Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja chłopaków rozumiem. Nie sądzę, że to chodzi o zazdrość. Sam lubię mieć dużo mocy. Im więcej, tym lepiej. Sama świadomość mi wystarczy. To jest specyficzny sposób myślenia. Wystarczy spojrzeć na użytkownika wujekwaldus - jak miał jeszcze M3 E92 sam dla siebie robił walkę o czasy. Nie musiał nikomu nic udowadniać. Brał racelogica i jechał mierzyć czas. Jestem wręcz przekonany, że same cyferki i wrażenia podczas przyspieszenia dawały mu niesamowitą radość.

 

Oj tak :) Lubiłem to prawda ;)

https://www.youtube.com/watch?v=TrBeBugnom4

Auto było kozak, powyżej 200 urywało jaja ;) to było najszybsze auto jakie miałem.

Przyjemnośc z jazdy nie polegała na urywaniu setnych sekund ale po porostu na wrażeniu z przyspieszenia... dźwięk... itp.. zresztą filmik daje "namiastke" tego co tam sie działo ;)

 

Teraz np: już mi sie nie chce, wole zejść do garażu i popatrzeć albo pojechać na plac trzech krzyży aby mi zdjecia porobili, na RL nowe auto mierzyłem dokładnie 3 razy ;)

 

Powodzenia w budowaniu szybkich 335i :cool2: - koledzy w 320d nie zrozumieją, ale jest forum i każdy może swoje zdanie powiedzieć :cool2:

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hehe chłopaki co do mojego bidnego isa to tydzień temu wylądował w niemczech po długiej drodze ze stanów no i po niedzieli ma być u mnie takie mam info..

Pare dupereli do wymiany mam ale z tego co gadałem z mechaniorem to kosmetyka i w 7dni powinni to ogarnąć także jestem dobrej myśli że do świąt powstanie galeria i będziemy mogli podziwiać wspólnie ten cud niemieckiej techniki zwany "m3 na stany " :D

 

Generalnie mam już pół pokoju/balkonu zawalone gratami do modów/olejami/płynami które czekają na montaż i nie mogę sie doczekać, tymbardziej że truskawa przewiózł mnie swoim isem i się zajarałem jak dziecko, to auto zapier...ala , wyje ,pierdzi z blowoffa i myśle że spalanie z pierwszych kilkuset km to bede mial tak ze 20l /100 conajmniej bo wyposzczony jestem :norty:

 

Co do kuni to ci co mają mocne auta rozumieją po co je mają, dla większości jak choćby mojego taty "synu , wszystko co ponad 100KM to jest zbędne"

Galeria pod Choinkę :mrgreen:

Aaa i pierwszy do przejażdżki to ja jestem :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm to nie wiem, jak jeździłem 335d 390km w trasie to np. na autostradzie było w miare spoko z mocą ale nie czułem że mam jej nadmiar a wrecz przydałoby się jej troche wiecej jak trafiało się czasem jakies szybkie auto.

 

Także nie bardzo rozumiem jak ktoś mówi "po co ci tyle koni jak i tak ich nie wykorzystujesz". O to chodzi że 95% czasu można nie wykorzystywać w pełni i jeździć normalnie co przełoży się na dłuższą żywotność auta, ale kiedy ma się ochotę żeby było czym depnąć porządnie z kapciora :)

 

Całkowicie nie o to mi chodziło.

Zupełnie źle mnie niektórzy zrozumieli.

Nie ma z mojej strony, żadnej zazdrości, jak również w żadnym wypadku nikomu nie próbowałem wytłumaczyć, że pomysł stworzenia 500 konnego auta jest idiotyczny, bo wystarczy 250ps.

Jestem pod wrażeniem, że Truskawa w niedługim czasie będzie robiła 100-200 w czasie w którym mój dyszel-osiołek robi 0-100.

Chodzi mi o coś zupełnie innego, a konkretnie, o to, że umieć wykorzystać potencjał tego co zostało stworzone to już naprawdę wyższa półka.

Taka wścieklizna przeszła by Północną Pętle konkretnie poniżej 8min, a i poczciwy Poznań zapewne w 1.4x min.

Dlatego mam nadzieję, że potencjał kierowników nie kończy się wraz z dobiciem od 100 do 200 lub też pojawieniem się pierwszego winkla bo się cholera fura marnuje :wink:

A mam też wrażenie, z drugiej strony, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dobicie poziomem umiejętności do możliwości 500 konnego auta kosztuje przynajmniej tyle samo jak nie więcej zachodu, czasu, potu i pieniędzy jak uzyskanie 500ps z seryjnego is'a :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

A mam też wrażenie, z drugiej strony, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dobicie poziomem umiejętności do możliwości 500 konnego auta kosztuje przynajmniej tyle samo jak nie więcej zachodu, czasu, potu i pieniędzy jak uzyskanie 500ps z seryjnego is'a :wink:

 

