Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej kupując taki zestaw na alledrogo co powninienem jeszcze dokupic do kompletnego zewnetrznego mpakietu ??

 

http://allegro.pl/body-kit-bmw-e60-07-10-m-pakiet-pdc-sra-pp-abs-i5891769924.html

kierunkowskazy boczne i lusterka i to było by wszystko

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

... instrukcja montazu BMW - podany jest wykaz czesci oraz jak to zrobic :D

 

Nachrüstung M-Aerodynamikpaket

 

http://www.meyerpower.de/BMW/Montageanleitung%20M-Paket.pdf

 

 

.... widze ze inne sa np.

- Reflektor przeciwmgielny prawy i lewy - czesc " E " oraz czesc " F "

- Sensory systemu do parkowania PDC -przod i tyl - czesc " BK " oraz czesc " BJ "

- Kanały do chłodzenia hamulców - czesc " S " oraz czesc " T "

 

.... w sumie ponad 40 roznych elementow

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Zagłębiałem się trochę w temat bo chciałem dołożyć fabryczny mpakiet, ale potem nalazłem ofertę tą co podałeś. Zasada fabrycznego mpaka jest taka że każdy mpakiet czy to przed LCI czy LCI ma zawsze tą samą wielkość czujników PDC czyli 23mm (i żadnych innych różnic również nie posiada), a jak wiadomo u nas w zwykłych zderzakach LCI czujniki PDC standardowo mają 17mm. Tak więc idealnym rozwiązaniem, aby nie szukać kompletnej wiązki i czujników z wersji przed LCI i nie narażać się na dodatkowe koszty, jest właśnie ten zamiennik mpakietu mający otwory pod czujniki PDC poliftingowe (oszczędność spora bo kilkuset zł na zderzak-koszt wiązki i czujników).

 

Niestety nie ma informacji (również od sprzedającego) czy potrzeba wymienić także elementy jak przy standardowym i oryginalnym mpakiecie.

 

Standardowo do zmianu na mpakiet konieczne są zmiany jak poniżej.

 

Na tył potrzeba dodatkowo:

- ślizgi zderzaka mpakietowe (choć nie wiem czym się różnia od zwykłych bo wyglądają podobnie),

- osłona akumulatora nr 51717896625,

- prowadnica dolna zderzaka (obok tłumika);

- nadkola do przycięcia ręcznego.

 

Na przód potrzeba dodatkowo:

- dwa kanały powietrza na hamulce, lewy 51117896587 prawy 51117896588

- reflektory przeciwmgielne mpakietowe( można zamontować z E60 pre lci ,lecz nie będzie można ich właściwie ustawić)

- widełki do klapek spryskiwaczy lewe 51117896601, prawe 51117896602 -> może w tym zderzaku zamienniku już są?

- sprężyny do klapek spryskiwaczy (tutaj pasują stare sprężyny ze zderzaka fabrycznego)

- nadkola lewe i prawe ( można przyciąć stare i będą idealnie pasować, większość osób tak robi)

- dwa absorbery lewy 51117896589, prawy 51117896590

- Dwa mocowania ścian bocznych zderzaka lewe 51117033705, prawe 51117033706.

Belka zderzaka zostaje stara.

 

Ja temat odpuściłem gdyż podliczyłem wszystkie koszty i te powiedzmy 4.5-5tys szkoda wydawać na zderzaki, chociaż dodaje to zdecydowanie uroku :norty: A tym bardziej że już bez tego zderzakowego pakietu już dwa razy dosłownie śledzili mnie jakieś podejrzane auta w różnych miejscach Polski /złodzieje?/ :mad2: i się obawiam co by było gdyby jeszcze bardziej fura przyciągała wzrok.

Jak ogarniesz temat to daj koniecznie znać jak z jakością, spasowaniem itd.

Nie próbuj ściągać tego bezpośrednio od producenta czy hurtownika z Tajwanu bo się nie opłaci-koszty transportu i podatku dla jednego zestawu! Sprawdzałem :mad2:

 

PS. Żadne tam lusterka czy kierunkowskazy boczne nie są potrzebne!! :duh: :lol:

Opublikowano
Zagłębiałem się trochę w temat bo chciałem dołożyć fabryczny mpakiet, ale potem nalazłem ofertę tą co podałeś. Zasada fabrycznego mpaka jest taka że każdy mpakiet czy to przed LCI czy LCI ma zawsze tą samą wielkość czujników PDC czyli 23mm (i żadnych innych różnic również nie posiada), a jak wiadomo u nas w zwykłych zderzakach LCI czujniki PDC standardowo mają 17mm. Tak więc idealnym rozwiązaniem, aby nie szukać kompletnej wiązki i czujników z wersji przed LCI i nie narażać się na dodatkowe koszty, jest właśnie ten zamiennik mpakietu mający otwory pod czujniki PDC poliftingowe (oszczędność spora bo kilkuset zł na zderzak-koszt wiązki i czujników).

 

Niestety nie ma informacji (również od sprzedającego) czy potrzeba wymienić także elementy jak przy standardowym i oryginalnym mpakiecie.

 

Standardowo do zmianu na mpakiet konieczne są zmiany jak poniżej.

