Skocz do zawartości

Truskawa - E92 335is 452KM 623NM Stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry chłopaki ;)

 

 

Wiem że do zimy jeszcze ho ho ho ale chciałbym zapytać o opony a może i nawet felgi na zimę.

 

Po swojej e60 xdrive zostawiłem koła zimowe :

 

4x 7,5 x 17" EH2 z oponami 225/50

 

Wydaje mi się że osadzenie jest za małe - opony przy skręcie na maxa ocierały o nadkola od wewnętrznej strony ( nawet nie myślę co by się działo na dołach przy skręcie ) .

 

 

W oryginale szły :

 

Przód 8x19" ET:37

 

Tył 9x19" ET:39.

 

 

Czy wystarczy zmienić mi oponki na szersze i delikatnie zmniejszyć wysokość? czy jednak felgi do wywalenia?

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzień dobry chłopaki ;)

 

 

Wiem że do zimy jeszcze ho ho ho ale chciałbym zapytać o opony a może i nawet felgi na zimę.

 

Po swojej e60 xdrive zostawiłem koła zimowe :

 

4x 7,5 x 17" EH2 z oponami 225/50

 

Wydaje mi się że osadzenie jest za małe - opony przy skręcie na maxa ocierały o nadkola od wewnętrznej strony ( nawet nie myślę co by się działo na dołach przy skręcie ) .

 

 

W oryginale szły :

 

Przód 8x19" ET:37

 

Tył 9x19" ET:39.

 

 

Czy wystarczy zmienić mi oponki na szersze i delikatnie zmniejszyć wysokość? czy jednak felgi do wywalenia?

 

Hej ja tez u siebie mam zimowki z e60 17" ET20 i daja rade, tez mialem 225/50 ale faktycznie przednie opony obcierały wiec zmieniłem na 225/45 i jest gitara a 225/50 zostawiłem sobie na tylna os zeby je dojezdzic.

 

U mnie w galerii mozesz zobaczyc jak to wyglada

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry chłopaki ;)

 

 

Wiem że do zimy jeszcze ho ho ho ale chciałbym zapytać o opony a może i nawet felgi na zimę.

 

Po swojej e60 xdrive zostawiłem koła zimowe :

 

4x 7,5 x 17" EH2 z oponami 225/50

 

Wydaje mi się że osadzenie jest za małe - opony przy skręcie na maxa ocierały o nadkola od wewnętrznej strony ( nawet nie myślę co by się działo na dołach przy skręcie ) .

 

 

W oryginale szły :

 

Przód 8x19" ET:37

 

Tył 9x19" ET:39.

 

 

Czy wystarczy zmienić mi oponki na szersze i delikatnie zmniejszyć wysokość? czy jednak felgi do wywalenia?

 

wystarczy zalozyc dystanse bo wydaje mi sie ze xdrive ma et w okolicy 47.... spokojnie 12mm dystanse mozna zalozyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej ja tez u siebie mam zimowki z e60 17" ET20 i daja rade, tez mialem 225/50 ale faktycznie przednie opony obcierały wiec zmieniłem na 225/45 i jest gitara a 225/50 zostawiłem sobie na tylna os zeby je dojezdzic.

 

U mnie w galerii mozesz zobaczyc jak to wyglada

 

 

Tomku tylko u mnie jest jakieś EH=2 a nie ET 20 :D tamte felgi siedziały też nie bardzo w xdrive e60 bo były z innej bmw.

 

Może i racja- nie pomyślałem o dystansach :) a z tymi 225/50 tez chyba zostawie na tył - ale czy nie będzie to za wąskie przy prawie 400 koniach zimą???

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej ja tez u siebie mam zimowki z e60 17" ET20 i daja rade, tez mialem 225/50 ale faktycznie przednie opony obcierały wiec zmieniłem na 225/45 i jest gitara a 225/50 zostawiłem sobie na tylna os zeby je dojezdzic.

 

U mnie w galerii mozesz zobaczyc jak to wyglada

 

 

Tomku tylko u mnie jest jakieś EH=2 a nie ET 20 :D tamte felgi siedziały też nie bardzo w xdrive e60 bo były z innej bmw.

