Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylne z e82 135i sa p&p na tyl

To heble z m135i czy z innej wersji brembo dwutloczkowe, niebieskie nie podchodza, bo trzeba ok 3mm z zacisku zjechac i 3mm z uchwytu

Do tego trzeba wprasowac tuleje z gwintem 12mm, bo heble z m135i maja 14mm

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tylne z e82 135i sa p&p na tyl

 

Jesteś tego pewien, moim zdaniem i będę sie przy tym upierał nie wchodzą. Montowałeś u siebie? Miałem takie zaciski więc wiem w czym rzecz. Z zaciskami z m135i jest tak samo. Podpytaj kolegi czerwony330d. e82 ma inny rozstaw osi, albo zmieniasz piasty e82 do e9x, albo kombinujesz z tarczami. Mowa o tyle.

Opublikowano
Mozna zwrotnice z piasta zalozyc z e82 zeby nie pilowac nic do montazu 2 tloka na tyl
Opublikowano

Rozmawialem kiedys z kolesiem, ktory te heble zalozyl do e90. Druga sprawa to to, ze jak wbijam na realoem, to poazuje mi retrofit do mojej e92 na wlasnie takie heble, zatem kto sie myli?

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KK52-EUR-07-2011-E92N-BMW-325d&diagId=03_0111

 

 

Ok, z tego, co sprawdzilem, to wychodzi, ze tarcza do retrofitu jest inna niz w 135i e8x, ale zaciski pasuja, wiec zmiana tarczy zalatwi sprawe

Opublikowano
Rozmawialem kiedys z kolesiem, ktory te heble zalozyl do e90. Druga sprawa to to, ze jak wbijam na realoem, to poazuje mi retrofit do mojej e92 na wlasnie takie heble, zatem kto sie myli?

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KK52-EUR-07-2011-E92N-BMW-325d&diagId=03_0111

 

 

Ok, z tego, co sprawdzilem, to wychodzi, ze tarcza do retrofitu jest inna niz w 135i e8x, ale zaciski pasuja, wiec zmiana tarczy zalatwi sprawe

 

Kolego to co pokazujesz w linku to są hamulce performance do bmw E8x występują oryginalnie w e82 135i , nie próbowałem ale pewnie bez większego kłopotu podejdą do każdego e8x e9x , :D

A hamulce M sport lub performance do fxx pasują tylko z przodu P&P ( zaciski 340 czy 370 obojętne ) tyły niestety są inne niż te co przedstawiłeś w linku i nie pasują bez przeróbek do serii Exx :oops:

Temat znam przerabiałem kilkakrotnie więc mogę się wypowiadać w tym temacie :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Sorry Adrian że w twoim temacie ale pewnie Tobie też się przyda :D

Zaciski tył FXX wyglądają tak :

http://s5.ifotos.pl/img/tyl-f30jp_qnxsqsw.jpg

 

a tył do Exx wygląda tak :

http://s2.ifotos.pl/img/zacisk-e8_qnxsqap.jpg

 

to dwa zupełnie inne zestawy hamulcowe :mad2:

W zestawie do Exx przednie zaciski są SZEŚCIOTŁOCZKOWE :shock:

A w zestawie do F xx przednie zaciski są CZTEROTŁOCZKOWE :)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Rozmawialem kiedys z kolesiem, ktory te heble zalozyl do e90. Druga sprawa to to, ze jak wbijam na realoem, to poazuje mi retrofit do mojej e92 na wlasnie takie heble, zatem kto sie myli?

