Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M2 robi setkę w 4.3, M135i po chipie na 400KM miało problem zejść poniżej 5, z automatem może bym zszedł do 4.8. Stąd też nie wierzę w tuningowe konie :) Poza tym ścigam się regularnie i M135i objeżdżało wszystkie hot-hatche po tuningach o mocach 350-380KM, jedynie Skoda Octavia RS była porównywalna, a ta nawet 400KM nie miała i nigdy moc nie była wyznacznikiem tego, jak kogoś mocno odstawiam. Także zawsze na konie patrzę z przymrużeniem oka, nie mówiąc już o tym, że czas 0-100 to jedno, a 100-200 może być całkiem inną historią - 650ix bez launch controla w ogóle sobie nie radziła z M135i, dopiero powyżej 150kmh zaczynała się ogromna przewaga 6er.

 

A jako że M135i na razie nie sprzedaje, porobię na wiosnę drag race z M2 jeszcze.

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

335i po modach to szybkie auto, ale trochę słabe jest porównanie tuning vs seria....

Wystarczy do m3 założyć kompresor i wtedy można zrobić porównanie tuning vs tuning :8)

 

Ja jestem ciekawy wyniku z m5 v10 albo czasów z RL.

Opublikowano

Coś w tym jest :D z tym że kompresor to już droga zabawka :p

Swoją drogą jestem ciekaw jak wyglądałoby starcie 335i single turbo vs m3 kompresor:D

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
M2 robi setkę w 4.3, M135i po chipie na 400KM miało problem zejść poniżej 5, z automatem może bym zszedł do 4.8. Stąd też nie wierzę w tuningowe konie :) Poza tym ścigam się regularnie i M135i objeżdżało wszystkie hot-hatche po tuningach o mocach 350-380KM, jedynie Skoda Octavia RS była porównywalna, a ta nawet 400KM nie miała i nigdy moc nie była wyznacznikiem tego, jak kogoś mocno odstawiam. Także zawsze na konie patrzę z przymrużeniem oka, nie mówiąc już o tym, że czas 0-100 to jedno, a 100-200 może być całkiem inną historią - 650ix bez launch controla w ogóle sobie nie radziła z M135i, dopiero powyżej 150kmh zaczynała się ogromna przewaga 6er.

 

A jako że M135i na razie nie sprzedaje, porobię na wiosnę drag race z M2 jeszcze.

 

Jestes zupelnie niewiarygodny w twoim porownaniu. Absolutnie nie bierzesz pod uwage roznice kierowcow ktorzy zasiadali w samochodach a roznice na poziomie amatorskim nawet wyzszym moga byc bardzo ale to bardzooo pokazne. To ze objazdzales M135i wszystkich innych z hothatchami oprocz skody RS znaczy tylko ze byles lepszym kierowca od innych a drugi z porownywalnymi umiejetnosciami prowadzil Skode RS.

 

W odroznieniu od poziomu profesjonalnego elitarnego (F1, le mans itd itd) w wyscigach amatorskich to nie samochod w najawyzszej mierze decyduje o wygranej a talent kierowcy

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No sorry, ale w 100% się nie zgodzę. Może na torze, ale nie na prostej! Kierowca RS z tego co wiem nigdy nie był na rajdzie/torze, gdzie ja bywałem kilkadziesiąt razy. Jakie znaczenie ma też kierowca, kiedy ścigam się z automatem w 4x4 na Launch Control? Dalej, jeśli myślisz że po 1 próbie oceniamy wynik to też jesteś w błędzie, bo minimum 2 razy się ścigamy, żeby cokolwiek móc powiedzieć. Zwłaszcza powyżej setki gdzie zmiany biegów są rzadkie widać wyraźnie kto komu odchodzi. A same wyścigi są bardzo różne, zarówno 0-200, 60-200, jak i 60-250. Tak czy siak, moc nigdy nie była wyznacznikiem wygranej jeśli przewaga nie była duża. Stąd dla mnie 420KM vs 450KM nic nie znaczy jeszcze.
Opublikowano

Rozumie ze jak mowisz scigamy mowimy na czas/szybkosc na prostej. No tak tu nie wchodzi w role kierowca. To troche nudne nie ? :mrgreen:

 

a Tak 420-450 KM taka roznica mocy nie biorac pod uwage innych komponetow i samej konstrukcji samochodu nic nie wskazuje ale to ewidentne.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Pisałem wcześniej i napisze jeszcze raz. Nie samym KM odpycha sie auto.

