Skocz do zawartości

Truskawa - E92 335is 452KM 623NM Stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hejka, mam podobny silnik i z przyjemnością poczytałem o modach. Niestety trochę zdjęć się nie ładuje więc mam pytanie. Na początku historii zrobiłeś między innymi w bosch service przerzucenie dolotu na prawą stronę (na miejsce akumulatorów podciśnienia do turbin). Co z tymi zbiorniczkami zrobiłeś? Bo na zdjęciach nie widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciągle serwisuje auto w bosch service w białej podlaskiej. Tylko jedynie programu mi tam nie zrobili bo nie mają hamowni.

Zbiorniczki są przy silniku po stronie pasażera przy stożkach :)

odśwież strony po kolei bo edytowałem ( wydaje mi się ) wszystkie zdjęcia.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Tarcze można zakładać i tak i tak. jeden sposób ma zalety i drugi ma zalety. Ogólnie lepszy sposób zakładania jest ten co Ty masz i tak większośc producentów kładzie. U mnie w M6 Competition jest tak samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posłuchałem się producenta :) nawet jeśli są źle założone to jestem mega zadowolony bo samochód staje dęba.

Komfort jazdy +100% w końcu nie muszę się bać że po 3 hamowaniach zacznie walić kierownicą i wyrzuci mnie na zakręcie bo nie wyhamuję odpowiednio przed, albo wjadę komuś w tył przy wymuszeniu :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, można wiedzieć gdzie zamieszkujesz, może udało by się spotkać i zmierzyć na jakimś równym kawałku asfaltu? Bo widzę, że projekt ciekawie podłubany :twisted:
Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biała Podlaska :) ale zdarza się że bywam w okolicach Mińska Mazowieckiego


ale z Tobą to nie mam czego szukać dopóki hybryd nie wrzucę :P 70 kucy różnicy to za dużo na taką bude :D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Przebiłem się przez Twoje posty, napisałeś, że miałeś intercooler MG sports i coś tam z nim było nie tak. Zmieniłeś na coś innego? Chętnie bym założył coś sprawdzonego bo szykuje mi się wymiana. Jeżeli to nie tajemnica to ile za niego zapłaciłeś? Jakie masz max ciśnienie doładowania?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,


zostawiłem tego MG i wcale nie żałuję.

Nigdy nie miałem porównania na podobnym aucie temperatur MG vs Wagner ale moim zdaniem daje rade. Może na torze byłaby różnica albo przy zapieprzaniu po ulicy. Ja zazwyczaj jeżdżę na 1/2 - 1/3 gazu. Tylko przy małych kreskach albo gdy trzeba szybko wyprzedzić używam pełnej mocy więc za bardzo nie ma co się do czego przyczepiać :)


Szczerze nie pamiętam ile za niego dałem bo trochę czasu minęło... na pewno było to maximum pół ceny ceny wagnera w tym samym rozmiarze ( chyba największego) . Nie wiem jak teraz stoją cenowo.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pany!

Bawarka się popsuła

Jestem daleko od domu na dworze 5 stopni a mi czujnik wariuje od temperatury płynu chłodzącego. Olej 80 stopni . Woda 80 stopni i w 15 sekund woda wzrasta do 120 i odcina całkowicie moc. Płyn na max dodałem 200ml ale [BAD].

Pytanko: do czujnika chyba dostęp jest łatwy i bez odkręcania czegokolwiek tam się dostane. Jeśli wypne kostkę pewnie będzie błąd ale może chociaż nie będzie wchodziło w tryb mocy zero? Na nocleg już dojechałem i tak teraz gdybam jak sprawnie wrócić jutro do domu.

Czujniki chyba są 2 i oba w miarę na wierzchu.


W kodach błędów pokazuje problem z elektryczną pompa cieczy chłodzącej.


Ps. Wentylator włącza się co chwila na dosłownie sekundę. Trochę lipa bo co 30 km się zatrzymuje przez błąd , gaszę auto , odpalam i można jechać dalej

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie a to nie wina faktycznie padniętej pompy wody ? Amerykaniec już nie jeden wracał na lawecie z jej powodu. Po pompie paliwa HPFP to napewno najczęściej zawodna część w N54/55.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W IS nie było problemów z hpfp.

Myślę że jest to niemożliwe że wina pompy. Auto stało na dworze 5h. Właśnie je odpaliłem i od razu wentylator zalaczylo wiec skąd by tam się wzięła taka temperstura. A po 6 km do sklepu i spowrotem błąd .


Odepne jutro te czujniki i cisnę do domu a auto na serwis. Aby dojechać.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Prawdopodobnie wyskoczy check i wentylator będzie pracował cały czas, ale powinno jeździć... chyba że patrz niżej:


Pompa wody to dobry trop, nie znam tych silników ale z tego co wiem pompy tam są po pierwsze awaryjne a po drugie elektryczne i silnik może od razu wiedzieć że pompa nie chodzi i prewencyjnie włączać wentylator. W takim przypadku oczywiście nie wolno takiego silnika nawet włączać bez diagnostyki.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chłopaki sprawdza na serwisie :)


Może coś się stać z silnikiem? Skoro przy jeździe 90kmh temperatura oleju nawet do 100 stopni nie dochodzi?

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już wisi na podnośniku :) dam znać co i jak.


Ps. Może i łatwo wypiąć te czujniki ( filmy na YouTube) ale w seryjnych wersjach a u mnie taki kogel mogel po modyfikacjach że nie ma szans bez rozkręcania się do nich dostać :D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem kiedys, ze n52/n53 i chyba n54 takze maja pompe wody na jakis dany przebieg i jest do wymiany. Dlatego kiedys szukajac e92 poczytalem i zrezygnowalem z benzyny. Wiadomo, ze diesel tez ma swoje prpblemy, ale jednak bylo ich mniej niz w benie. Jaki masz przebieg w milach albo km? W uk czesto padaly pompy przy 90-100 tys mil. Hakelbery z innego fprum tez mial z tym problem w 335i. Nie pamietam jak to skonczylo, ale napewno tanio nie bedzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.