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KK52-EUR-07-2011-E92N-BMW-325d&diagId=03_0111

 

 

Ok, z tego, co sprawdzilem, to wychodzi, ze tarcza do retrofitu jest inna niz w 135i e8x, ale zaciski pasuja, wiec zmiana tarczy zalatwi sprawe

 

Kolego to co pokazujesz w linku to są hamulce performance do bmw E8x występują oryginalnie w e82 135i , nie próbowałem ale pewnie bez większego kłopotu podejdą do każdego e8x e9x , :D

A hamulce M sport lub performance do fxx pasują tylko z przodu P&P ( zaciski 340 czy 370 obojętne ) tyły niestety są inne niż te co przedstawiłeś w linku i nie pasują bez przeróbek do serii Exx :oops:

Temat znam przerabiałem kilkakrotnie więc mogę się wypowiadać w tym temacie :D

 

 

Ja o tych pisalem, ze pasuja, a te z fxx wiem, ze nie wejda, bo mialem zakladac i zrezygnowalem, bo za duzo roboty

BTK u siebie zakladal i pisal, ze nie wejda, a jak widac zacisk podchodzi, tylko tarcza musi byc inna

 

Ja mam te niebieskie, ale sam przod

 

Adrian chcesz cos dobrego, to szukaj niebieskich na przod z tarczami 370 i nawet seryjne klocki z tego kompletu

Bedzie spora roznica, a tyl zostaw serie, bo spokojnie wystarczy, jesli na przodzie bedzie cos wiekszego niz 348 z jednotloczkiem

Duza roznica to tarcze-dwuczesciowe, odporniejsze na przegrzewanie

Opublikowano
Tarcza z E90/92 M3 pasuje do E90/E92. Do tych tarcz trzeba dołożyć zaciski 6-cio tłokowe na adapterze. Do tego nadwozia nie ma lepszej opcji jeśli mówimy o kosztach do wytrzymałości

 

 

Jakie zaciski do tego?

m5/m6?

Opublikowano

Tylne heble podejda prawie p&p od fxx

Tu jest link i mniej wiecej po srodku sa zdjecia jak koles zalozyl zaciski bez zbierania materialu, jedynie co to trzeba tuleje z gwintem wbic, bo zacisk tyl ma 14mm, a my mamy w e9x 12mm i sruba nie bedzie trzymac jak powinna

Jedynie, co to trzeba kupic tarcze z e60 535i, ktora wystepowala tez w 635d bodajze-345mmx24.

Wysokosc nizsza niz ori 336mm z 335, po montazu lezy idealnie na srodku zacisku

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=828362&page=47

Opublikowano

Zupełnie nie rozumiem dlaczego prowadzicie w tym temacie dyskusje na temat tylnych hamulców.

 

NIE RUSZAM TYŁU !!!!!!!

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Stary spokojnie, to bedzie info dla innych uzytkownikow, ktorym sie to moze przydac.

Nie pisales nic o tym, ze nie chcesz, wiec nie wiem dlaczego tak reagujesz

Mozesz usunac moje posty jesli uwazasz, ze sa zbedne

Opublikowano

Napisałem juz 3 razy że tylko przód mnie interesuje :)

Po prostu nie chce tutaj robić śmietnika. Jak ktoś będzie chciał robić tył to i tak zapyta w swoim temacie a jeśli nie to będzie tutaj sypać pytania i robić jeszcze większy bajzel.

 

Ps. Części już do mnie zjeżdżają. Dziś lub jutro odbieram ostatnią rzecz - zaciski :)

Pewnie poczekam jeszcze troche z zalozeniem aż nastanie wiosna bo nie wejdzie mi to na felge zimowa 17cali.

A felgi z oponami zimowymi będę sprzedawał jak już lato wjedzie. Ewentualnie na jesień wystawie I będę szukał 18stki na zime

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
To co ciekawego kupiłeś na przód ? :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano (edytowane)

Doszły już do mnie wszystkie części!

Nie chciałem oszczędzać. Miało być solidnie.

Na początku myślałem o zaciskach z serii F bo wchodzą bez problemu Plug and Play ale jednak zdecydowałem się na coś mocniejszego.



