Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rivasi, toż temat xDrive był poruszany wielokrotnie i dosyć mocno zależy od tego jak i gdzie używasz auta. W normalnych polskich warunkach xDrive do auta poniżej 200KM w ogóle jest bezcelowy, powyżej 300KM mocno się przydaje, bo za łatwo się auto ślizga. Jako że dla serii 1-4 silnik 3l to rzadkość, więc tym samym xDrive nie ma wielkiego sensu. W 5er i wyżej 3.0 jest popularny, zresztą nowych 7er dobre 90% to xDrive. Sam zresztą mam stare V12 w 750 i wystarczy lekka górka na mokrym i już problem ruszyć.
  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wszystko zalezy co chcesz ugrac ;) w typowo codziennych zastosowaniach x-drive napewno bedzie wygodniejszy bo na mniej musisz zwracac uwage bo masz dosc wysokie bufory bezpieczenstwa. IMO, awd najlepiej sie sprawdza jesli ktos ma zamiar smigac po roznych nawierzchniach, bo znow - margines bledu jest wiekszy.

 

Z kolei RWD jest bardziej angazujace i wymaga ciaglej uwagi, ale tez pozwala na wiecej bo auto jest o wiele lzejsze i responsywne. Jest jakis powod czemu lambo do time attacku bylo przerabiane na RWD ;)

E92 335d Stage H
Opublikowano

 

335i 7s 100-200 ;) czyli RL niecałe 8

trakcja do 160 sie swieci

ciekawe ile tam mocy jest

  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

335i 7s 100-200 ;) czyli RL niecałe 8

trakcja do 160 sie swieci

ciekawe ile tam mocy jest

coś mu się kontrolka ilości paliwa zpitoliła :D

Opublikowano
czyli chcesz mi powiedzieć że wpinam jb4 i mam 8 sekund na RL. ciekawe

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

to idź dalej pisz bajki na kwejku skoro twoim zdaniem po prostu zwykle JB4 podłączone do 335i sprawia że fura robi 100-200 w 7sekund :)

proponuje po pierwsze rozeznać się lekko w terenie a później cokolwiek pisać bo później ludzie czytają herezje z twojej reklamy jb4.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Odnośnie pisania bajek to miałem n54 po programie i n55 z jb4 i zrobilym tymi samochodami duzo kilometrów.

Napisałem tylko ze samochód z filmiku jest na jb4, wskaznik paliwa i kierunki.

Opublikowano
Wracam do tematu czasów. Jestem ciekaw jakie czasy by były przy dobrych lepkich oponach. Ciekawe czy zamkniecie 4 jest wykonalne.
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, potrzebuje dobrych hamulców w rozsądnej cenie.

 

Zaciski tarcze klocki itd - może ktoś coś słyszał co najłatwiej wchodzi z minimalnymi przeróbkami do e92 335i?

Myślałem o hamulcach z M4/M3 tej nowej.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

U mnie jeszcze leżą z M135i bo się ktoś tam rozmyślił :D Ori komplet, niewiele jeżdżone. Nie wiem czy to wystarczająco lepsze do 335i czy nie.

Ventilated discs 340 mm at 4 pistons at thr front and ventilated discs345 mm a 2 pistons at the rear

Opublikowano

chyba Arek mówisz o nówkach? bo performance z f30 kosztują max połowe tego

Ja szukałbym używek na 100%.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
Jeżeli byś szukał naprawde czegoś porządnego. Mogli byśmy pomyśleć nad wsadzeniem układu hamulcowego z M6 Competition lub seria M6. Przechodziłem przez to i za niedługi okres czasu będę mieć dostępne kity. Oczywiście cena nie mała. Przód i tył nowy (tarcza stalowa, zacisk Competition 6tłoczków) w F07 wyszedł mi narazie 13tyś
Opublikowano

nie chce mi sie pchać w takie koszty.

Widziałem nowe zestawy brembo do Porsche na stronie ECS tuning za niecałe 8000zł z adapterami na przód i pasują P&P do 335i.

 

Wciąż szukam jednak jakiejś używki żeby zamknąć się w 5 kaflach w tym modzie i prawdopodobnie zostane przy tych od F30 performance.

Nie wiem czy będę robił tył czy sam przód.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
za 3K znajdziesz ALcomy lubbrembo zaciski uzywane do BMW i z nowymi tarczami i klockami od innego producenta (czytaj tanszego)zamkniesz sie 6K mw a efekt sto razy bardziej wiarygodny wedlug mnie niz bmw performance. BMw performance to sa ok dla mnie aby ladnie wygladaly na moich 230 koniach.Ty potrzebujesz czegos na poziomie przy takiej besti a nie marketingowy chwyt BMW.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

a wiesz może jakie dokładniej? tzn od jakiego modelu auta? I jak to później wygląda żeby to wszystko chodziło?

Bo kupić to 50% sukcesu :D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Dedykowane bbk. Zaciski sa czesto kompatybilne z mnoga iloscia aut jak np 6tloczek stoptecha.. wszystko od bracketa zalezy.

 

Ja do listy arka bym jeszcze dorzucil AP (obecnie moj faworyt) i troszke to przeredagowal. Do 11k zamiast bmw performance -> gladkie i lekkie tarcze + czepne racingowe klocki co lapia od zimnego + nowe przewody hamulcowe + dobry plyn.

E92 335d Stage H
Opublikowano
a wiesz może jakie dokładniej? tzn od jakiego modelu auta? I jak to później wygląda żeby to wszystko chodziło?

Bo kupić to 50% sukcesu :D

 

naallegro chodzilo do BMW E90 (bez xdrive) dedykowane po 3 tysiaki pewnie jeszcze facet ma moge zapytac, to bedzie plug andplay

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
tak juzniemaichna allegroale mam mail do goscia, niewiem czy sprzedal

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Są na allegro te alcony ale zastanawiam się czy skoro nie modzic to już na grubo i nie iść w 6 tloczkowe bo na pewno w przyszłości pęknie u mnie 500km kiedyś kiedyś:D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.