Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wita ostatnio kilka razy opisywalem problem z odpalaniem auta , auto krecilo ale nie odpalalo (sprawdzilem pompe paliwa oraz wymienilem filtr paliwa ) az wkoncu zaciagnolem auto do mechanika ktory stwierdzil ze wedlug niego silnik dostaje paliwo pod zbyt niskim cisnieniem(i dlatego nie odpala) czy moze ktos mi podpowiedziec co moze byc przyczyna takiej usterki i co by nalezalo zrobic najpierw i w jakiej kolejnosci aby uniknac naciagniecia mnie na niepotrzebne koszty ?? Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki silnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2000r. 136km to M47, M47N jest na CR. Wszystko wskazuje na pompę VP44, potrzebne są błędy z inpa żeby potwierdzić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
bardzo nie dobrze ze to moze byc ta pompa . a czy istnieje mozliwosc regeneracji takiej pompy ?? np. wymiana sterownika albo czegos innego ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.