Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czas 0-100 jest extra dzieki procedurze startu

100-200 masz 9,6 a z tej tabelki co wkleiłeś F80 M3 która ma w serii zdaje się 21KM mniej od Cb ma lepszy czas o 0,4

 

F80 M3 ( http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=984354 )

0-100: 4.2s

100-200: 9.2s

200-250: 9.6s

 

z drugiej strony takie m3 e92 420KM robią 100-200 w 10,0s czyli tu by się zgadzało

 

masz b.szybkie auto i 0,2s w te czy we wte ja bym się nie przejmował :cool2:

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ten twoj znajomy z 335i w 500KM jak ma tylko 0,2 lepszy czas od ciebie czyli 9,4 100-200 to dziwne...

bo tu masz 526KM i to jeszcze Xdrive w ciezkiej budzie e91 i 100-200 8,2s

Opublikowano

Launch Control robi swoje. Opony mam słabe i trakcja okropnie szaleje.... auto pod kątem startuje....

Gadałem z tunerem i macie rację. Zmieniałem biegi gdy zaczynałem mieć najwięcej powera. 6600 to dla mnie optimum a nie 5500-6000 dziś test 2

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
wrzuc screeny z RL i pojedz do 250 tym razem ;) a z tym kolegą co ma 500km to dobrze zrozumiałem że wykręcił tylko 9,4?
Opublikowano
Launch Control robi swoje. Opony mam słabe i trakcja okropnie szaleje.... auto pod kątem startuje....

Gadałem z tunerem i macie rację. Zmieniałem biegi gdy zaczynałem mieć najwięcej powera. 6600 to dla mnie optimum a nie 5500-6000 dziś test 2

 

odczucie moze byc takie ze auto juz nie jedzie ale to tylko odczucie liczby swoje zrobia ;)

Opublikowano

tak mi mówił że 9.4s - ale to on właśnie mi radził zmianę max do 6 000RPM, być może sam źle dokonywał pomiarów, ale chłopak jest ogarnięty być może ma inaczej wykres.

Moc mocy nie równa, M4 to nowiuśkie auto, na pewno nie dość że lżejsze ( chyba? ) to i wszystko chodzi jak w zegarku szwajcarskim na najnowszych technologiach :) E92 to już tak na prawde 11letnie auto.

Muszę trochę paliwa wyjeździć i zrobić test na 1/4 zbiornika.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano (edytowane)

Siemanko ! Poprawiłem swoje wyniki i powiem tak :

0-100 wyszedł mi czas 4.4 sekundy. Jestem pewien że gdybym miał lepsze opony byłaby na prawdę miazga... albo jakaś szorstka nawierzchnia bo asfalt gdzie testowalem był taki jak by płaski śliski.i start był dosyć słaby za każdym razem.

 

100-200 czas 9.2 sekundy czyli lepiej o 0.4s niż wczoraj a kierowca i droga dokładnie ta sama. Myślę że dobry i ogarnięty kierowca może by coś jeszcze wyskrobal.

 

No ale nie ma co gdybać ;) pod spodem dowody zbrodni:)

 

 

0-100.jpg

 

100-200.jpg

Edytowane przez Adrianadernew

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
Słabo jak na taką moc...

Sprawdź na innej hamowni te magiczne cyferki, bo wg mojej opinii TC drukuje tylko ładne wykresy.

 

Noi co ty na to Panie kolego ?

Ile KM wg Ciebie ma autor tematu robiąc 9.2s 100-200?

mniej niż e92 m3 ? czy więcej ?

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

100-200 czas 9.2 sekundy czyli lepiej o 0.4s niż wczoraj a kierowca i droga dokładnie ta sama. Myślę że dobry i ogarnięty kierowca może by coś jeszcze wyskrobal.

O i teraz wszystko się zgadza..auto jedzie :cool2: ...poleć jeszcze do 250 jak będzie okazja bo ciekawy jestem też jak dalej jedzie :wink:

Opublikowano

Adrian szybkie auto masz ,gratuluje , jedzie jak na 450kucy przystało :cool2:

Jednak 335i to fajna opcja na taniego potwora. Dobra baza + 10-12tys w mody i można zrobić pod 500KM i emki zostają z tyłu ;)

Warto brać z xdrive ? Atomowy start idzie jak po szynach i poniżej 4s można robić

Opublikowano
Te 0,2 w jedną czy drugą nie ma znaczenia. Ale DŹWIĘK - to jest coś czego nie będziesz miał w 335D.
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Wczoraj jeździłem 750ix i kierowca z salonu mi pokazał, jak lekko wchodzi w zakręty pełnym bokiem niczym RWD... Jak się umie, to się da :D BMW zawsze w xDrive preferuje i tak tył. Ale xDrive to ma sens wg mnie od 5er wzwyż.
Opublikowano
z tego co pamiętam w 530xd było 60%tył i 40%przód ( moc )

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
Bez szpery chodzenie bokiem jest raczej dla popisu niz dla efektywnosci, pomijam ze dosc niebezpieczne.
E92 335d Stage H
Opublikowano

To chodzenie bokiem ma kiedykolwiek sens, poza rajdami? :D

 

A niebezpieczne to jest jeżdżenie autem szybciej niż 50kmh :lol:

Opublikowano
Ma ma, od tego w sumie sie wziela moda na drift - bo to robili goscie w japonii jezdzac touge by najszybciej jak sie da na downhillu pokonac krete przelecze ;) ... problem w braku szpery jest taki ze nie mozesz sterowac neutralnie wychyleniem. Jak zerwiesz przyczepnosc naped bedze Cie wkrecal w zakret.
E92 335d Stage H
Opublikowano (edytowane)
Ale xDrive to ma sens wg mnie od 5er wzwyż.

 

dlaczego tak uwazasz ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ale xDrive to ma sens wg mnie od 5er wzwyż.

 

dlaczego tak uwarzasz ?

Uważam że czasem warto znać ortografię :D A co do xDrive... życie życie :)

 

Duże ciężkie auta łatwiej wypadają z trasy i ciężej ze startu mają, dlatego zysk z xDrive jest większy, a koszt wagi mniejszy. Małe auta zazwyczaj mają mniej mocy, więc i mniej problemów z trakcją, a jeśli mają jej dużo, to też są do tego dostosowane lepiej - toż M2 lepiej prowadzi się na mokrym niż 650ix.

Opublikowano

Przepraszam pracuje na klawiaturze zagranicznej a polski to drugi jezyk ale skoryguje.

 

ok ale rozumiem ze jest jednak sens zakladac w ogole w mniejszych czy jest to bardziej "oplacalne" przy wiekszych samochodach ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.