460KM robisz na chilloucie za +-8tys zł , na 500+ trzeba turbiny ruszyć ale nie wymaga to niewiadomo jakich inwestycji, pewnie kolejne 6-7k

kkamo84 alibizi nie ma problemu możemy się spotkać polatać jakoś w styczniu :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mam też wrażenie, z drugiej strony, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dobicie poziomem umiejętności do możliwości 500 konnego auta kosztuje przynajmniej tyle samo jak nie więcej zachodu, czasu, potu i pieniędzy jak uzyskanie 500ps z seryjnego is'a :wink:

 

460KM robisz na chilloucie za +-8tys zł , na 500+ trzeba turbiny ruszyć ale nie wymaga to niewiadomo jakich inwestycji, pewnie kolejne 6-7k

kkamo84 alibizi nie ma problemu możemy się spotkać polatać jakoś w styczniu :)

 

Albo Ty nie zrozumiałeś mnie, albo ja Ciebie :mrgreen:

Jak rozumiem +/- 20k zł to koszt podniesienia mocy, to w mniejszej kwocie zmieścisz się, żeby ktoś nauczył Cie ogarniać te 500 kucy :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Wbiłem tylko po to żeby powiedzieć ze mocy nigdy nie jest za dużo :-) powodzenia życzę, a 500 koni jak tu niektórzy piszą to wcale nie jest jakiś potwór, żeby tego nie ogarnąć, ludzie robią po <700 KM i <1000NM to jest dopiero moc

 

Chociaż wujek mnie przekonał ze muszę coś bardziej ‚flashy’ bling bling kupić bo mi nikt na placu 3 krzyży zdjęć nie robi

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wbiłem tylko po to żeby powiedzieć ze mocy nigdy nie jest za dużo :-) powodzenia życzę, a 500 koni jak tu niektórzy piszą to wcale nie jest jakiś potwór, żeby tego nie ogarnąć, ludzie robią po <700 KM i <1000NM to jest dopiero moc

 

Chociaż wujek mnie przekonał ze muszę coś bardziej ‚flashy’ bling bling kupić bo mi nikt na placu 3 krzyży zdjęć nie robi

 

Jak to kiedyś Sobiesław Zasada powiedział " W życiu nie spotkałem faceta, który przyznałby, że jest słabym kochankiem lub kierowcą.. " :wink:

Zgadzam się, mocy nigdy za dużo.

Tylko jednocześnie umiejętności również :wink:

 

Nie robią Ci zdjęć bo auto masz nie pomalowane, biały to podkład, nie lakier :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano (edytowane)

Mock.

Pisałeś coś o wyzylowanym i awaryjnym aucie który musi często przebywać na serwisach. Ciekawe :lol:

Jakoś od 30 tyś km jak mam te 450 koni na serwisie rzeczywiscie byłem kilka razy- na olej, klocki i opony :) jeszcze nie słyszałem przypadku że komuś coś solidnie walnęło w n54. Kolega od tego 500konnego e92 przejechał jakieś 100tys km i nigdy nic się nie stało przy tej mocy.

 

Druga sprawa ktoś pisał że po setnej modyfikacji można dojechać Mpowera. Z moich skomplikowanych obliczeń zrobilem 4 mody - wydech, dolot, IC, mapa. Koszt nie więcej niż 7-8 tysięcy.

 

Co do mocy i umiejętności- ja na co dzień mam spalanie rzędu 10-11 litrów więc jeżdżę spokojnie w 95% przypadkow. Właśnie dla tych 5% potrzebuje mocy :) W przypadku jak widzę że ktoś ewidentnie siada mi na dupie i chce pokazac jaki szybki jest jego woz a ja sie moge schowac w tej swojej starej e92 i to nie Mpowerem:

A często prowokują jakims ,,demonem,, typu 911 w serii, mustangami , camaro po 5.0 litra, starymi rs ami albo mkami itd itd

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
te pomodzone to szpery mechaniczne maja?? bo wg moich doswiadczen poruszanie sie takim autem bez porzadnej szpery jest wrecz niebezpieczne...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adrianadernew, tylko żebyśmy mieli jasność, ja w żadnym wypadku nie twierdzę, że u Ciebie czy innych cieszących się z pomiarów 100-200 umiejętności nie idą w parze z mocą.

Wiem, również że zapewne masz to w d....e, co ja se tam twierdzę :mrgreen:

Nie mam podstaw do takich teorii.

Jestem tylko zwolennikiem, tego żeby właśnie jedno było rozwijane równolegle z drugim.