 

Załóżmy że m3 trzyma serię ( a wcale tak nie jest)

I ma 420KM i te 400NM katalogowego. Nawet po programie niech ma 445 KM i 440NM bo więcej z tego się Chyba nie da wycisnąć. To wciąż mam te zaledwie 6 KM więcej i niemal 200NM a porównując że są to oba silniki benzynowe różnica jest kolosalna

 

A i oczywiście mówię o m3 z 2 sprzęgłowa skrzynia. Manual to już w ogóle chyba że kierowca jest na prawdę dobry i.potrafi zmieniać biegi.szybciej ;)

 

Zresztą jak będziesz w wawie któregoś dnia to możemy sie ustawić i poganiac a i druga sprawa wystarczy wejść na YouTube i sobie pooglądać jak porobione n54 w okolice 450KM loja dupsko m3

 

Nie chce żeby ktoś pomyślał że krytykuje m3 - to świetne auto i jak najbardziej szanuje ale prawda jest taka że na prostej każda zdrowa 335i po samym programie będzie jechała porównywalnie

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś w tym jest :D z tym że kompresor to już droga zabawka :p

Swoją drogą jestem ciekaw jak wyglądałoby starcie 335i single turbo vs m3 kompresor:D

 

m3 z kompresorem to już chyba parametry rzędu 600ps :wink:

Trochę się pogubiłem co kto ocenia, czy szybkość na prostej czy na torze, czy umiejętności kierowcy.

 

Zaj*biste to miejsce treningowe, ale w takich warunkach to niestety każde rwd czy fwd lepiej zostawić za płotem, bo tylko szarga nerwy brakiem możliwości :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

No to poszukałem i szału nie ma. Tuningowane 335i vs stockowe lub prawie stockowe M3:

 

Racja - 335i objechało M3, ale w żadnym wypadku nie było to "srogie objechanie" jak Adrianadernew piszesz ;) Różnice na poziomie błędu kierowcy.

 

Ale chętnie bym się stockowym M2 zmierzył ;) Tylko że do Wawy mi nie po drodze, ale np. 27/28 jestem na Bednarach na tor umówiony :P

Opublikowano
Slawomir bo wiekszość tych "Stage 3" co wrzuciles filmiki to są 335i z mocą 400-410KM i wtedy m3 jest lekko wolniejsze ale Adrian ma ponad 450 więc byłby pogrom. Twoje M2 bedzie wolniejsze na prostej, chociaż uwierzysz pewnie dopiero jak sie spotkacie ;)
Opublikowano

Ja ciagle nie rozumiem czemu ludzie sie tak jaraja jazda szybko do przodu i nazywaja to sciganiem. To nie jest relatywnie wielka filozofia ani bardzo droga zabawa zrobic auto ktore jedzie szybko do przodu (zwlaszcza na poziomie jaki tu jest przedstawiany). Jak pisalem kiedys wczesniej - wszystko o czym tu mowicie moze byc spokojnie objechane przez dragowego golfa 1. Ba praktycznie kazde superauto zostaje nagle upokorzone przez rodzinnego sedana jakim jest Tesla.

 

Uwazam ze zapieprzanie po drogach publicznych z takimi predkosciami 200+ jest skrajnie nieodpowiedzialne, pomijajac juz fakt ze wiekszosc aut z tych nie potrafi rownie efektywnie hamowac co przyspieszac. Dlatego nie rozumiem uroku 'mierzenia sie' na prostej drodze.

