Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jesteś biedny, bo podejrzewam że te pieniądze jak i Twoje Ferrari są w leasingu - przykro mi taki lafj :( :lol:

 

Ide się pogodzić z moim losem zatem :(

 

:cry2:

 

:D

 

masz ferrari w leasingu ? :mrgreen: ty powiedz gdzie twoj urzad skarbowy to przeniose sobie dzialalnosc bo to prawdziwa gratka :) mi wlasnie wywalili moje Stella utopie bo uznali ze to produkt luksusowy a nie profesjonalny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie czy słyszeliście może o jakiejś firmie która ,,zbuduje" mi układ hamulcowy?

Chodzi mi o dobranie zacisków, tarcz i zrobienie adapterów.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
MPS motorsport Piotr Szwedo Wiązowna k/Warszawy. Może kojarzysz jego byłe 335i (z porobionymi hamulcami)- było srebrne, teraz jest niebieskie (476KM po modach w TC).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

mam ori tarcze i ori klocki bmw wszystko grube 80% i jest jedna wielka lipa. Jedno hamowanie 200-90 na autostradzie i huczy.

pic na wode z tego co mój kolega testował w swoim 500konnym 335i. wsadzał tarcze po 3000zł/kpl DBA i klocki EBC za 1000zł i mówił że różnica jest ale nie warta swojej ceny.

zresztą od takiego małego zacisku i tarczy za dużo nie można wymagać. Hybrydy poczekają...a miały wpadać w tym roku. Jednak hamowanie jest ważniejsze niż przyspieszanie.

Jak zrobię to się pochwalę :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

fajnie, w końcu pomyślał ktoś o hamowaniu, daj znać jak rozwiążesz ten problem, bo raczej nie będzie to prosta sprawa, a na pewno nie tania...

Tak przy okazji jakiego płynu hamulcowego używasz ? ja jakiś czas temu zmieniłem na Motul RBF 660, przy mocnym hamowaniu pomaga, polecam :cool2:

Normalnie po jednym mocniejszym depnięciu pedał był już twardy i zaczynało się hamowanie oczami, teraz można depać kilka razy mocniej i daje rade, chociaż do ideału daleko brakuje.

Stalowy oplot też pomoże, sam nad tym myślałem, ale póki co, odpuszczam temat z jakimikolwiek modami :wink:

Polecam zainteresować się tym tematem, bo hamulce to nie tylko klocki i tarcze :roll:

Opublikowano

aktualnie mam zalanego zwykłego dota. na ten moment zbieram graty :)

co do kosztów to wyniesie mnie więcej niż chyba wszystkie przeróbki do tej pory ^^ a mówię o samym przodzie.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano (edytowane)
aktualnie mam zalanego zwykłego dota. na ten moment zbieram graty :)

co do kosztów to wyniesie mnie więcej niż chyba wszystkie przeróbki do tej pory ^^ a mówię o samym przodzie.

 

Nie szalej z hamulcami kup normalne 4 tłoki z serii fx na tarczę 370mm koszt ok 3000zł najlepiej z ori klockami i ori tarczami , są takie zestawy z potestów z przebiegiem ok 50km , ja takie kupiłem 2 lata temu miały przejechane 24km ( nie tyś tylko km ) jak nowe , płyn RBF 660 i hamuje spokojnie a moje rodzinne kombi też nie należy do najwolniejszych :D

 

Ps. Trochę mnie dziwi że gonicie za mocą a hamulce zostawiacie na koniec , przecież to stara prawda że rozpędzić coś to dopiero połowa sukcesu trzeba jeszcze zahamować i jeszcze musi się to jakoś prowadzić nie tylko na prostej a tu kłania się zawieszenie :oops:

Edytowane przez lts77

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Kolega z gory mnie ubiegl, ale ma racje

 

 

 

Jesli chcesz zmienic na cos za dobra kase, to zaciski niebieskie brembo, np z f30 z tarcza 370x30 i klocki z m4 ori albo performance. Ewentualnie ori klocki pod tarcze 370mm.

Tyl nie podchodzi P&p, wiec zostaw serie

Roznica bedzie i tarcza nie bedzie tak wibrowac po paru heblach

Ja mam takie zaciski, tylko z m135i+tarcza 340mm i ori klocki

Lepsze niz 335i

 

Plyn- daj sobie spokoj z rbf600, bo lapie wode jak glupi

Na ulice i na tor czasami dobry jest ATE typ200-nowy, bo kolor niebieski jest zakazany

Ja mam zwykly sl6 z tymi zaciskami i daja rade, ale teraz zmieniam klocki i bede lal typ200

Duzo osob weekendowo latajacych po torze, ale tez jezdzac po drogach poleca

Nie lapie tak wody i zmiana do 3 lat, wiec duzo lepszy na codzien, niz rbf600, ktory moze wymagac zmiany po roku, bo bardzo wode sciaga

Opublikowano
Już mam plan :) nie lubię półśrodków :P

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
Mam te hamulce z f 30 przód i tył .Używam ich już 2/3 rok ,kupiłem je nowe i jak do tej pory raz wymieniałem klocki na ori (wszystko opisane na forum ,po jakim przebiegu itp).Nie raz uratowały życie jak hamowałem bo ktoś wymusił i było agresywne hamowanie .
Opublikowano
Hypertech - wszyscy producenci robią pływające na przód do M3? mam na myśli np zimmermanny, ate itd?

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
o to profi robota taka tarcza. nie wiedziałem

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Nie wiem czy m3 e9x heble podejda do zwyklej e9x

Lepiej popytaj, bo moze byc lipa

Tak samo z m3 f80 nie wiem czy podejda

M-ki maja inne rozwiazanie niz zwykle F-ki

Opublikowano
Hamulce z M3 e90/92 nie podejdą do zwykłego e9x. Wiele osób próbowało i ostatecznie odpuszczało temat, za dużo przeróbek, więcej niż założenie zacisków z e82 135i na tył e9x.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.