Bo frajda z użytkowania +200ps jest taka sama jak z tunningu własnej osoby :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Oj tam, jak zrobilem chipa z 450 na 550 to róźnica jest praktycznie przy przedziale 180-300 km/h tak do 150-180 to pewnie bym sie meczył z 300 konnymi lekkimi autkami
Hmmmm
Opublikowano
Oj tam, jak zrobilem chipa z 450 na 550 to róźnica jest praktycznie przy przedziale 180-300 km/h tak do 150-180 to pewnie bym sie meczył z 300 konnymi lekkimi autkami

nic dziwnego, Twoja 650xi waży 2tony a np is 1650 to Twoje 550koni jedzie coś pewnie koło 9s 100-200 jak truskawy 450KM a nawet jestem skłonny zaryzykować że 335 byłoby z przodu z każdym metrem przez brak xdrive ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj tam, jak zrobilem chipa z 450 na 550 to róźnica jest praktycznie przy przedziale 180-300 km/h tak do 150-180 to pewnie bym sie meczył z 300 konnymi lekkimi autkami

nic dziwnego, Twoja 650xi waży 2tony a np is 1650 to Twoje 550koni jedzie coś pewnie koło 9s 100-200 jak truskawy 450KM a nawet jestem skłonny zaryzykować że 335 byłoby z przodu z każdym metrem przez brak xdrive ;)

 

Gdzieś tam był film jak ML 670ps męczy się, a zasadzie w ogóle nie odjeżdża od Gofra R 400 ps oczywiście na prostej.

Fizyka to fizyka, opór czołowy to opór czołowy, a nadwagi mocą nie da się zrekompensować.

Na prostej coś jeszcze można próbować, na winkach nie było by czego zbierać.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

na pewno nie jestem mistrzem kierownicy i wcale nie mówię że ogarniam w każdym momencie i na każdym zakręcie swoje auto ;)

Jak już pisałem poruszzam się bezpiecznie a mocy potrzebuje tylko żeby czasami utrzeć komuś nosa ;) lub w cięzkich sytuacjach drogowych - wyprzedzanie itd jednak moc pomaga. Na co dzień mało kiedy gaz do połowy wciskam a do dechy to raz na 2 tygodnie chyba :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

na Nowy Rok życzę Tobie i sobie takiego objeżdżania gtrów ,m3 essów i innych :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

Opublikowano
Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

a ta z filmu M to nie seryjna tylko na kompresorze a i tak dostała baty :cry:

Opublikowano
Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

a ta z filmu M to nie seryjna tylko na kompresorze a i tak dostała baty :cry:

 

 

Kiedy pokażesz tą swoja na forum :!: :?:

Opublikowano
Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

 

Ooo znowu ten temat - jak zapłaciłeś za auto powyżej 150k w leasingu a nie gotówka, to jesteś biedak i się nie chwal :norty: tylko gotówka!!!!

Hmmmm
Opublikowano
Czy każdy właściciel BMW nie M ma kompleksy i za punkt honoru stawia sobie być szybszym od seryjnego M :?: :D

Jeżeli tak to życzę spełnienia tego marzenia :wink:

heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów tym bardziej że większość tych droższych emek po 150k + to jeżdżą w leasingach, a to nie dla każdego atrakcyjny temat :lol:

 

 

Ooo znowu ten temat - jak zapłaciłeś za auto powyżej 150k w leasingu a nie gotówka, to jesteś biedak i się nie chwal :norty: tylko gotówka!!!!

 

:cool2:

 

A czy jak rzucam psu zabawki za 100k pln to już zaliczam się do biednych czy bogatych? (auto też mam w leasingu :( )

 

https://www.youtube.com/watch?v=ajaP9RoDsm8

  • Moderatorzy
Opublikowano
heh to było humorystyczne ale może inaczej to odebrałeś :)

A to dobrze, bo już się przestraszyłem, że jedynie co się liczy w aucie to osiągi i golf 1 stuningowany na 1500 KM jest lepszy od Veyrona :lol:

 

Myśle że za cenę truskawy auta czy mojej spokojnie by się kupiło e92 m3 czy m5 e60 i nie mamy powodów mieć kompleksów

 

Przyjmijmy, że kupisz jakieś ulepione m5 czy m3 za cenę 335i. A czy za podobne pieniążki te auta się użytkuje/serwisuje :?: :)

 

a ta z filmu M to nie seryjna tylko na kompresorze a i tak dostała baty :cry:

Jesteś mocno oblatany w YT, znajdź rzetelne filmy (uwiarygodnione RL) jak jeździło M3 Gpower, oraz seryjne i po boxie M6 wujekwaldus i zrozumiesz o co mi chodzi :)

 

:cool2:

 

A czy jak rzucam psu zabawki za 100k pln to już zaliczam się do biednych czy bogatych? (auto też mam w leasingu :( )

 

https://www.youtube.com/watch?v=ajaP9RoDsm8

Jesteś biedny, bo podejrzewam że te pieniądze jak i Twoje Ferrari są w leasingu - przykro mi taki lafj :( :lol:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć :) szukam speca najlepiej w Warszawie od skrzyń dwusprzęgłowych bmw.

Mam głupi błąd. 005062 blokada parkowania DKG fault, parking-lock hook.

Żadnych objaw nie ma. Tylko wkurza mnie to bo ciągle się włącza wykrzyknik.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.