Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Troszkę odswieżę, tak jak pisałem wcześniej, okleiłem trójkąty, moim zdaniem wyszło ładnie i jest dużo lepiej niż z białymi. Kolor też pasuje do reszty. Żałuję, że kupiłem gotowe bo wyszłoby na to samo gdybym kupił samą folię- tak dociąć to każdy umie, ale cóż mądry polak po szkodzie :D Do tego doszły brakujące zaślepki gniazdek i kupiłem oryginalne mleczko do skóry od BMW przy okazji. Po środku skóra stała się bardziej czarna i taka nie jakby sucha. Generalnie fajny zestawik, 3 gąbki, 250 ml mleczka i ścierki.

Na pewno pomoże, nie zaszkodzi- jestem ciekaw ile prawdy w tym filtrze UV :D

Przy okazji usunąłem naklejkę "CH" miała swój urok, ale była już zniszczona, będę musiał jeszcze czymś usunąć klej po niej.

 

Kilka fotek:

 

http://i68.tinypic.com/16jlqm9.jpg

 

http://i68.tinypic.com/154io2w.jpg

 

http://i67.tinypic.com/14xmarl.jpg

 

http://i63.tinypic.com/34hv035.jpg

 

http://i67.tinypic.com/smug74.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2vjcy1l.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Troche monolog, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz :D

 

Kilka fotek, miałem okazję umyć to grzechem by było nie zrobić kilku zdjęć :)

 

Nie wiem czym usunąć klej, który został po naklejce "CH" :cry:

 

http://i66.tinypic.com/zufuqf.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2vaikxd.jpg

 

http://i63.tinypic.com/n2d88x.jpg

 

http://i67.tinypic.com/2dwhkm1.jpg

 

http://i67.tinypic.com/10d9ljp.jpg

 

http://i66.tinypic.com/14ina51.jpg

 

Aż się prosi o jakąś ładną końcówkę i ładny zderzak :roll:

 

+ myślę o dystansach 10mm na tył.

Opublikowano
Tak, zgadza się. Jestem z Leszna, w niedziele prawdopodobnie pojawię się na leszczynskich manewrach :)

 

A ogolnie stacjonuje w Poznaniu ;)

 

Dziwne że jej jeszcze nie widziałem :P

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Ślady po naklejce usuniesz preparatem detailingowym do smoły i kleju np. Meguiar's Bug n' Tar Remover albo CarPro TRIX (nie używaj przypadkiem benzyny nitro :mrgreen: )
Opublikowano

 

 

Rzadko jeżdżę nią po Poznaniu, a jak już to rekreacyjnie albo do pracy + trasy, po mieście śmigam Peugeotem 206 z gazem :D . Szkoda mi BMW na te dziury w Poznaniu :oops:

 

 

A może być też zwykły do usuwania smoły i przykładowo żywicy? Bo coś tam widziałem ostatnio u ojca dziewczyny :D Nawet nie myślałem o nitro, ale zmywacz do paznokci przeszedł mi przez myśl, ale zrezygnowałem :D

 

 

 

 

I tył i przód, z tyłu głównie zderzak i ta "wypustka", szukam jakiegoś gotowego do założenia na portalach bez konieczności malowania. A z przodu błotnik i zderzak przód- jest mocno sfatygowany po autostradach.

Co do felg to nie mam pojęcia, ale wyszły na pewno razem z autem z fabryki, są nawet w Vinie.

 

 

To się wyjaśniło :cool2:

Opublikowano

Sprawdź co to jest za preparat do kleju i żywicy (ważne żeby nie był to jakiś żrący środek bo wyrządzisz lakierowi więcej szkód i będziesz malował i klapę i zderzak tylny).

Co do dystansów to z tyłu przy styling 162 wystarczającym rozwiązaniem jest 10mm (nie mam jednak osobiście przekonania co do dystansów przelotowych). Osobiście założyłbym dystanse przykręcane np. H&R 20mm na stronę, ale w tym przypadku przy obciążeniu tyłu (pasażerowie, bagaż) będzie dobijać na nierównościach.

Opublikowano
Z Poznańskimi dziurami zgadzam się w 100%, ostatnio nawet częściej jeżdżę Uberem albo MPK żeby oszczędzić trochę autko.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do śladu od naklejki to zupełnie nie zawracał bym sobie na Twoim miejscu głowy jakimiś specyfikami detailingowymi - albo zadziała albo nie a pieniądze i czas poszły. Idź do pierwszego lepszego sklepu chemicznego i kup rozpuszczalnik ekstrakcyjny (absolutnie nie NITRO) za drobne. Wiele wiele razy stosowałem go na lakierze różnych samochodów. Zazwyczaj właśnie do tego samego - ślady po naklejkach.
Opublikowano
Środki detailingowe możesz wykorzystać w przyszłości w przypadku np. zabrudzeń karoserii albo felg smołą - CarPro TRIX (widzę, że myjesz własnoręcznie samochód i starasz się o niego dbać). W przypadku Megsa Bug&Tar Remover możesz ten środek wykorzystać również do usuwania pozostałości po insektach. Środki te mają neutralne PH i są bardzo bardzo wydajne. Nie uważam kupno środków detailingowych za wyrzucenie pieniędzy w błoto. Rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym nie polejesz felg ani karoserii żeby je domyć, ale każdy podejmuje samodzielnie decyzje.
Opublikowano
"Po coś" te środki dedykowane są, a jeżeli ktoś po prostu patrzy przede wszystkim na $ i chce się pozbyć problemu to zamiennik zawsze się znajdzie :P.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
W przypadku Megsa Bug&Tar Remover

