Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W c zasie postoju, kiedy kręce kierownica słyszalne są jakby strzały, słyszalne zwłaszcza jeśli trzymam hamulec. Nie wiem czy ma to związak ale kiedy jadę np na autostracie ok 120 km/h, wieje nawet nie taki silny wiatr, i wyjadę zza TIRa to ledwo mogę opanować auto tak go nosi.Czy to będzie wina maglownicy czy trzeba szukać czoś innego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W c zasie postoju, kiedy kręce kierownica słyszalne są jakby strzały, słyszalne zwłaszcza jeśli trzymam hamulec. Nie wiem czy ma to związak ale kiedy jadę np na autostracie ok 120 km/h, wieje nawet nie taki silny wiatr, i wyjadę zza TIRa to ledwo mogę opanować auto tak go nosi.Czy to będzie wina maglownicy czy trzeba szukać czoś innego?

nie koniecznie maglownica ogónie za trakcje odpowiada całe zawieszenie ,trzeba sprawdzic drąźki układu kierowniczego czy nie mają luzów ?

opony zdzierają się równo? nie zcina boków?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Byłem już w 2 warsztatach. Twierdzą że luzów nigdzie nie ma i nie wiedzą co to ...

Opony ścierają się rowno

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Byłem już w 2 warsztatach. Twierdzą że luzów nigdzie nie ma i nie wiedzą co to ...

Opony ścierają się rowno

chyba musisz zmienić mechaników?

jaki masz luz na kierownicy?

w e39 na maglownicy (servotronik) była śruba którą niwelowałem luz układu nie wszystkie e60 mają tą śrube do regulacji - nie wiem z czym to idzie .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Na kierownicy luz nie wyczuwalny. Te strzały słychać tylko przy kręceniu kierownica najbardziej jak auto stoi lub wolno jedzie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na kierownicy luz nie wyczuwalny. Te strzały słychać tylko przy kręceniu kierownica najbardziej jak auto stoi lub wolno jedzie

weź kogoś do auta do kręcenia kierą a Ty słuchaj gdzie strzela

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
jak masz luz na magle to na wyłaczonym silniku krec lewo prawo i jak sa stuki to luz na magle zakldajac ze całe drazki z koncowkami masz sprawne. luz na magle daje tez o osbie znac przy wolnej jezdzie na niewielkich nierownosciach np kostka zwir itp. oczywiscie na prostych lub leciutko skreconych kolałach. przerabiałem to wiec wiem. ale w moim przypadku mimo niewielkiego luzu auto prowadziło sie idealnie nie zciagało nie pływało tylko stuki na postoju krecac lewo-prawo. pamietaj jak na postoju ci bedzie stukac przy wyłaczonym silniku to maglownica jak mowiłem jesli drazki sa sprawne
Opublikowano
aha i zawsze mozesz troszke luz zniwelowac dokrecajac srube regulacyjna na magle , bardzo dobry efekt. tylko nie przesadz bo na rondzie bedziesz w kołko jezdził bo nie odkrecisz kierownicy. 0.3-0,4 obrotu sruby

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.