Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam się do kupna sprężynek M Technik, mam niedaleko od siebie fajny zestaw. Moje pytanie, czy to faktycznie m technik? Kompletnie nie wiem jak wyglądają jego oznaczenia. Jedyne co wiem to to że z 3 litrowego diesla i świeżo po sprowadzeniu gośc wstawił sobie gwint, a spreżyny i inne rzeczy sprzedaje :) Czy wyglądają w przyzwoicie czy lepiej sie w takie nie pakować?

http://olx.pl/oferta/sprezyny-do-bmw-e46-sedan-m-pakiet-CID5-IDcQLcx.html

 

Czy może również kupić sobie jakiś gwint, nawet używkę, ma to ciekawie wyglądać, zależy mi na obniżeniu dosłownie o 15 - 25mm?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie obniżenie uzyskasz zakładając eibach pro-kit, może warto szarpnąć się na nową część szczególnie, że wpływa na przyczepność samochodu? :shock:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mam też możliwość posiadania takiego zestawu, za 650 - 690 zł, nowego. Czy wyjdzie lepiej niż Eibach? Wszystkie jakie znajduje siadają po -30mm, 25mm i ciężko mi trafić na jakieś które podpasują do 316i, więc może regulowany gwint wyszedłby lepiej? Od razu zaznaczam że nie jestem człowiekiem jeżdzącym 200km/h w zakręcie, po prostu chce mieć sztywniejsze zawieszenie i ładnie prezentujące się auto przy feldze 62 styling 17 cali :)

http://olx.pl/oferta/bmw-e46-gwintowane-zawieszenie-ta-technix-gwint-CID5-ID9EXYj.html#e43311e8c0

 

No chyba że po prostu przyjemniej będzie sie jezdziło na sprezynach Eibach a amortyzatorach seryjnych?

Opublikowano
No chyba że po prostu przyjemniej będzie sie jezdziło na sprezynach Eibach a amortyzatorach seryjnych?

 

Przyjemniej ??? Chyba jedynie na nowo powstałych autostradach , przypuszczam że auto używasz na co dzień więc licz się z tym że eksploatacja zawieszenia zwiększy sie kilkukrotnie , a komfort obniży się drastycznie , jeżeli nie robisz jakiegoś projektu typu german style to bym dał sobie spokój bawienia się w gwinty oraz spręźyny sportowe takie moje zdanie. Oczywiście to co napisałem odnosi się do typowego dupo wozu , no chyba że masz dużo większe plany względem swojej 316i.

Opublikowano
Chodzi mi tu o tak mocnego przechylania się auta na zakrętach, trochę twardsze zawieszenie ( tak, dla mnie to oznacza przyjemniejsza jazde ), o to żeby przy większych dziurach koła 17" nie chowały się i nie tarły o nadkola :). Chce uzyskać efekt w stylu zawiasu m technik ;)
Opublikowano
Jak chcesz mieć lepsze prowadzenie to kup czerwone spreżyny H&R ja mam taakie u siebie i powiem ci ze auto się prowadzi dobrze a na komforcie się dużo nie traci, prześwit auta z przodu jakieś 12cm, wiadomo ze na gwincie bylo by lepiej ale komfort sie traci całkowicie, a sprężyny to dobry kompromis :D medzy komfortem a jazdą po zakretach :)
Opublikowano

Do jasnej ciasnej, czy ty człowieku serio chcesz się zabić?

Charakterystyka pracy twardość za to dopowiadają głównie amortyzatory, głównym celem sprężyn jest utrzymywanie określonej wysokości samochodu.

Mpakietowe sprężyny to z automatu inne amory.

Mpakiet nie ma nic wspólnego z komfortem jak masz 17 cali.

Opublikowano
Popierając poprzednika, równiez uważam ze zawias m technika to nie żaden beton, i jeździ się na nim całkiem komfortowo. Ogólnie nie padła żadna konkretna odpowiedź, także dziękuje, temat do zamkniecia :)
Opublikowano
M pakiet to beton.

 

Większej bzdury już dawno nie słyszałem :duh:

I Ty mi powiesz że m pakiet zawias nie jest twardy oraz jest super komfortowy tak?

Opublikowano
M pakiet to beton.

 

Większej bzdury już dawno nie słyszałem :duh:

I Ty mi powiesz że m pakiet zawias nie jest twardy oraz jest super komfortowy tak?

 

Super komfortowy nie jest ale do betonu to mu daleko

 

Trochę zawiasów w swoim życiu przerobiłem tak że mam porównanie i wiem co mówię

 

M technik to super zawieszenie ,kompromis pomiędzy komfortem i lepszym prowadzeniem :cool2:

Opublikowano
M Technik miałem w e36 super zawiecha dobrze wygłoszona i trzyma się drogi, miałem później drugie e36 z zawieszeniem m pakiet jazda jak na wozie drabiniastym, teraz mam sportowe dostosowanie podwozia sparingi eibach i jest bardzo dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.