 

 

nie uzywaj tego srodku jezeli masz ciemny lakier bedzie straszna kicha.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dlaczego? Jak go zastosujesz czekając do jego wyschnięcia (zwłaszcza na ciemnym lakierze) to rzeczywiście będzie kiszka i trzeba będzie szorować rękawicą. To nie wada tego produktu. Jak wyschnie na kolorze jasnym też będzie taki niepożądany efekt, tylko nie będzie w takim stopniu widoczny. Należy stosować się do instrukcji użycia i będzie wszystko jak należy.

 

Po coś" te środki dedykowane są, a jeżeli ktoś po prostu patrzy przede wszystkim na $ i chce się pozbyć problemu to zamiennik zawsze się znajdzie :P.

Jeżeli $$$ o tym decyduje to jak najbardziej rozpuszczalnik ekstrakcyjny.

Opublikowano

uhu tylko jak sire pozbywasz produktu z nerek ?

 

sa naprawde bardzo dobre produkty ktore nie maja tego problemu a wiec uzywanie maguiarsa wedlug mnie nie jest tutaj zalecane.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Myjką ciśnieniową, tak samo jak z maski czy zderzaka. Tak jak pisałem podstawa to nie dopuścić środka do wyschnięcia (wtedy z nerek i innych kratek zderzaka będziesz go usuwał wykałaczką). Na pewno są inne dobre środki tego typu. Ten sprawdziłem osobiście i jak dla mnie jest ok. Każdy ma swoje doświadczenia i wybierze coś co będzie mu pasować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Środki detailingowe możesz wykorzystać w przyszłości w przypadku np. zabrudzeń karoserii albo felg smołą - CarPro TRIX (widzę, że myjesz własnoręcznie samochód i starasz się o niego dbać). W przypadku Megsa Bug&Tar Remover możesz ten środek wykorzystać również do usuwania pozostałości po insektach. Środki te mają neutralne PH i są bardzo bardzo wydajne. Nie uważam kupno środków detailingowych za wyrzucenie pieniędzy w błoto. Rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym nie polejesz felg ani karoserii żeby je domyć, ale każdy podejmuje samodzielnie decyzje.
Ten sam argument mógłbym użyć do rozpuszczalnika - "możesz wykorzystać w przyszłości w przypadku np. zabrudzeń karoserii albo felg smołą". :) Ale tak, jak wspomniałeś - każdy podejmuje sam decyzję. Nie ma co się sprzeczać. :)
Opublikowano

Sprawdzę co tam w garażu ma za środek i poczytam czy tym też można coś zaradzić, jak nie to spróbuje czymś innym.

 

Z ciekawszych informacji, nowe amortyzatory, które były wymieniane nawet nie mają 5 tysięcy kilometrów wylały. Tak, wylały. Sachs. Tak, sachs. :mad2: :cool2: Prawy mokry lewy zaczyna puszczać. Po prostu świetne informacje... a dałem do mechanika, bo coś głucho stukało z prawej strony, myślałem, że może łącznik albo drążek, a tu amor, nowy amor............... Nigdy więcej sachs. W poprzedniej e46 miałem kayaby, jeździłem na nich 40 tysięcy km, zero zużycia. Nowe Sachsy po nie całych 5 tysiącach. Co za wstyd. Kupione w Szwajcarii, więc lipa z gwarancji...

Opublikowano

No wlasnie poprzednie amory ktore wlasnie wymieniałem na te sachsa były jeszcze oryginalne, wiec po przelocie 200k były juz dead tak jak piszesz

 

Nie mam pojęcia co sie z nimi stało, autem jeżdzę jak karocą, dziury omijam, jak juz sa to jeżdzę wolno, nie wiem czy trafiłem na jakas wadliwa partie czy co...

 

Tak wyglada strona pasażera:

 

https://youtu.be/O783eknbkQ8

Opublikowano
No wlasnie poprzednie amory ktore wlasnie wymieniałem na te sachsa były jeszcze oryginalne, wiec po przelocie 200k były juz dead tak jak piszesz

 

one juz byly dead po przelocie 100K :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.