Pakiet nawigacji Professional

P7MDA EDITION LIFESTYLE Pakiet wydania Lifestyle

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA

P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Pakiet nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

----

Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

0S34 Azurite Black metallic

Paintwork "azurit black-metallic" (code S34).

Opublikowano
Tam musi być szpachla. Nie mam pojęcia czy gdzie indziej nie ma jej więcej. Nie pytałem dalej bo mnie to już nie interesowało. Nie wiem jak to zostało zrobione i czy nie pęknie za jakiś czas. Gdybym kupował 10-cio letnie auto za 20k to by mi to nie przeszkadzalo ale przy 50k jest to już dla mnie istotne. Jeśli komuś nie przeszkadza to ma już auto prześwietlone i mogę mu nawet podesłać raport od DRAYa :)

 

Rozumiem kolego. Taka ciekawostka oglądałem ostatnio ze znajomym 535d z 2014 roku z obydwu stron malowana i miejscami szpachlowana... co ciekawe nie jest to jakąś wadą jeżeli jest to zrobione dobrze... auto za ponad 200tyś zł. Tylko w PL lepiej jest wymienić nowy element niż np po przecierce nałożyć szpachlę i pomalować, ja bym auta nie skreślał i obejrzał dokładnie co było robione ale to tylko moje zdanie ;)

Powodzenia w poszukiwaniach

Opublikowano

To dotyczy tylnego lewego blotnika a ten element już nie jest tak łatwo wymienić.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
To dotyczy tylnego lewego blotnika a ten element już nie jest tak łatwo wymienić.

 

no właśnie ja o tym... nie rozumiem po co chcesz wymieniać ten element ? przecież jak był przerysowany to lepiej położyć szpachle i pomalować niż wycinać i wspawywać poszycie... :duh:

Opublikowano
To dotyczy tylnego lewego blotnika a ten element już nie jest tak łatwo wymienić.

 

no właśnie ja o tym... nie rozumiem po co chcesz wymieniać ten element ? przecież jak był przerysowany to lepiej położyć szpachle i pomalować niż wycinać i wspawywać poszycie... :duh:

 

Ja osobiście wolałbym porządnie wstawione poszycie z bardzo małą ilością szpachli na łączeniach niż tonę szpachli na błotniku, która prędzej czy później pęknie.

Opublikowano

A możemy kiedyś porozmawiać o autach nie malowanych, bo nie było ku temu powodów?

Szkoda, że nie jestem lakiernikiem i blacharzem w jednym. Od malowania tych rysek i szkód parkingowych, które w rezultacie okazują się kompletna demolka mechaniczną i blacharską, byłbym bogatym człowiekiem.

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego druciarze maja się jak pączki w maśle? Bo maja wiernych odbiorców.

Opublikowano
To dotyczy tylnego lewego blotnika a ten element już nie jest tak łatwo wymienić.

 

no właśnie ja o tym... nie rozumiem po co chcesz wymieniać ten element ? przecież jak był przerysowany to lepiej położyć szpachle i pomalować niż wycinać i wspawywać poszycie... :duh:

 

Ja osobiście wolałbym porządnie wstawione poszycie z bardzo małą ilością szpachli na łączeniach niż tonę szpachli na błotniku, która prędzej czy później pęknie.

 

Ja jestem zdania ze poszycie trzeba umiec wstawiac.Wolalbym wyrównanie szpachli niz wspawanie zwyklym magiem poszycia.W takich przypadkach blacha jest przegrzana i tylko czekac na wykwity rdzy.Nie kazdy fachowiec robi to jak bmw przykazalo i uzywa drutu Cusi3 do lutospawania.Minus taki ze przypadku zwyklej obcierki trzeba malowac caly element i wszystko mozna sprawdzic w przypadku tylnego blotnika od drugiej strony

Opublikowano
Ja osobiście wolałbym porządnie wstawione poszycie z bardzo małą ilością szpachli na łączeniach niż tonę szpachli na błotniku, która prędzej czy później pęknie.

 

900mikronów w jednym miejscu to tona szpachli ?? wolał byś wstawić nowe poszycie jak masz zarysowanie błotnika ?? normalnie jak czytam niektóre posty to płakać się chce... najlepiej to jakbyście w ogóle auta tylko w garażu trzymali :cool2: Nie bronię tutaj prezentowanego modelu bo sam go nie oglądałem, mówie tylko że różne przypadki się zdarzają lepiej bliżej się przyjrzeć czy jest np. wstawiona ćwiartka czy tylko np szkoda parkingowa... odpowiedzcie koledzy co w sytuacji gdy ktoś wam obije waszą Bętkę całą w oryginale... co wtedy ? zapłaczecie się bo trzeba będzie pomalować błotnik... :duh: co niektórzy to chyba nie jeżdżą po naszych droga lub większych miastach.

