Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
też ostatnio zrobiłem 7,5s 100-200 :D

o Panie ... to szybkie te 335d ,niezły progress :8)

Opublikowano
Z dużą pomocą przyrody, jak się chce to się da .Może te M3 kolegi boss..... tez robi pomiary z górki :lol:
Opublikowano
Z dużą pomocą przyrody, jak się chce to się da .Może te M3 kolegi boss..... tez robi pomiary z górki :lol:

i dodatkowo oczywiście mówimy tu o pomiarach licznikowych ;)

 

M3 E93 w manualu tutaj licznikowe 100-200 ma jakieś

.

.

.

.

.

12 sekund :mrgreen:

 

to moja 335is jak miała 350kucy robiła licznikowe 10 sekund ( od 40 sekundy start)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

kolejna sprawa ze licznikowe 0-100 i 100-200 jest szybciej niż na RACELOGIC

Czasy 8s które podajesz są wzięte z czapy, 335i o mocy 500koni nie ma opcji że zejdzie poniżej 9sekund - oczywiście mówimy tu o racelogicu a nie filmikach z licznika bo licznikowe 8sekund to ja mam tylko że 200km/h na racelogicu to jakieś 215 licznikowe.

u mnie przy 200 km/h licznikowym miałem sygnał na AWRON ze mam już zmierzony pomiar 0-200 a RACELOGIC jeszcze nie zakończył pomiaru

http://i.imgur.com/x2vfvZD.jpg

AWRON pokazuje czasy licznikowe i dla tego 0-100 sa prawie takie same (błąd 0,3s) ale 100-200 (błąd ok 0,8s). Awron zakończył mierzenie przy 200 ale na RACE LOGIKU była prędkość mniejsza niż 200 km/h, widać na AWRON V-MAX 217 km/h

Opublikowano
no to otwieram czipsy i czekam na film ze starcia 335is z mocarną emką Hugo Bossssa :)
Opublikowano (edytowane)

Jesteś w ogromnym błędzie Arek.

W życiu licznikowe 200 nie będzie 200 na RL. chyba że masz felgi w programie wieksze niż te na których jeździsz o kilka cali plus wysokość opony wyższa to może Ci pokazywac realna prędkość przy 200.

U mnie 200RL to 215 licznikowe. W e46 u kolegi 200 RL to 220 licznikowe. Tak samo pokazuje yanosik, GPS w aucie i telefon . Zawsze licznik zawyza.

 

Druga sprawa awron to żaden miarodajny wynik.

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
ano - bodajze 2.5 % obwodu wiecej potrzeba by zrownac sie z licznikiem. Jak skoncze z kolami to prawdopodobnie wyjde na 0 z predkoscia realna.
E92 335d Stage H
Opublikowano
właśnie o tym pisałem ze AWRON pokazał 200 km/h tak jak licznik a na RACELOGIC 200 km/h było przy 215 licznikowych
Opublikowano
Ano kazdy producent przeklamuje predkosc na liczniku - po czesci ze wzgledow bezpieczenstwa. Jak jezdzilem Land Criuserem po Norwegii sobie ustawialem predkosc kursowa wg gps do zmaksymalizowania predkosci -> 80 kmh + 5 kmh (blad pomiarowy) + 5 kmh (blad licznika wg gps).
E92 335d Stage H
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

co tam u ISa słychać, zamiatasz już m3 600koni jak ta poniżej ;) ?

spotkanie z Powerbossem sie odbyło czy nadal ma emke u mechaniora/ nie może znaleźć czasu

Opublikowano

zupełnie nic nowego ! :)

Od początku maja zrobiłem autem może 600-700km ( jakieś 2 tankowania ) bo ciągle motocyklem latam a fura stoi w garażu.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

IS sie nudzi i będziesz sprzedawał ;) ?

Napisz jak ci sie sprawuje do tej pory fura

ile km przejechane, czy jakieś awarie się zdarzyły jak to w N54 bywa czy lejesz paliwo tylko i śmigasz

Jak wygląda spalanie miasto/trasa przy jeździe dynamicznej/spokojnej przy tej mocy ? bez specjalnego oszczędzania średnio w 13l idzie się zamknąć czy ciężko ?

