Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Forumowicze :)

 

Planuję zakup jedyneczki z silnikiem N20. Zostałem postraszony że uturbione 4 cyl od bmw to b. malo udane konstrukcje pod wzgledem awaryjnosci. Nie ukrywam ze oprocz fantastycznych wrazen z jazdy, oczekuje od mojego przyszlego samochodu raczej niezawodnosci :) - czy ma ktoś z Was doświadczenia serwisowe z tymi silnikami? A jak pod względem awaryjności wypada sama jedynka? (Planuje zakup 2013r ok 50-90k przebiegu.

 

A jak wypada ekonomia tego silnika i jego osiagi? Ma ktos porownanie z 328i? Praktykowal ktos chip tuning? Jak wygladalo spalanie przed i po?

 

Z gory dzieki za jakies dobre rady :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chyba nikt na forum nie ma tego silnika 25i w jedynce, ale opinie o awaryjności n20 w większości bazują na opowieściach szwagra itp. Poza wadliwymi napędami pompy oleju na początku produkcji nie widać żadnych notorycznych problemów, zakładając wymiany oleju co 10-15 tyś km a nie 25-30 tyś.
Opublikowano
podaz znikoma, srednie wersje 125i/d po prostu nie istnieja w ogloszeniach, sam bylem kiedys zainteresowany i sledzilem temat.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na niemieckich stronach pojedyncze egzemplarze 125d utrafisz, 125i jeszcze nie widzialem. Nie to, zebym codziennie przegladal no ale kurcze nie widzialem.
Opublikowano

Chyba 118 to najpopularniejszy teraz model. U mojego dilera pojedyncze sztuki zeszły 120i a inne jedynki mijam praktycznie codziennie. 120i dobrze wyposażone zaczyna sie już zbliżać do cen prawie nowych trojek(160-170 tys.), wiec jak ktos kupuje rozsądkiem i nie potrzebuje osiągów czy nowego auta to pewnie większość weźmie trójkę. Ceny 125i jak za kompakt sa już bardzo "premium"

 

Ja sam jestem ciekaw jak ten silnik zachowuje sie w jedynce. Jesli finanse nie grają roli i lubisz jezdzic dynamicznie to pewnie wyjdzie ze 125i jest bardziej ekonomiczne niż 120i, żeby sprawnie sie poruszać mój silnik trzeba kręcić często i gęsto:) poza tym to chyba najsłabsza benzyna do ktorej można zamówić xdrive i napewno najsłabsza do ktorej można wziąć sportowa skrzynie czego mi osobiście bardzo brakuje.

na pewno da duzo radości z jazdy :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
W cenie 125i brałbym M135i z jakimś malutkim przebiegiem :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.