Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Proszę o ocenę ogłoszenia.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-m54-manual-ID6yhJhb.html#c2e2ec41fe

 

Dowiedziałem się, ze silnik 3.0 R6 w E60 bez problemu znosi instalację LPG. Czy to potwierdzone info?

 

Czy skrzynia manualna daje sobie radę z tym silnikiem? Jak jest ten zestaw (silnik + manual) oceniany pod kątem trwałości?

 

Nie ukrywam, że na E90/E60 przerzucam się ze Scenica II 1.9 dCi, więc obawiam się napraw wielowahaczowego zawieszenia i elektroniki, chociaż nie widzę problemu w tym, żeby wydać 1-2 tysiące złotych rocznie na naprawy. Dużo się słyszy i czyta, że E60 to drogie w utrzymaniu auto, a w mojej miejscowości jeździ ich miliard. O co tu chodzi?

 

EDIT: Nie zwróciłem uwagi, że jest to auto oferowane przez użytkownika beltusss

Edytowane przez Ufok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daj link do ogłoszenia.

M54 bardzo dobrze nadaje się do założenia instalacji LPG.

Opublikowano
chociaż nie widzę problemu w tym, żeby wydać 1-2 tysiące złotych rocznie na naprawy

Obawiam się, że 2 tys zł to raczej kwota na doprowadzenie do stanu użytkowania fiata CC . W zajeżdżonym E60 będzie to "naście" tysięcy lub "dzieścia" tysięcy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANA71010B001590

Kod typu NA71

Typ 530I (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2003-09-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S590A LM RAEDER STERNSP.123 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 123

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Zobacz na szczeliny w lewych drzwiach i inny odcień :mad2:

 

Odpuść sobie tego grata :nienie: , zresztą sama cena już odstrasza.....co to może być za 34 tyś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaraz Ci napiszą że tu jest polska i zarabiamy gorzej niż w De więc auta też muszą być tańsze a 34tys za "stare" e60 to i tak dużo :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dużo się słyszy i czyta, że E60 to drogie w utrzymaniu auto, a w mojej miejscowości jeździ ich miliard. O co tu chodzi?

 

Spieszę z odpowiedzią - BMW ma dużą tolerancję jeżdżenia w stylu "dopóki odpala i porusza się do przodu to nie wymaga naprawy". Takie E60 potrafi jeżeli było dobrze serwisowane w DE a najczęściej było, po nieodzownej naprawie blacharsko-lakierniczej po sprowadzeniu :mrgreen: zrobić dobre 100, 150- tysięcy kilometrów do momentu kiedy kategorycznie odmawia współpracy. Takich zajeżdżonych egzemplarzy sprzedawanych po 30 parę tysięcy jest sporo, ale tak jak koledzy wspomnieli - doprowadzenie takiego auta do jako-takiego stanu kosztuje naście tysięcy.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Ja swoje auto kupiłem w bardzo dobrym stanie z potwierdzonym przebiegiem i bezwypadkowe. Dałem niemało a przez rok włożyłem ponad 5 tys.

Mam E87 i tam można liczyć na serwis 2tys rocznie ale nie E60 :) Jeśli masz taki budżet roczny to poszukaj serią 3 lub 1.

Opublikowano

A ile kolego masz na paliwo ?

 

Dla porównania powiem, że komplet tarczy, klocków wszystkich gum (tylko tył) do E32 kosztowało mnie prawie 1000pln :) Sądzę, ze do E60 ta cena będzie x2 lub x3 większa. Zamiast wydać 33tyś na to malowane auto, to poszukaj dobre E39 i różnice z ceny doprowadź auto do ładu. Jeszcze można kupić dobre, całe, niepotłuczone E39.

Opublikowano

Przeginacie z tymi kosztami utrzymania.

Idąc tym tokiem to na e39 też go nie stać bo też jest dużo kosztownych rzeczy które mogą się popsuć.

Właściwie to nawet w jakimś fiacie czy innym hyundaiu jak kupi szrota gdzie trzeba wymienić komplet amorów, tarcz, płyny eksploatacyjne i kilka wahaczy to też wyjdzie z 5 koła.

 

Konkludując - zostaje komunikacja publiczna :mrgreen:

Opublikowano

Nikt nic nie przesadza...

 

Możesz kupić wahacz np. za 150 złotych klocki za 200pln i w 1-2tyś się zmieścisz... tylko jakość pozostawia wiele do życzenia. Jeśli jeździsz samochodem codziennie, wozisz rodzinę, dzieci to chyba nie będzie ryzykował i kupował "kupy"

Opublikowano
Zależy jeszcze z jakiego zródła kupujesz. Tutaj bym nie liczył na to, że wrzucane do oceny perełki z malutkim przebiegiem, sprowadzane na handel nie wymagają nakładów finansowych. Kto choć raz przytargał sobie takie autko na zarobek, wie o czym mówię :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ceny części do E60 są od 1.5-3x /xdrive/ droższe jak do E46. Amortyzatory, tarcze, klocki czyli to co się wymienia jako eksploatację kosztuje średnio 2x więcej. Opony, felgi zazwyczaj też zaczynają się od większych rozmiarów niż standardowo w E46 więc ceny też są wyższe.
Opublikowano
Ok, niech będą droższe ale bardziej chodziło mi o to, że tych części nie wymienia się co rok i nie wszystkie w tym samym roku, no chyba że faktycznie trafisz na wyeksploatowany podpicowany na handel egzemplarz, ale to już inna historia.. :)
Opublikowano

Mam e60 530d w automacie ponad 2 lata. Koszty?

- olej, filtry, klocki przód, płyn hamulcowy - ok 1000zł

- konwerter skrzyni (olej, programowanie itp) + kolektor + łącznik elastyczyny - faktura prawie 6000zł

- kilka elementów zawieszenia + klocki tył - 3000zł

- przepływomierz - 750zł

- maglownica (regeneracja) + paski, napinacze, odma, filtry - ok 1200zł

Do tego wiadamo jeszcze opony, serwis klimy, żarniki xenon, mapy, kolejne wymiany olejow, filtrów, aku, itp itd..

Opublikowano
Ok, chyba jednak nie ma sensu robić offtopu bo są wątki o kosztach utrzymania danego modelu. Jest to kolejny temat rzeka, jedna osoba napisze, że przez dwa lata nie dołożył złotówki, tylko filtry, oleje, opony i nadal ma auto w świetnym stanie, a drugi że włożył już 20 tysięcy...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniłem w tym roku w e39 amory(M-technik) , porobiłem trochę w zawieszeniu , zregenerowałem rozrusznik i jeszcze jakieś tam duperele , kosztowało mnie to ponad 6 tyś.

W e60 kosztowało by to zapewne z 8 tyś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.