Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no tak ale jesli dostawal ci sie olej do plynu to i tak cie to nie minie tylko sobie przelozyles problem na pozniej odciognoles czy wymieniles problem powroci wczesniej czy pozniej bedziesz musial to zrobic przerabialem temat nawet czyscilem wszystko plukanko i po 10tys to samo no ale nic miejmy nadzeje ze nie poaroci pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

 

pozwolę się podpiąć pod ten temat. Czy można gdzieś nabyć osobno ten czerwony/brązowy wskaźnik/króciec pływaka widoczny na zdjęciach założyciela tematu? Przy sprawdzaniu stanu płynu chłodniczego okazało się, że tego elementu w moim aucie brakuje (może uleciał poprzedniemu właścicielowi i/albo jest gdzieś na dnie, nie wiem) a jest jedynie ta biała cześć, w której był osadzony. Czy też żeby go zdobyć trzeba nabyć cały kompletny zbiornik wyrównawczy?

"Góglowałem" pół dnia w tym temacie, szukałem tej części na realoemie ale bez skutku.

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzedawane jest to w całości jako zbiornik wyrównawczy, możesz spróbować zadzwonić do ASO i spytać ale najlepiej ogarnąć jakiś szrot w pobliżu i wyciągnąć z jakiegoś połamanego zbiorniczka.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dzięki z odpowiedź. Kilka kolejnych weekendów będę więc spędzał na zwiedzaniu szrotów, na szczęście pogoda się poprawia. ;) Swoją drogą wie ktoś jaką długość ma ten wskaźnik. To by mi dało niejakie pojęcie o tym ile płynu powinieniem mieć w tym zbiorniku żeby nie przekroczyć poziomu max.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

 

Może trochę długo od ostatniego posta, ale ja mam E92 od połowy kwietnia, w tym samym silniku 2.0i 170km i też mam masło pod korkiem płynu chłodniczego. Nie zagłębiałem się w ten temat jakoś szczegółowo, chociaż też w głowie siedzi, a ja na punkcie takich rzeczy jestem przewrazliwony, że coś tam się dzieje a nie powinno. Nie mieszkam w Polsce na stałe, jednak samochodem byłem na urlopie miesiąc temu. I oczywiście był u mechanika na rutynowych wymianach olejów, płynów, klocków itp. Oczywiście mechanik zauważył masło pod korkiem i powiedział, że jeśli po wymianie płynu która zrobił nadal będzie się to działo to do wymiany będzie chłodniczka oleju, bo w takim razie by to znaczyło, że przepuszcza. Nie wiem czemu taka, a nie inna diagnoza. Na forum różne głupoty można wyczytać, że uszczelka pod głowica, że to i tamto i ze samochód od razu do kasacji najlepiej...

 

Swoim przypadkiem też będę musiał się zająć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.