ZACISKI:

8 tłoczkowe BREMBO od Lambcchini . Kupiłem jako używki od gallardo ( były srebrne z czarnym napisem Lambcchini tak jak na zdjęciu z neta ) i oddałem do renowacji ( chłopaki przerobili mi je na czerwone z napisem brembo- z gwarancją na 5 lat. - nie chciałem mieć w BMW napisów lambo ). ale z tego co wiem te zaciski szły też w audi RS4/RS5/RS6/R8 i phateonie W12. To najdroższy element układanki bo wyniosły mnie prawie 4 000. Jedno zdjęcie od lakiernika na dworze a drugie moje :) SĄ NA PRAWDĘ SPORE.


Były takie:

lambo.jpg

screen capture


A są takie:


29101149_1824256944261750_8001190881770078208_n.jpg

screen capture


20180310_215926.jpg

screen capture




ADAPTERY:

Do zamontowania zacisków konieczne będą specjalne aluminiowe adaptery z firmy AKmotorsport aby współgrały z tarczami BMW M3. Koszt adapterów - 1000zł.


20180310_215147.jpg

screen capture





TARCZE:

Nawiercane pływające ZIMMERMANNY FORMULA Z od BMW M3 E92 o średnicy 360mm. Za komplet 1700zł (zdjęcie poglądowe z neta bo wszystko leży na serwisie i czeka na montaż tylko przy sobie mam zaciski i adaptery).

[

url=http://postimage.cc/]zimmer.jpg[/url]

screen capture



zzzzzz.jpg

screen capture




KLOCKI:

na 1 tarcze przypadają 4 klocki. Łącznie na przód potrzeba 8 klocków. Wybrałem BREMBO. Koszt 800zł . ( też zdjęcie z neta ale takie same ).


klocki.jpg

screen capture





PRZEWODY OPLOT:

Dorzuciłem również przewody hamulcowe w stalowym oplocie przód + tył Hel Performance 500 zł. (net)


hel.jpg

screen capture



Całość z montażem wyjdzie mnie trochę ponad 8 000zł więc bye bye Hybrid turbos in this year .


Jeśli pogoda będzie dopisywać to za tydzień wstawię zdjęcia jak to wszystko wygląda na aucie i CZY PASUJE ! ?


Zobaczymy jak to wszystko będzie się spisywać, jeśli będzie niedosyt to wleci jeszcze 4 tłok na tył ;)


PS: Jaki płyn hamulcowy zalać? Mysłałem nad motulem RBF660 ale podobno jest strasznie higroskopijny a średnio mam ochotę zmieniać co pół roku/rok płyn hamulcowy.

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Panie ale heble, Tylko uwazaj, zeby przy ostrym hamowaniu tylu nie podnosilo, a przod nie tarl o glebe :cool2:


Ja uzywam obcenie ate typ200, ktory zastapil racing blue

Poczytaj o nim, bo to jest plyn na 2-3 lata, a nie jak rbf na rok

Nie lapie tak plynow i daje rade

Wiem, ze wiele osob uzywa rbf, ale jak dla mnie typ200 daje rade

Chcesz poprawic hamowanie, to zmien tuleje na meyle hd w przednich wahaczach. Mialem m3, ale bylo za sztywno na vogtlandzie, wiec kupilem ori i jest guma. Takze tuleja meyle hd bedzie pomiedzy. Przy sztywniejszych tulejach przod nie nurkuje tak ostro i przyspiesza tez lepiej, bo tuleja sie tak nie sciska i nie rozciaga

Moze byc deko sztywniej na nierownsciach

W tym wahaczu

http://b.cdnbrm.com/images/products/parts/trw/med/TW_JTC1423_Bot.jpg

Opublikowano

Doje...ałeś z tymi hamulcami...4 klocki na 1 tarczę no grubo :mrgreen: teraz oprócz tego ze jest sie czym rozpędzić jest i czym zahamować

Brałeś od Igora czy sklecałeś z netu zestawy? Cena 8k jak na taki hamulec to i tak dość tanio Cie wyszło

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mam ten sam zestaw 8 tłoków przód + 4 tłoki tył.

Pedał hamulca na pewno będzie mocniej wpadał, więc albo się przyzwyczaisz albo będziesz wymieniał pompę/serwo.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.