Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

To w końcu jak to jest z tą zależnością między temperaturą cieczy chłodzącej, a wskaźnikiem dopuszczalnych obrotów? Bo w mojej E60 po lifcie są cały czas, niezmiennie 4 kreski niezależnie od warunków. Tak ma być, czy problem z termostatami?

Opublikowano
A już myślałem, że coś nie tak z termostatami. Kreski-atrapa. Reflektory długich-atrapa. To powinna być poliftowa wersja, a nie jakiś regres. Gdyby nie pięknie pracujący silnik, poczułbym się zawiedziony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.