Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Dzisiaj jadąc na trasie, zauwazylem ze temperatura podskoczyla do temp 115 stopni.

Cale szczescie stalo to sie w momencie kiedy moglem szybko zaregowac. Świeci się kontrolka chłodnicy..

Waz wcześniej pocił się z tego co się orientuje i strzelił... ale nie jestem pewien. Dlatego szukam przyczyny.

Edytowane przez Pacino20
Opublikowano
A świstak siedzi i zawija w sreberka. Cytuje "Prosze o pomoc co moglo strzelic..." cytuje "Waz wczesniej pocił się z tego co sie orientuje i strzelił..." Może tak sprecyzuj o co chodzi dokładnie ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam, że strzelił wąż, który z tego co się orientujesz wcześniej się pocił.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Już sobie poradziłem. Niestety laweta i do serwisu.. Bo byłem daleko od domu.

Sorki za durny post, ale pisałem go na szybko..

 

 

Obstawiam, że strzelił wąż, który z tego co się orientujesz wcześniej się pocił.

 

A jakie mogą być inne objawy pęknięcia tego węże, wzdłuż jest pękniecie.

 

 

Obstawiam, że się spociłeś jak się zorientowałeś, że strzelił wąż.

 

:|

 

Lepiej nie pytaj kiedy się pocę. :roll:

Opublikowano

Dobra dziękuje, za informacje. Chyba zrzucę się na tego febi, bo widzę, że ich sporo jest.

Z twojego silnika niestety nie będzie pasował. :< 17127520668

Opublikowano
Nie podałeś nadal nazwy elementu który Ci "strzelił" ale wnioskuje, że chodzi o górny wąż odchodzący od zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli znalazłeś dobry numer części i taki Ci wyskoczył na czescidobmw to dobry. Sam u siebie zakładałem węże Febi dość niedawno i są wykonane solidnie. Zastanów się tylko dlaczego pękł Ci ten wąż.
Opublikowano

Szukam przyczyny pęknięcia tego węża. Jutro zresztą będę wiedział. Mam nadzieje, że ze starości, albo przez wysoką temp, spowodowaną niską ilością płynu chłodniczego. :duh:

Zobaczymy.

 

Chodzi o ten wąż, co jest pod osłoną uchowany, który idzie do wlewu.

 

http://screenshu.com/static/uploads/temporary/2n/mm/ez/wor9zp.jpg

 

Tutaj obrazek z części. Numer 1 to ten górny rozumiem?

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/17_0214-weze-wody/vCJ69120#part01

Opublikowano

Głowica cała, nic się nie stało oleju także nie było wyrzuconego przewodami.

Nie wiem czemu ten wąż pękł, chyba ze starości...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.