 

Może i racja- nie pomyślałem o dystansach :) a z tymi 225/50 tez chyba zostawie na tył - ale czy nie będzie to za wąskie przy prawie 400 koniach zimą???

 

:duh: :duh: sory moj błąd, a co do mocy to nie wiem czy tu większej roli nie odgrywaja Nm niz Hp ja smigalem na 225 i nie mialem problemu. Nie wiem ile Ty teraz masz Nm ale ja przy 580Nm śmigałem spokojnie, bardzo czesto po "gorach" tam gdzie bylo troche sniegu ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie tyle mam NM :)

 

 

Chłopaki - ma ktoś was E92 USA ?

Interesuje mnie czy model USA posiada blokadę kierownicy na wyłączonym zapłonie?

 

oraz jeśli ktoś chce się wypowiedzieć na temat błędów na kompie zapraszam :)

 

viewtopic.php?f=48&t=303135

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kwestii blokady kierownicy moge powiedziec ze jestem na biezaco bo ostatnio przerabialem ten temat u siebie. CO prawda nie w wersji is, ale wg mnie mechanizm blokady jest ten sam i wszedzie lubi sprawiac problemy.

 

U mnie objawialo sie to tym ze auto bylo unieruchomione i swiecila sie kontrolka kierownicy na czerwono. Reset CASA pomogl na krotki czas.

Problem rozwiazano wymieniajac modul blokady. Softwarowo mam ponc najnowsza wersje softu CASa.

 

W wersjach poliftowych co prawda ponoc ten problem poprawiono, ale nie wiem czy wyeliminowano. Mozliwe ze u Ciebie ten blad bierze sie z tego ze ktos mial ten problem z blokada i cos tam przy niej gmeral tak zeby sie nie blokowala, albo softwarowo cos bylo kombinowane, pojedz do osoby ogarniajacej elektronike bmw i bedziesz wszystko wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie tyle mam NM :)

 

 

Chłopaki - ma ktoś was E92 USA ?

Interesuje mnie czy model USA posiada blokadę kierownicy na wyłączonym zapłonie?

 

oraz jeśli ktoś chce się wypowiedzieć na temat błędów na kompie zapraszam :)

 

viewtopic.php?f=48&t=303135

 

Witam. Ja posiadam E92 335i w USA i kierownica się blokuje po wyłączeniu zapłonu. Polecam użycie Carly aby sprawdzić błędy. Opisywałem Carly tutaj jakiś czas temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A cholera niech to wszystko weźmie.

 

Dzwoniłem do ludzi którzy zajmują się BMW i wszyscy mnie utwierdzali w przekonaniu że wersja USA blokady nie ma.

Nie pozostało mi nic innego jak po prostu samemu rozebrać całą kierę i kolumnę i sprawdzić :D

 

Skoro koledzy mówią że mają USA i mają blokadę to czemu w is mieliby ją wyrzucić.

 

 

Moduł blokady? - chodzi o taśmę kierownicy ?

 

Carly ? Mógłbyś podesłać link? Wchodziłem w Twoje posty i nic nie zauważyłem

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, BMW czesto zmienia konfiguracje "on the fly" i wcale bym sie nie zdziwil ze wyeliminowali w is.

 

Carly to w.g. mnie najlatwiejszy w obsludze program do diagnostyki i kodowania w BMW. http://www.mycarly.com/product/bmw-app/

Inwestycja rzedu USD150 w modul wpinany w gniazdo OBDII + program na iOS lub Androida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, BMW czesto zmienia konfiguracje "on the fly" i wcale bym sie nie zdziwil ze wyeliminowali w is.

 

Carly to w.g. mnie najlatwiejszy w obsludze program do diagnostyki i kodowania w BMW. http://www.mycarly.com/product/bmw-app/

Inwestycja rzedu USD150 w modul wpinany w gniazdo OBDII + program na iOS lub Androida.

 

Kolega a sam to masz i używasz?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, zastanawiam się nad wsadzeniem aluminiowego chargepipe ( już mi 3 raz ta rura pękła ..... ! ! ! ! ) tylko czy może mi ktoś wytłumaczyć jedną rzecz.

