Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam takie pytanko, co to może być, gdy jade niezależnie od prędkości i puszczę gaz to obroty falują, dodam że autko musi byc zagrzane. A moje autko to e60 530d z 2004roku w automacie. I z góry dziekuje za jakieś sugestie
Opublikowano
No ale też z drugiej strony mowisz konwerter ale z tego co czytalem i co mechanik mi mowil to powinny obroty falowac caly czas podczas np stalej predkosci a u mnie nic takiego sie nie dzieje jedynie co to mam takie jakby tarcie albo buczenie jak ktos woli polaczone z wibracjami ktore czuc na aucie i tak sie dzieje gdy jade ok 70 i auto zrzuci z 4 na 5 (odczucie takie jak by nadkole do kola wciagalo i popuszczalo i tak caly czas) no i oczywiscie tak jak pisalem musi byc zagrzane bo jak jest zimne to nic takiego sie nie dzieje i wszystko jest w tedy ok. Wiec jak by mi ktos mg doradzic czy to na 100 % konwerter bo jak go wymienie a dalej bedzie to samo to dziekuje bardzo :cry: inna sprawa jak kosztowalo by to grosze no a tak niestety nie jest. Dodam tylko jeszcze ze olej z filtrem wymieniany jakies 2500 km temu i robiona byla tez adaptacja
Opublikowano
Kolego nikt Ci nie powie na 100% procent co to może być... Przyczyn może być wiele... Ja tez jak kolega wyżej obstawiam konwerter. Na youtube masz dużo filmików z padniętymi konwerterami porównaj sobie objawy. Niestety przyjemność z jazdy kosztuje. Sam przerabiam teraz temat półosi...
Opublikowano
Cześć, ja robiłem u siebie regeneracje sprzęgła bo miałem objaw falowania obrotów właśnie to samo co ty masz. Ustaw tempomat na 100km/h włącz mu 6 bieg, bo do 100 to na 5 będzie jechać. I obserwuj obroty. Jak będzie falować to masz na 100% sprzęgło do regeneracji. Tylko jedz na tempomacie dłuższą chwilę, nie 1 czy 5 kilometrów tylko dłużej. Właśnie na 6 biegu bo przy obrotach prawie 2000 nie będzie za bardzo falować mi przynajmniej nie falowało na 5 biegu przy 100 tylko na 6 jak masz oborty około 1500. Po puszczeniu gazu też falowały obroty. Po naprawie nic się nie dzieje, ale od razy nie musisz tego robić. Ja zrobiłem około 30tyś kilometrów i nic się ze skrzynią nie stało. Tylko ja utrzymywałem obroty przy 2000 bo wtedy nie faluje za bardzo. Ja za taką usługę zapłaciłem 2500zł. Sama regeneracja sprzęgła 1200zł, ale jak mówisz, że wymieniałeś miskę z filtrem to odchodzi ci koszt miski, a olej i tak będziesz musiał wymienić bo mogą w nim być opiłki ze starego sprzęgła, a zapytam z ciekawości jaki masz przebieg w aucie?
Opublikowano
Dołącze się do tamatu. U mnie falowanie na 5 i 6 biegu przy minimalnych prędkościach tj ok. 80-90 km/h ma miejsce przy zimnym silniku. Po nagrzaniu auta, oleju w skrzyni objawy się minimalizują, znikają. Olej w skrzyni wymieniony. Wtryski, błędy posprawdzane, niby wszystko jest ok.
Opublikowano
Kolego ja mam okolo 250 tys ale nie wieze ze taki jest bo to auto jest tak zgrzebane i dziwne ze szok, ale postanowilem nie sprzedawac bo bmw to swietne auto tylko ciezkie w napeawianiu. Jezdze wiec i naprawiam bo i tak co weekend tylko w domu jestem to jakos dam rade a co do tego tarcia to po usunieciu zapisu skrzyni narazie nic sie nie dzieje wiec tak jezdze chociaz obroty faluja ale zaryzykuje i zregeneruje ten konwerter jak tylko znajde chwile czasu, i jak cos to dam znac napewno. Pozdrawiam
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Troszke pozno ale moze komus pomoge. Mkalem falowanie po puszczeniu nogi z gazu przy predkosci 60 km/h i i szybciej, do tego trgania i takie jak by tarcia, jak by nadkole do kola wciagalo i to bylo na 5 i 6 biegu przy niskich obrotach bo na wyzszych bylo ok. Rowniez na postoju auto drzalo a jak mialem na P i dalem na R lub D drgania nasilaly sie masakrycznie. I wogole przy spokojnej jezdzie jak auto zrzucalo biegi na niskich obrotach to strasznie buda drzala. Wymienilem konwerter na nowy plus olej, miska i filter zostala bo byla praktycznie nowa. Koszt 4tys z wymiana :mad2: ale wyszystko ustalo, zadnych drgan szarpania no nic, poprostu inne auto. Jeszcze tylko mam wrazenie ze auto jak by troszke drzy ale to tylko raz na jakis czas. Ale jak do tego dojde to nap sie odezwe, no chyba ze to tylko moje przewrazliwienie, jak narazie to pozdrawiam i powodenia w naprawach :wink:
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam odswierze temat

Miałem podobny obiaw falujące obroty podczas stałej prędkości przy niskich obrotach. Padło na konwerter po sprawdzeniu wszystkiego egry i inne rzeczy.

Założony konwerter po regeneracji obroty nie falują podczas stałej prędkości falują jak puści się nogę z gazu

Przy niskich obrotach i słychać buczenie. Moje auto to E60 2.0d N47 skrzynia 6hp21.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.