 

Tym wieksze upokozenie jak potem auto ktore ma 140 KM objezdza takie auta 400+ w gorskich przeleczach na downhillu ;) I naprawde nie liczy sie tu pare ulamkow sekund przy zmianach biegow czy to czy auto jest stage 42. Liczy sie tylko zachowanie predkosci na trasie, utrzymanie linii i to jak dobrze kierowca, a potem auto potrafi sobie z tym poradzic. Przypomina sie Hunt z swoim wywiadem ->

 

To czego tu nikt nie rozpatruje mowiac o m3 jest fakt ze m3 ma niedoladowany silnik ktory ma bezposredni i liniowy przyrost dzieki czemu daje kontrole o ktorej mozna snic w turbodoladowanym silniku. Pomijam juz fakt, ze zawieszenie umozliwia ustawienie agresywniejszej geometrii, wszystkie tuleje sa lite, srodek ciezkosci jest nizej, a z tylu jest szpera. Wszystkie te aspekty sprawiaja ze m3 bedzie jezdzilo o lata swietlne lepiej niz 335i/d bez podobnych modyfikacji. Oczywiscie o ile ktos zdecyduje sie zjechac swoim autem z autostrady, bo ostatnio jak sprawdzalem dosc malo prostych jest na malych zapomnianych drogach.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Dlatego nie rozumiem uroku 'mierzenia sie' na prostej drodze.

 

też tego nie rozumiem i prawdopodobnie nigdy już nie zrozumiem. Podejrzewam, że jest jak jest ponieważ umiejętności większości kierowców nie pozwalają na ściganie się innym aniżeli w linii prostej (prawdopodobnie też zaliczam się do tej grupy, cały czas się uczę). Wszystko zależy od maszyny, w małym stopniu od kierowcy, który wyłącznie wciska gaz. W takim przypadku można być jedynie zadowolonym z posiadania mocnego auta nie zaś z własnych umiejętności jako kierowca.

 

A jeżeli ktoś posiada umiejętności większe niż przeciętne albo jeszcze lepsze to nie będzie się ścigać po drogach publicznych bo posiada zdrowy rozsądek i ma na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo innych i swoje.

Opublikowano

ale pitolicie smuty :)

Szybkie auto jest szybkie i koniec kropka. 0,0001% ludzi z tego forum nigdy nie jechało/ niebedzie jeździć na torze dlatego to że auto jest szybkie na prostej czyli na drodze jest b. fajne i daje dużo frajdy i guzik mnie obchodzi że dane auto na torze miałoby przewage jak i tak 99,999% ludzi na torze nigdy się nie pojawi. Dlatego takie 335is w 450kucach za +-połowe ceny Mki jest dobrym pomysłem na szybkie auto, nie tak absurdalnie drogie jak m3. A jak kogoś stać na m3 to niech jeździ m3, wiadomo że to lepsze auto niż seria 3 z jakimkolwiek silnikiem

Opublikowano

+1 BTK

 

Nie zgodze sie, nie wiem jak tam u Ciebie, ale u mnie pod Krakowem jest naprawde duzo ciasnych i kretych drog. Wiekszosc kozakow ktorzy jezdza 200+ nie potrafi pokonac ciasnych szykan szybciej niz 60kmh. To wlasnie w zakretach poczujesz czego brakuje 335d/i - bo ja po pierwszej przejazdzce doswiadczylem jaka podsterowna tragedia jest to auto w serii.

 

Nie zgodze sie tez z tym ze m3 jest zawsze lepsze od innych 3. Po prostu jest troszke agresywniej skonfigurowane, ale w duzej mierze mozna to wszystko miec w normalnej 3 po przerobkach. Ba, mozna znacznie ulepszyc to co jest w m3 i zalatac czesc bolaczek.

