Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, widziałam już tematy podobne, lecz niestety żadna odpowiedź nie spełniła moich oczekiwań. :(

Problem tyczy się błędu EML. Zacznę od początku..

W listopadzie ubiegłego roku jechałam wraz z chłopakiem w trasę, podczas której w czasie wykonania manewru wyprzedzania włączył się błąd EML i bumcia nagle straciła moc. Zatrzymaliśmy się na stacji, zgasilismy ją. Po odpaleniu znowu jezdzila jak ta lala. Spokój był do stycznia.

W styczniu podczas nocnej jazdy znowu błąd wyskoczył, straciła moc, smierdzialo w środku, chodziła jakby silnik miała V8 lub lepiej. Tym razem zgaszenie i ponowne odpalenie nic nie dalo.

Zostały wymienione świece, wtryski, wąż odmy, przepustnica, komputer od modelu E39 z silnikiem 2.8 lecz numery się zgadzaly. (nasz komputer silnika miał zalana jedna wtyczkę, nie wiadomo z jakich przyczyn)

Zapewniano nas, że powinno być już dobrze. :?

Niestety znów to samo. :mad2: Stwierdziliśmy, że trzeba ją przepalic. Po ciężkiej drodze przez miasto wieczorem, dojechaliśmy na zamiescia gdzie są górki. Pod górkę max 30/h na 1 biegu przy obrotach max 3000. Nagle jadąc z górki wbiła w obroty ponad 4000, bum i smigala dalej. Jeździ jakby była gdzieś zapchana. Podkreślam, że bawarka jest w automacie z +/-.

Teraz pytania:

Czy jest możliwe, że się gdzieś zapycha?

Co może jeszcze być przyczyną tego?

Czy może to być wina kompa od e39 z silnikiem 2.8 (możliwe, że od manualna)?

Jeśli zapomniałam o czymś to dopiszę..

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez karolina1011
Opublikowano
Przepustnica do wymiany

 

Przepustnica wymieniona.. no ale mamy jeszcze nasza starą, która okazała się być ponoć sprawna i jeszcze inna. Jak nic nie zdzialamy z 3 przepustnicami to raczej problem musi tkwić w czymś innym. Musiałby być pech jeśli 3 przepustnice rozwalone na raz.

 

Katy mogą być zapchane i die dlawi.

 

Właśnie myśleliśmy, że katy ale co one mają wspólnego z błędem EML? Dzisiaj podłączą nam kompa gdy ten błąd jest i zobaczymy co teraz pokaże. Za każdym razem gdy chcieliśmy zobaczyć co komputer pokaże to błędu nie było i nie wczytalo nic. Dzisiaj może się uda, bo od wczoraj rana jest. Z wydechu nie lecą spaliny jak zwykle tylko jakby chciał a nie mógł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym to jest sprawdzane? Błąd jak nie zostanie skasowany to cały czas jest w pamięci i nie ma możliwości, żeby nic nie było. Dopisz 323i do tytułu, bo admin zamknie temat.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czym to jest sprawdzane? Błąd jak nie zostanie skasowany to cały czas jest w pamięci i nie ma możliwości, żeby nic nie było. Dopisz 323i do tytułu, bo admin zamknie temat.

 

Komputerem diagnostycznym, nie pamiętam firmy.

 

Zapomniałam dodać, że po wymianie świec zalało nam blok benzyną. Możliwe, że znowu świece są do wymiany?

Opublikowano
Blok benzyną? Może tam Wtryski leją?? Komputer i inpa zalecana.

 

Tak, wina była także w wtryskach, które potem zostały wymienione. :wink:

Niestety stało się to po wymianie oleju, co skutkowało kolejną wymianą, a kasa poszła w.. ekhem. :lol:

 

Problem rozwiazany. Okazało się jednak, że przepustnica która została wymieniona nie była wyczyszczona przez założeniem i dalej przycinala. Co jednak nie zmienia faktu iż dnia jutrzejszego katy zostaną także wycięte. Niestety jednak nie wiemy co zrobić aby nie miała metalicznego brzmienia.

W razie dalszych problemów z przepustnica, mamy jeszcze trzecią więc mamy nadzieję, że będzie dobrze. W końcu niebawem zloty więc nie może już nawalic :wink:

Opublikowano
Radzę kątów nie wycinać, spadnie moc i zaczniesz truć środowisko, lepiej kup Nowy, nie są takie drogie, pozdrawiam.
Opublikowano
Radzę kątów nie wycinać, spadnie moc i zaczniesz truć środowisko, lepiej kup Nowy, nie są takie drogie, pozdrawiam.

 

No tak, spaliny. Cóż, w takim bądź razie najpierw pomęczymy przepustnice potem najwyżej rozważymy zakup nowych katalizatorów.

 

Dziękuję wyszystkim,

Pozdrawiam i szerokości na drogach. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.