Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Co możecie powiedzieć na temat tego autka? http://allegro.pl/bmw-e39-540i-v8-z-niemiec-187-tkm-f-vat-serwis-i5966712551.html

zdjec jest sporo niezłej jakości, nie miałem jeszcze bmw i nie bardzo wiem na co zwracać uwage... jedyne co mi się nie spodobało to podziubany boczek drzwi od kierowcy na jednym z ostatnich zdjec i fakt ze wg książki serwisowej przez ostatnie 3,5 roku raptem 17tys przejechane... golas straszny ale to dobrze bo im mniej gadżetów tym mniej rzeczy może sie zepsuć ;) szukam autko jako drugie, jazda w łikendy i takie tam. nie planuje żadnego tuningu typu gleby, felgi 20 cali czy dokładanie m-pakietów. Vinu nie bede tu chyba rozkodowywał bo w tresci ogłoszenia jest :) Czekam na Wasze opinie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Samochód grubo serwisowany, sporo ponad 20 wizyt. Ktoś kochał ten samochód.

Ostatnia wizyta dość wymowna.

 

Numer podwozia WBADN61050GG86385

Kod typu DN61

Typ 540I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M62/TU

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SIENAROT 2 METALLIC (362)

Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Data prod. 1999-02-26

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S296A LM RAEDER/CLASSIC Obr. BMW, st. le. Classic

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS

Opublikowano
Piękny egzemplarz, ma jakieś drobne wady ale to nie nówka. Wszystko pokazane na zdjęciach bardzo dobrze, cena też super nawet jeśli + opłaty.
Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przebiegu to ona ma więcej... Boczek najprawdopodobniej podziubany przez klamrę pasów przy niechlujnym zamykaniu drzwi.

 

Serwis V8 potrafi pochłonąć fortunę, przy okazji obejrzyj też tę E38... Te samochody w dobrym stanie tańsze już nie będą.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Serwis V8 potrafi pochłonąć fortunę

 

tzn? chodzi i same przeglądy olejowe, świece itp czy jakies grubsze naprawy? te przedliftowe sa zdaje sie bez vanosów, to co tam sie psuje? beta 7 troche za duza, nie zmiesci mi sie na miejscu postojowym razem z motorkiem ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
te przedliftowe sa zdaje sie bez vanosów

Tu masz silnik TU S2 czyli już vanosami, szykuj się na grzmoty :mrgreen:

Opublikowano
te przedliftowe sa zdaje sie bez vanosów

Tu masz silnik TU S2 czyli już vanosami, szykuj się na grzmoty :mrgreen:

 

spokojnie, jeszcze nie kupilem :D:D:D a tu sa te pojedyncze vanosy czy podwojne? i w razie co to ile kosztuje naprawa? bo ja tym autem to moze 3-5 tys km rocznie bede robil, jak naprawa ma kosztowac drugie tyle co samochod to zakup nie bedzie mial sensu za duzo :/

Opublikowano
Od siebie dodam tylko, że ogłoszenie widuję od ponad 2 miesięcy. Nie twierdzę, że to źle, po prostu informuję, że nie jest świeże :).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to E38 to ma trochę dużo odcieni siwego szczególnie z prawej strony.

 

Jak to siwa :mrgreen: Nie oglądałem jej szczegółowo.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
spokojnie, jeszcze nie kupilem :D:D:D a tu sa te pojedyncze vanosy czy podwojne? i w razie co to ile kosztuje naprawa? bo ja tym autem to moze 3-5 tys km rocznie bede robil, jak naprawa ma kosztowac drugie tyle co samochod to zakup nie bedzie mial sensu za duzo :/

 

Wiem że nie kupiłeś, vanosy masz dwa po jednym na każdą z połówek silnika , koszt jednego coś koło 2700zł , przy robocie dojdą napinacze może ślizg albo łańcuch :D

Opublikowano
spokojnie, jeszcze nie kupilem :D:D:D a tu sa te pojedyncze vanosy czy podwojne? i w razie co to ile kosztuje naprawa? bo ja tym autem to moze 3-5 tys km rocznie bede robil, jak naprawa ma kosztowac drugie tyle co samochod to zakup nie bedzie mial sensu za duzo :/

 

Wiem że nie kupiłeś, vanosy masz dwa po jednym na każdą z połówek silnika , koszt jednego coś koło 2700zł , przy robocie dojdą napinacze może ślizg albo łańcuch :D

 

Ale raczej nie wymienia się vanosów przy 180k km czy 280k albo nawet 380k ? Też się za takim rozglądam bo wiem, że to ostatnie tanie czasy na zakup e39 przedlifta z dużym silnikiem. Ceny dobrych stoją w miejscu, czekać aż zaczną rosnąć.

 

Kupując takie auto też nie robiłbym gigantycznych przebiegów, bo inne auta mam na co dzień, Myślę, że góra 3-4k km rocznie. To wydając te 6k na vanosy mam już chyba z głowy a to cena dobrych opon na dobrych felgach do niego.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kto dziś kupuje nowe vanos? Schodziły do momentu kiedy BMW nie przegielo z cenami i podnieśli cenę z 1500 na 2500.