E92 335d Stage H
Opublikowano
¨Pod krakowem masz zamkniete serpentyny parku ojcowskiego... chyba nie ma lepszej trasy w polsce. Nie ma ruchu nie ma pieszych. Troche droga impreza bo mandat to 500 zl za jazde ta droga ale warto :) Troche stromo jezeli nie wyrobisz na zakrecie... i troche slisko bo to las :) Twoja szybkosc spada co chwila ze 120 do 30... genialnie. 10 min rozkoszy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Jeszcze pare swietnych drog znajdziesz w Beskidach, zwlaszcza ze to odcinki bez dodatkowych wjazdow, pol i domow - wiec wyzbyte ryzyka, ze ktos lub cos pojawi sie nagle przed Toba ;)
E92 335d Stage H
Opublikowano
czasy sie zmieniaja 20 lat temu nie byles w stanie konkurowac amatorskim tuningiem z samochodem warty milliony.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Panowie Panowie po co te dyskusje, lepiej napijmy się wódki :D

 

Vapor dobrze napisał :) mi auto nie jest potrzebne na tor tylko do przemieszczania się z punktu A do B i w 80% to trasa gdzie 90% zakrętów można zebrać ( przy dobrych warunkach pogodowych ) prznajmniej mając 2 paki na blacie poza 3 rondami ;)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano
Dlatego nie rozumiem uroku 'mierzenia sie' na prostej drodze.

 

też tego nie rozumiem i prawdopodobnie nigdy już nie zrozumiem.

Więc żeby zaspokoić Twoja ciekawość/niewiedzę - tak się ściga, bo nie ma innej opcji na drogach.

Opublikowano
Dlatego napisałem, że nikt o zdrowym rozsądku nie będzie się ścigał na drogach publicznych mając na uwadze zdrowie oraz bezpieczeństwo innych i swoje. Jak ktoś wyjeżdża na drogi żeby się ścigać to gratuluję, niebezpieczna i jałowa rozrywka.
Opublikowano

Przepraszam, to na ch*j komuś auto powyżej 100koni a tym bardziej 600 itd ? Osoby które mają w Polsce super sport cary jeżdżą nimi tylko na tor? Jeśli 10% z nich było kiedykolwiek na torze to ja jestem Pan Tadeusz ;D

Jak wyglądają wyścigi uliczne ? Bo moim zdaniem 95% to albo palowanie po autostradzie lub innej drodze szybkiego ruchu albo starty i długa spod świateł do świateł gdzie ciężko osiągnąć zawrotną prędkość a te pozostałe 5% to osoby pokroju froga albo mentalne gimbusy z rozlatujacych sie szrotow.

Tak samo.mogę powiedzieć że nikt o zdrowym rozsądku nie będzie kupował auta z mocą 300 koni

W głowie trzeba mieć i da się bezpiecznie poganiac nawet po drogach publicznych bo torów w Polsce jak na lekarstwo

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Opublikowano

Też to chciałem napisać :) Jakby auta kupowało się zdrowym rozsądkiem, to to forum by w ogóle nie istniało, bo kupowanie czegokolwiek powyżej nie wiem, 150KM/tonę niczemu nie służy, a miękkie skóry to w Superbie też można mieć. My jak się ścigamy, to zazwyczaj późno w nocy, CZEKAMY aż ruch będzie mniejszy, poza tym wybór miejscówek zazwyczaj właśnie jest podyktowany bezpieczeństwem (!!!) - np. dojazdówka jakaś do strefy ekonomicznej, prawie pusta autostrada, itp.

 

Poza tym co jak co, ja tam miałem wiele śmiechu i satysfakcji jak objeżdżałem 116i różnych gburów i kozaków w wg nich szybkich autach :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miejsc do ścigania się jest mało, ale w większości regionów Pl coś tam się znajdzie.

Rozeta jest przykładem, że technika jest podstawą, nie sama w sobie moc.

Ułęż pozwala bezpiecznie upalać na dobrze ustawionej trasie przy prędkościach 20-200+ jeśli dysponuje się szybszym autem.

450ps pozwala na bardzo przyjemne i bezpieczne przemieszczanie się po polskich drogach i już dla tego faktu ma to sens.

Natomiast to czy ktoś potrafi wykorzystać potencjał m3 czy 116i po za prostą to już inna para kaloszy, większość posiadaczy nie.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.