 

Na tył potrzeba dodatkowo:

- ślizgi zderzaka mpakietowe (choć nie wiem czym się różnia od zwykłych bo wyglądają podobnie),

- osłona akumulatora nr 51717896625,

- prowadnica dolna zderzaka (obok tłumika);

- nadkola do przycięcia ręcznego.

 

Na przód potrzeba dodatkowo:

- dwa kanały powietrza na hamulce, lewy 51117896587 prawy 51117896588

- reflektory przeciwmgielne mpakietowe( można zamontować z E60 pre lci ,lecz nie będzie można ich właściwie ustawić)

- widełki do klapek spryskiwaczy lewe 51117896601, prawe 51117896602 -> może w tym zderzaku zamienniku już są?

- sprężyny do klapek spryskiwaczy (tutaj pasują stare sprężyny ze zderzaka fabrycznego)

- nadkola lewe i prawe ( można przyciąć stare i będą idealnie pasować, większość osób tak robi)

- dwa absorbery lewy 51117896589, prawy 51117896590

- Dwa mocowania ścian bocznych zderzaka lewe 51117033705, prawe 51117033706.

Belka zderzaka zostaje stara.

 

Ja temat odpuściłem gdyż podliczyłem wszystkie koszty i te powiedzmy 4.5-5tys szkoda wydawać na zderzaki, chociaż dodaje to zdecydowanie uroku :norty: A tym bardziej że już bez tego zderzakowego pakietu już dwa razy dosłownie śledzili mnie jakieś podejrzane auta w różnych miejscach Polski /złodzieje?/ :mad2: i się obawiam co by było gdyby jeszcze bardziej fura przyciągała wzrok.

Jak ogarniesz temat to daj koniecznie znać jak z jakością, spasowaniem itd.

Nie próbuj ściągać tego bezpośrednio od producenta czy hurtownika z Tajwanu bo się nie opłaci-koszty transportu i podatku dla jednego zestawu! Sprawdzałem :mad2:

 

PS. Żadne tam lusterka czy kierunkowskazy boczne nie są potrzebne!! :duh: :lol:

 

zastanawiam sie właśnie nad mpakietem albo dołożeniem CIC cena bedzie podobna , dziękuje za obszerne wyjaśnienie :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

siema słuchajcie mam mały problem,

moja 530d jest wyposażona w sterowanie hamulców

 

http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E61N/Tou/BMW+530xd/ECE/51/51_6379/

cześci nr 3

 

zmieniając zderzaki na M pakiet kupiłem Kanał powietrza hamulca przedni

51117896587 oraz 51117896588

 

http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E61N/Tou/BMW+530xd/ECE/51/51_5675/

za cholerę te kanały nie pasują

 

czy występują jakieś inne ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

.... czytales powyzej co napisalem ?

 

- Kanały do chłodzenia hamulców - czesc " S " oraz czesc " T "

 

w.g. instrukcji montazu potrzeba ponad 40 roznych czesci :duh:

 

Na przód potrzeba dodatkowo:

- dwa kanały powietrza na hamulce, lewy 51117896587 prawy 51117896588

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam ponownie

 

.... kolego , chyba zle mnie zrozumiales :nienie:

 

jeszcze raz od poczatku .... potrzebujesz ponad 40 roznych czesci !

 

.... oczywiscie kupiles " dwa kanały powietrza na hamulce, lewy 51117896587 prawy 51117896588".... ale to jeszcze nie wszystko ! ! !

 

Potrzebne sa jeszcze np. "AV" i "AU"

 

http://fs5.directupload.net/images/160305/jwzrmdq9.jpg

 

 

Verkleidungen vorn unten durch Teile AU und AV ersetzen

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
siema słuchajcie mam mały problem,

moja 530d jest wyposażona w sterowanie hamulców

 

http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E61N/Tou/BMW+530xd/ECE/51/51_6379/

cześci nr 3

 

zmieniając zderzaki na M pakiet kupiłem Kanał powietrza hamulca przedni

51117896587 oraz 51117896588

 

http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E61N/Tou/BMW+530xd/ECE/51/51_5675/

za cholerę te kanały nie pasują

 

czy występują jakieś inne ?

 

Ja to przerabiałem u siebie, jutro Ci opisze co zrobiłem bo patrze na finał CS:GO z Katowic. ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem bo ono przy fabrycznym mpakiecie nie występuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukałem dosyć długo jakiegoś rozwiązania i w/g tego co znalazłem to taka opcja nie występowała w oryginale przy mpakiecie.

 

W związku z tym trzeba to po prostu zlikwidować:

 

Ja to zrobiłem tak:

 

diagram http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E61N/Tou/BMW+530xd/ECE/51/51_6379/

 

Wlot '3' trzeba wymontować z auta rozwiercając nit. Z wlotu '3' wymontowałem cześć '4' i czujnik '10' pozostawiając wpięte w oryginalną instalację podciśnieniową i elektryczną. Te dwa elementy 4 i 10 przymocowałem na stałe do stelaża pod belką zderzaka w taki sposób żeby białe cięgno z '4' mogło się w razie czego wysunąć. Zostawiłem to tak bo uznałem, że to lepsze rozwiązanie niż pozbywanie się tego z auta na stałe bo i tak nie da się tego usunąć żeby nie zostało po tym śladu. Błędów z tego powodu nie wyrzuca.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żaluzje z tym systemem nie mają związku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.