Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E 46 143km po zakupie auto przeszło remont silnika (przyczyna-telepanie na biegu jałowym) Okazało się że jest szlam, wymieniono - cały rozrząd. Potem wanos chyba wylotowy, uszczelki. Po naprawie silnik pracował znacznie ciszej, ale nadal czuć wibracje. W takie auto zainstalowano instalację BRC sequent 24. I po pewnym czasie zaczęły się problemy- chek silnika, a podczas przyśpieszania auto szarpie do 2000 obr najbardziej na 2 biegu. Gazownik regulował lpg i twierdzi, że przyczyna leży w źle wyremontowanym silniku (rozrząd), a mechanicy mówią, że skoro na pb auto przyśpiesza normalnie to odsyłają do gazowników. Remont robiłem w warsztacie zajmującym się BMW.
Opublikowano

Tu przyczyn może być wiele. Najpierw dobra diagnoza komputerowa Inpa czy Dis-em. Może być błaha sprawa, świece, sondy a i jakość usług Twoich mechaników też pewnie nie na najwyższym poziomie ale to już nie Twoja wina. Sprawdź co pokazuje komputer.

Druga sprawa jak świeci check to coś z mieszanka powietrzem lewym i jeszcze raz powtórzę sondy

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Problem z szarpaniem rozwiązany. W aucie z 2004 roku siedziały oryginalne od nowości świece - ręce opadają jak sobie pomyślę o jednych mechanikach od silnika i od lpg. Problem z nierówną pracą pozostał, ale wybiorę się już do innego zakładu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.