 

Regeneracja obu vanosów to 600zł - allegro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale raczej nie wymienia się vanosów przy 180k km czy 280k albo nawet 380k

Zgoda, czasami trzeba je wymienić po 100tys km :mrgreen: To zależy od wrażliwości właściciela, Ja w swojej wymieniałem bo na lewej połówce po mocnym rozgrzaniu silnika słyszałem lekkie gruchotanie i tylko dlatego. Kolejną sprawą jest znajomość ogarniętego w temacie mechanika ale tak czy siak warto mieć ten silnik :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale to ze sobie stuka nie znaczy ze nie działa. Z dwumasem jest podobnie - założysz nowy i po długiej dynamicznej trasie tez będzie go słychać, nawet w dniu założenia.

 

Vanosy z silnika 4.6 (x5 4.6is / Alpina B10) mają inną konstrukcje i nie mają tej przypadłości.

Testy na 4.4 wyszły pozytywnie.

 

A tak wogole to BMW przegina cenami. Za kawałek plastiku (obudowa tylna bagażnika do e39) płaciłem 3 lata temu 80zl

Dziś 750zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale to ze sobie stuka nie znaczy ze nie działa.

Pełna zgoda dlatego napisałem o wrażliwości właściciela. A o lepszych vanosach z 4,6is mogłeś mi napisać wcześniej :bokser:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A tak wogole to BMW przegina cenami. Za kawałek plastiku (obudowa tylna bagażnika do e39) płaciłem 3 lata temu 80zl

Dziś 750zł.

 

Efekt jaki jest każdy widzi - są miejsca gdzie giną tylko BMW.

3A0jS9b.png
Opublikowano

furmana kupiona :) malowany blotnik z przodu i maska, reszta fabryczny lakier. szpachli nie odnaleziono. bylem na serwisie, hamulce amory i zawias ok. vanosy chyba nie hałasuja, w kazdym razie nie bylo takich dzwiekow jak na filmikach na YT. spalanie w drodze powrotnej cos ok 9 litrów (jeszcze nie odkrylem jak zresetowac srednie spalanie), jazda bez szalenstw ;) minusy:

-nie zamyka sie klapka ozdobna od radia

-nie da sie zamknac jednego cup-holdera z przodu pod panelem klimy

-delikatnie buja nadwoziem na obrotach ok 1500 - poduszka silnika? poczytalem juz w internetach ze moga byc takie obajwy ale zobaczymy co mi serwis powie

-przy 100km/h dodanie gazu, nawet troche glebsze ale nie gwaltowne (czyli bez redukcji) - suabe przyspieszenie! moje audi a3 1.9tdi z 6b. manualem, jak mam na obrotomierzu 2tys obrotów i dodam gazu to rwie jak szalone... a tu zamułka, dopóki nie zredukuje... dziwne. po redukcji zamuły nie ma :)

 

na razie tyle co odkrylem, jak oddam na warsztat to sie dowiem więcej :) pozdro!

Opublikowano
furmana kupiona :) malowany blotnik z przodu i maska, reszta fabryczny lakier. szpachli nie odnaleziono. bylem na serwisie, hamulce amory i zawias ok. vanosy chyba nie hałasuja, w kazdym razie nie bylo takich dzwiekow jak na filmikach na YT. spalanie w drodze powrotnej cos ok 9 litrów (jeszcze nie odkrylem jak zresetowac srednie spalanie), jazda bez szalenstw ;) minusy:

-nie zamyka sie klapka ozdobna od radia

-nie da sie zamknac jednego cup-holdera z przodu pod panelem klimy

-delikatnie buja nadwoziem na obrotach ok 1500 - poduszka silnika? poczytalem juz w internetach ze moga byc takie obajwy ale zobaczymy co mi serwis powie

-przy 100km/h dodanie gazu, nawet troche glebsze ale nie gwaltowne (czyli bez redukcji) - suabe przyspieszenie! moje audi a3 1.9tdi z 6b. manualem, jak mam na obrotomierzu 2tys obrotów i dodam gazu to rwie jak szalone... a tu zamułka, dopóki nie zredukuje... dziwne. po redukcji zamuły nie ma :)

 

na razie tyle co odkrylem, jak oddam na warsztat to sie dowiem więcej :) pozdro!

 

 

Ale Ci zazdroszczę takiego egzemplarza :). Gratuluje i życzę bezawaryjnego użytkowania. Czy mógłbyś zdradzić ile Cię autko wyszło?

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
  • Moderatorzy
Opublikowano
Klapka to standard , co do cupholderów to często ,gęsto się blokują lub psują. Ja zmieniałem na nawy w E39 - nie były to jakieś masakryczne koszta.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mierzyłeś progi w tym samochodzie ?

 

Te drgania raczej nie mają nic wspólnego z poduszkami silnika.

 

Ostatni wpis w historii w 2015 świadczy o dużym problemie z silnikiem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.