Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

jak w temacie...czy bez demontażu kolektora mogę jakoś sprawdzić czy klapy są wywalone? Sprzedający zapewniał, że to robił ale wolałbym się upewnić Nie chcę bez sensu zwalać kolektora, bo musiałbym kupić uszczelki a do tego przy 3.0 jest słaby dostęp do odkręcenia wszystkich śrub :/

Opublikowano
Tak jest. U mnie koleś sprawdzał takim zakrzywionym lusterkiem. Takim jak na filmach sprawdzają np. Na granicy czy sie czegoś pod samochodem nie przewozi (bomby itp):)
Opublikowano
W lusterku to sie mozesz przejrzec. Jak sprawdzisz czy nie sa luzne na nitach?przeciez to od tego sie zaczynaja problemy.Moje wizualnie wygladaly ok a byly luzne jak "bolka trampki"
Opublikowano
Jeżeli usunął klapki to pewnie wstawił zaślepki po tym poznasz chyba że w miejsce oski od klapki wkrecił śruby. Od pręta od sterowania idą ciegna do kazdej klapki tam szukaj od strony filtra oleju szukaj
Opublikowano
Dokładnie. Kolega pytał jak sprawdzić czy sa usunięte a nie o ich stan. Spokojnie to idzie sprawdzić nawet bez zdejmowania osłony silnika. Tak jak wyżej kolega pisał od strony filtra oleju. Ja mam wymienione na metalowe wiec odrazu było widać ze to zaslepki
Opublikowano
Ja nie chcę sprawdzić ich stanu...Tylko czy ich nie ma. Poprzedni właściciel auta zapewniał mnie,że je wywalił a ja chcę to sprawdzić :)

 

:oops: hehe mój błąd :mrgreen:

Opublikowano

A więc...u mnie wygląda to tak jak na zdjęciu...chyba klapy siedzą co? Kolejna rzecz...jak mam wykręcić kolektor? Do czterech rurek jest dostęp ale reszta jest w głębi, nie mam pomysłu jak tam dotrzeć ;/ SIlnik 3.0D

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b22e1ca77a23.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3cccfed7b7a1.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a3bdec752cf4.jpg

Opublikowano

Hmmm cieżko cokolwiek stwierdzić po tych zdjęciach bo poza pierwszym nic nie wnoszą do tematu. Na pierwszym zdjęciu mogą byc to klapki ale chyba zaślepione śrubka. Nie zmienia to faktu ze masz tam zajebisty wyciek oleju:)

 

 

EDIT: żeby sie dostać wgłąb musisz zdemontować podszybie - tam gdzie filtr pylkowy/kabinowy. Kolego dobrze ci radzę jedz do jakiegoś mechanika, daj mu te 150 zł za zdjęcie kolektora i wymień klapki i odrazu sterownik świec bo z nim masz chyba tez problem. Cieżko sie pózniej to składa bo uszczelki kolejtora wypadają, mogą nawet do cylindra.

Opublikowano

Tak... Właśnie przemyślając wszystko tak zrobię. Widziałem, że dość mokro tam jest. Zamówię sterownik i zaślepki... Tylko jakie lepiej? Aluminiowe czy tworzywo?

 

Tamte zdjęcie wrzuciłem żeby pokazać jak bardzo to w głąb siedzi :)

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja polecam zaślepki z tej firmy http://www.aditech.net.pl. Sam od nich brałem z kompletem nowych uszczelek i jeszcze dostałem gratis wtyczkę w pasy żeby nie piszczały jak nie zapięte.

Tylko sa dwa rozmiary z tego co kojarzę. Przedzwon tam albo @ to ci powiedzą.

Opublikowano

Do Rogera już się odezwałem wcześniej, skorzystam w opcji wysyłki od niego, a później mu odeślę mój zepsuty.

W kwestii klapek właśnie myślałem, żeby tam zamówić tylko pomijając rozmiar (o to dopytam), to nie wiem czy brać alu czy tworzywo? Ma to jakieś znaczenie?

Opublikowano

Znaczenia nie ma i tak najwazniejsze są oringi na tych zaslepkach

oraz nowe uszczelki żeby zaraz kolektora od nowa nie zdejmować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.