Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie potrzebuję pomocy jak w temacie , a mianowicie nie mogę otworzyć klapki od wlewu paliwa ani z zewnątrz ani od środa ciągnąc za tą zielona linę a nie chcę jej urwać. Jest jakiś sposób żeby otworzyć tą klapkę? Przy wlewie słychać jak centralny się zamyka i otwiera. Parę dni temu tankowałem i wszystko było git aż do dzisiaj. Z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano

Hej, Mialem tak samo jak w twoim opisie. Klapka sie nie otwierala ale bylo slychac pracujacy zamek.

Co zrobilem to poprostu podwazylem klapke plastikowym nazedziem do tapicerki i sie odchylila bez najmniejszego problemu.

Tak jak by sie zawiesilo to blokowanie na sprezynke.

 

Zobacz mozde ci pomoze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lepiej nie podwaźać :nienie: w e60 jest nad akumlatorem czerwone lub zielone cięgno do awaryjnego otwierania klapki i myśle źe w kombi teź to będzie
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Napisałem wyżej że jest ale nic to nie daje bo pociągałem za tą linkę i żadnego efektu także może jakieś inne sugestie???? Plis!!! Potrzebne mi auto a nie mogę zatankować. :mad2:
Opublikowano
daje daje trzeba dosc mocno pociągnąć , ( kołek) od blokady klapki wtedy sie cofa i można podważyc klapkę. sama klapka nie odskoczy od pociągnięcia za awaryjne otwieranie, linka jest bezpośrednio połączona z zamkiem.

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano
No ja ją mocno ciągnełem aż czułem że się rozciąga bo ona jest z plastiku i nie chcę żeby się urwała? Mam ją urwać????? I nie czułem żeby linka się chociaż troszkę cofneła? I rozumiem że raczej jest potrzebna jeszcze jedna osoba? Ktoś musi ciągnąć linkę a druga osoba musi podważyć klapkę?
Opublikowano
a ja mysle ze ulamal Ci sie ten metalowy sworzen ktory idzie od zamka do klapki tez tak mialem I niestety zostaje wyrwac klapke czyli ulamac zakonczony plastikiem sworzen zamka :) wymiana pozniej prosta jak barszcz wystarczy wyciagnac caly zamek
Opublikowano
a ja mysle ze ulamal Ci sie ten metalowy sworzen ktory idzie od zamka do klapki tez tak mialem I niestety zostaje wyrwac klapke czyli ulamac zakonczony plastikiem sworzen zamka :) wymiana pozniej prosta jak barszcz wystarczy wyciagnac caly zamek

Gregor_UK no właśnie wczoraj zmuszony byłem ułamać ten bolec bo linka też się zerwała. Nie szło tego inaczej otworzyć. Jaki i gdzie kupić zamek i jak go wymienić????????? Z góry dzięki

Opublikowano

tam gdzie akumulator zdejmij boczek , jak wsadzisz reke glebiej tam skad wychodzi zielone cos do awaryjnego otwierania zamka znajdziesz tam dwie torxowe sruby do odkrecenia zamka sprawne rece ogarna to w jakies 5-10 minut , zamek albo samo ciegno bo to czesc osobna kupisz na ebayu albo zobacz na allegro ,

Zobacz ten link to bedziesz wiedzial o co chodzi

 

https://www.google.co.uk/search?q=bmw+e60+zamek+wlewu+paliwa&biw=1920&bih=911&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwibqo2vuYTLAhWCORoKHU4UBn8QsAQIIg#imgrc=XwGDxts91vDQCM%3A

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw musisz zdjac obudowe z slupka C i D

Pozniej zdejmujesz obudowe obok oparcia kanapy a nastepnie ta plastikowa kratke (ta cala czesc przy szybie)

Demontujesz podloge i dopiero boczek w bagazniku wiedz musisz polowe samochodu rozebrac zeby miec ladny dostep.

 

Jesli dalej masz ochote to moge Ci podeslac opisy z Rheingolda

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wolisz po angielsku czy niemiecki?

 

Wszystko ponumerowalem, krok po kroku. Obrazki mowia w sumie za siebie.

http://chomikuj.pl/speed1211/Dokumenty+BMW/E60/Bagaznik*2c+demontaz+scianki

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 lata później...
Opublikowano
czy jest możliwość wymiany tego siłownika lub samego cięgna bez rozbierania całego boku wewnątrz bagażnika w e61? mam ułamany bolec blokujący klapkęi chcę go wymienić, ew. cały siłownik - koszta podobne, ale rozbiórkę boczków traktuje jako ostateczność bo łatwo połamać zaczepy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.