Opublikowano

Wszystko się nudzi i wiecznie człowiekowi mało mocy ale jeszcze ją potrzymam minimum 2 lata, przez ten czas coś pewnie jeszcze pomodzę ;)

W tym momencie mam przejechane 95tyś km.

Na dobrą sprawę to tylko leje paliwo i latam, raz na jakieś 5 miesiący wyje*bie jakiś chory błąd z dupy typu : ograniczenie mocy silnika ( niby jakaś usterka) a raz też w tamtym roku miałem niebezpieczną sytuacje bo wyprzedzałem i zgubiła bieg przy wchodzeniu z 3 na 4 ( w ręcznym trybie) i włączył się luz którego nie dało się ni jak wyłączyć.

Natomiast wszystkie te błędy znikały po ponownym odpaleniu silnika i jak mówię zdarzają się sporadycznie. Ale podobno ten typ tak ma bo kumpel od tej 500konnej 335i niebieskiej ( aktualnie biała ) ma tak samo że raz na jakiś czas coś odjebie i wyskakuje chory błąd którego nie ma.

Co do jakichkolwiek napraw

- wymieniłem 1 cewke i 6 świec.

- amory z tyłu

- tulejki tylnej belki

- klocki tył

- olej kilka razy ;p

- filtry i pierdoły

- żarówkę pod nogami pasażera z tyłu

- rurę od doładowania na metalową (plastikowe gówno które chyba nikomu nie wytrzymuje przy modach na 400+ )

- więc chyba nie jest źle bo większość to eksploatacja ;) a przepraszam jeszcze opony :D

 

to chyba wszystko od momentu jak pierwszy raz wyjechała na nasze drogi.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
Nic specjalnego zwykły szosowy naked, od 6 lat ta sama Honda Hornet CB600F pc41 2011r

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

no to spoko, czyli potwierdza się że w ISach ulepszyli pare rzeczy i nie są tak awaryjne jak N54 z 2006-07roku ?

nie napisałeś jak ze spalaniem wychodzisz, chyba że nie zwracasz na to wogole uwagi :) realnie w 13l da się tym jeździć normalnie czy bardziej 15l?

Opublikowano

hmm sam nie wiem co oni tam mogli ulepszyć... jedyna rzecz jakiej jestem pewien to pompa HPFP.

mysle ze numery części zostały te same natomiast być może po kilkuletnim doświadczeniu z tym silnikiem coś tam mogli pozmieniać po cichaczu w końcu po coś wypuścili tą wersje ze starszym N54 zamiast N55.

Spalanie:

 

mój minimalny rekord w trasie na odcinku 120km:

7,7 litra ( prędkość do 100km/h a średnia prędkość 54km/h ) mozna powiedzieć że jedynie 4 ronda miałem po drodze i ze 3 światła, tylko wtedy musiałem wyhamować i stanąć w kolejce na kilkadziesiąt sekund a później spokojne rozpędzanie. Ale powiem szczerze że to było tylko robione z czystej ciekawości - nie da się tak jeździć bo strasznie zamulałem.

 

20161211_212124.jpg

raz udało mi się zejść na 6,5litra ale wtedy silnik był w trybie awaryjnym bo pękła mi rura od doładowania.

 

Tutaj też spokojna jazda ale średnia prędkośc jak widać 100km/h spalanie 10.0 litra. więcej niż 140km/h nie jechałem na pewno.

 

20161211_203945.jpg

 

takie normalne spalanie w trasie to 12,5 litra przy dosyć żwawej jeździe bez przeginania.

 

 

tutaj całkiem ładny wynik jak jechałem autostradą dosyć szybko i był mały ruch;) średnia prędkość 174km/h na odcinku hmm ze 100km spalanie 14.5 litra więc ciekawie :)

20161211_210917.jpg

 

maksymalne spalanie chyba nie istnieje... czasami na mieście mam po 17 litrów zdażyło się i 28 ...