Opublikowano

Ja nie mowię, ze auto jest zdrutowane

Widzialem fote uszkodzenia i naprawde nie bylo duze. Poprostu blotnik w jednym miejscu w okolicy nadkola byl brzydko wygiety i pewnie nie dalo sie go wyklepac. Moze osobiscie przesadzam ale twierdze, ze uda mi sie znalezc inne e91 lci do 50k bez szpachli ;) Jestem ciekaw jak auto zostalo pomalowane, ten kolor chyba nie jest latwy do lakierowania. Gdybym mial blisko napewno bym pojechal. A tak strace caly dzien i pare stowek na paliwo i moge sie rozczarowac. Nie spieszy mi sie z zakupem wiec grzecznie czekam az pojawi sie cos innego, cos co po wstepnej wyrefikacji nie bedzie budzilo tylu moich watpliwosci jak to jest w przypadku tego auta.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie rozumiem tego ataku na autora :nienie:

Nie chce auta bo pomazaniec i dobrze. Jego sprawa czy woli miec 900mikronow i co 2 lata poprawiać błotnik bo szpachla pęka czy miec wstawiony błotnik. Pamietajmy że te 9stowek to podaje sprzedający i zeby na miejscu sie nie okazało ze "gdzieniegdzie" brakuje skali bo "tu akurat nie mierzyłem". Drzwi czy przedni błotnik to nie problem, w razie co łatwo wyrzucić na śmietnik i zamienić na ładną używkę z tylnym blotnikiem juz nie tak prosto a i przy odsprzedaży tez bedzie problem. Sam niedawno kupowałem auto i najważniejsze było zeby nie był pomazany i w miarę mozliwosci niski przebieg. Znalazłem. Ty tez swoją znajdziesz :cool2:

– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)

– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

M. Bułhakow

Mistrz i Małgorzata

Opublikowano

Dokladnie, jak kolega wyżej pisze. Moje poprzednie auto miało malowany blotnik tylny, grubość gdzies po 900, i niestety po kilku latach musiałem to naprawiać... Plusem byl maly przegieg...

Bmw, udalo mi się zaleźć cale w oryginale, ok przebieg może nie najmniejszy, ale jeżeli prawdziwy to jeszcze troche pojeżdżę.

Tak wiec da rade znaleźć nielakierowany, tylko trzeba troche czasu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie, jak kolega wyżej pisze. Moje poprzednie auto miało malowany blotnik tylny, grubość gdzies po 900, i niestety po kilku latach musiałem to naprawiać... Plusem byl maly przegieg...

Bmw, udalo mi się zaleźć cale w oryginale, ok przebieg może nie najmniejszy, ale jeżeli prawdziwy to jeszcze troche pojeżdżę.

Tak wiec da rade znaleźć nielakierowany, tylko trzeba troche czasu...

Poruszyłeś właśnie sedno sprawy, albo duży przebieg albo naprawy blacharskie - to boli 95% aut na rynku polskim. Kolega szuka auta za 50 tyś, więc przebieg typu 150tyś + oryginalny lakier raczej nierealny. Myśłę o autach z końca produkcji 2011/12r.

 

Nie rozumiem tego ataku na autora :nienie:

Nie chce auta bo pomazaniec i dobrze. Jego sprawa czy woli miec 900mikronow i co 2 lata poprawiać błotnik bo szpachla pęka czy miec wstawiony błotnik. Pamietajmy że te 9stowek to podaje sprzedający i zeby na miejscu sie nie okazało ze "gdzieniegdzie" brakuje skali bo "tu akurat nie mierzyłem".

Nikt auta nie widział, więc nie będziemy wiedzieć jak było naprawdę, ale co ma pomyśleć sprzedający jeżeli jest uczciwy i podał realne wartości pomiarów. Powiedział prawdę i już auto "pomazane"

Kajus co zrobisz jak ktoś ci się wpakuje w tylny błotnik auta, czego Ci nie życzę ?? Będziesz jeździł pomazańcem ??

 

Autor wątku ma swoje oczekiwania od auta i to jego prawo. Ja osobiście wolę szpachlę na tylnym błotniku, niż przegrzaną od spawania poszycia blachę w okolicy progu, gdzie wyjdzie rdza. Wymiana poszycia wymaga często wybebeszenia części tapicerki auta, spawów od wewnątrz nigdy nie da się idealnie zabezpieczyć, a na zewnątrz i tak trzeba je szpachlować. Przy delikatnych obcierkach na "niewymiennych" elementach, szpachla to dużo lepsze rozwiązanie.

Opublikowano
Ewentualnie zamiast szpachli cyna, dużo trwalsze rozwiązanie :) Ten gość robi cuda
nie jest tani ale wydaje mi się, że wyszłoby i tak taniej niż zmiana poszycia.
Opublikowano

Ja nie mówię, że auto jest złe, poprsotu nie spełnia moich oczekiwań. Właściciela pochwaliłem za szczerość. Szukam e91 LCI wiec nie tylko roczniki 2011/2012 mnie interesują. Wole starsze a w lepszym stanie niż na odwrót.

PS: dziś pojawiła się sztuka z 2009 roku od pierwszego właściciela i w sobotę jadę ją oglądać.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.