 

(Chciałbym pewnie wsadzić od razu Blow offa.)

 

Dlaczego niektóre firmy robią zarówno BOVA i zostawiają 2 krućce które idą w oryginale

zdjęcie:

http://i.ebayimg.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/U8wAAOSwaB5XoaG9/$_57.JPG

 

a dlaczego niektóre robią tylko miejsce na BOVa , wywalają te 2 krućce i zatykają wejścia od nich? Od czego one w ogóle są?

zdjęcie:

http://i.ebayimg.com/00/s/NTc3WDEwMDA=/z/IhIAAOSw2GlXDpfh/$_57.JPG

 

 

EDIT:

Kolego Volair - a masz na kablu czy bluetooth ? Zaciekawiłeś mnie tym.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W Polsce to 335is jest unikatem, a teraz wróciłem ze stanów, to widziałem 2 takie ;)

Tam w ogóle mają słuszne podejście i na ok 30 trójek od E30 do F30 była jedna 323i i cała reszta powyżej, nie jak w europie, że kupuje się z g*** silnikami 1.6-2.0 które palą tyle samo co te 2.5 przy spokojnej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma silnika 2.8. 328i F30 to 2.0 turbo.

 

W Ameryce historycznie zawsze królowały duże silniki i taki 3.0 biturbo to taka rozsądna kosiarka jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemanko !

Trochę mnie nie było :)

 

BMW ma się lepiej niż kiedykolwiek, generowała trochę błędów i powiem wam że powód był dla mnie dosyć ciekawy- wszystkie błędy skrzyni i silnika generowało oprogramowanie wgrane przez tunera na podniesienie mocy. Byłem u bimmerupgrades chłopaki wgrali mi najnowsze aktualizacje wszystkich sterowników ( w tym nowa mapa silnika ) z 2016 roku ( było kilkanaście poprawek od 2011 ! ) . Skrzynia chodzi o wiele lepiej, lepsza reakcja na gaz tylko mocy mniej bo wgrane oryginalne 326 czyli pewnie 350 jest tak jak hamowałem na oryginale z 2011r na tych gratach co mam.

Do tego uaktywnili wszystkie ukryte funkcje np: rozkladanie / skladanie lusterek szyb i szybera z pilota, prędkość na wyświetlaczu z GPS, jednostki na KM/H, lektor i menu PL, dodatkowe zabezpieczenia CAN, DVD podczas jazdy, awaryjny stop itp itd co tylko dało się zrobić :) później byłem u nich znów aby sprawdzić błędy - zero. Od tamtej pory mija miesiąc i auto nie wygenerowało ani jednego błędu.

 

Doszła do mnie również paczka z USA - chargepipe COBB oraz wloty powietrza wypuszczane przed chłodnice w grillu, i na dniach mają dojść zawory upustowe DV - diverter valve. Wszystko

będę montował jakoś za tydzień i zdam fotorelacje. ( jeszcze dłubnę lekko wydech ) Jak wszystko zrobię znów uderzę do tunera żeby poprawił swój program i myślę że na 400 koni ją wystroimy :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko !

Trochę mnie nie było :)

 

Byłem u bimmerupgrades ...

 

No jak zaczynasz oddawac sprzet wrece prawdziwych specow a nie przypadkowych tunerow to zazwyczaj jest tylko lepiej... :)znam to z doswiadczenia :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie potrzebuję firmy która ogarnia modyfikacje w autach - chodzi mi dokładnie o zamontowanie skróconego dolotu, przeniesienie dolotu na stronę pasażera oraz przeniesienie zbiorników ze strony pasażera na prawą. Mam gotowy KIT tego zestawu tylko trzeba mieć głowę do tego. Niestety zwykłe warsztaty odmawiają gdy zajeżdżam i pokazuję o co chodzi. A może ktoś z was by to ogarnął? :)

 

WARSZAWA

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400Km to nawet chyba bez tych gratow by Ci zrobili ;) Edytowane przez tom3k90

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.