 

w każdym razie średnie spalanie z 30 tyś km mam 13,8 litra. Częściej robie trasy tak 80% i 20% miasto

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Czyli realnie te 13-14l trzeba liczyć, dzięki za szczegółowy raport spalania będę wiedział czego się spodziewać :cool2:

Wychodzi na to że spalanie 335is 450kucy/m3 e92 jest prawie takie samo ale pewnie inne koszty eksploatacji (części samochodowe) już są dużo niższe w 335is

Do tego wyobrażam sobie że mechanicy też inaczej wyceniają prace przy isie i emce , przy tej drugiej cena usługi x 1,5 albo i 2 ;)

 

Ja u siebie mam spalanie jak dłuuugo nie kasuję 8-9l czyli koło 5l różnicy co daje około 6000zł rocznie..no sporo ale coś za coś

Rzadko ale z 2-3razy zdarzyło się spotkać na drodze jakieś szybkie auto typu nowy Focus RS i ledwo ledwo co go wyprzedziłem a do takiego ISa nie miałby startu (masz prawie 2s lepszy czas 100-200)

no i ten dźwięk

 

ps. a Tobie zdarzyło się spotkać z jakimiś ciekawymi autami którym nie dałeś rady albo była zacięta walka ? ;)

Opublikowano

Wychodzi na to że spalanie 335is 450kucy/m3 e92 jest prawie takie samo

 

No chyba nie... "prawie" takie samo, co to znaczy? M3 na pewno więcej. V8>r6, wolnossak vs. turbo, wolnossąy trzeba kręcić żeby się odpychał, jakbyś chciał pojechać m3ką tak jak IS-em to z "prawie" zrobi się "aż".

Opublikowano

B-T-K dobrze mówi. M3 wypije sporo więcej. Odnośnie eksploatacji i części to jak najbardziej Mka jest kosztowniejsza a co do robocizny to chyba ten proceder ma miejsce w stolicy ( węszyłem trochę tu i tam ,zawsze rs czy r8 lub prosiaki turbo liczy się inaczej)

w moich rodzimych stronach robota to robota i czy maluch czy bentley godzina robocza jest taka sama

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

heh widziałem gdzieś ogłoszenie na allegr m3 gdzie właściciel chwalił się że spalanie z ostatnich kilkunastu tys km miał 14,2l ale może nie kręcił jej za bardzo :lol:

wszystko w sumie tu opisane , da się mało ale przy normalnej zdrowej jeździe bliżej jej do 20l czyli IS wyraźnie mniej wypija

viewtopic.php?f=70&t=184638

Opublikowano
BEZ DWOCH ZDAN SPALANIE M3 bedzie jakies 2 litry na 100 powyzej 335is z chipem.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jeszcze niestety nie spotkałem chyba na drodze nic z czym nie dałbym rady ale u mnie na wschodzie nie ma mocnych aut...

Jakiś ford Mustang GT 5.0 czy lexus ISF sport , jakieś volvo polestary te takie błękitne wszystko wysiada.

Miałem tylko problem od 0 do 100 z m135xi ale później znikala powoli w lusterku.

też brałem się z M4 i odszedlem jej na siekierkach ale to tak na długość do ok 200km/h i zwolnilismy i każdy w swoją stronę.

Nie miałem przyjemności z żadnym Porsche turbo, audk rs ani m5 m6 co prawda nie mam wątpliwości że bym zdrowo przegrał ale ciekawi mnie jak bardzo

 

W każdym razie teraz is przyspiesza tak jak seryjne m4 a nawet ciut lepiej z tego co napisałem. Czekam tylko aż mi padną turbiny :D trochę to głupie ale chcę żeby stało. To się jak najszybciej bo wtedy od razu hybrydy albo jakieś ciut większe z innego auta

 

A jeszcze brałem się z Audi r8 v8 ale chyba nie muszę mówić kto był z przodu :D śmieszy mnie to auto z tym silnikiem tak samo jak Audi s5 4.2 fsi

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.