Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli potwierdza sie ze frm3 sa slabe... na razie nikt nie pisal ze frm1 lub 2 zdechly przy tego typu procedurach.

 

w frm3 podobno jest problem softwareowy nie sprzetowy. cos tam gdzies sie zapisuje a przy braku zasilania nie potrzfi tego odtworzyc czy jakos tak... a czy przy tej zabawie inpa miales jakis spadek napiecia drastycny? czy frm3 zdechl bez specjalnego powodu?

bez specjalnego powodu ,moze to ze robiłem to w piątek 13 :mad2: :twisted:

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co jest z klemą plusową? Tu może być przyczyna nieodpalania, więc zajrzyj do niej. Dodatkowo na pompie w baku nie było syfu czy nie zaglądałeś? Słychać jej pracę na zapłonie czy nie?

 

Dopisz 318d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie zaglądałem do pompy, klema wygląda ok, chociaż kiedyś jeden mechanik mi mówił, że widać, że była przerabiana/nie jest oryginalna. Mogę zrobić zdjęcie i jutro wstawić. Właśnie jak włączę zapłon to nie słyszę pompy, jedynie na krótko jak ja podłącze to słyszę jak pracuje, tylko dziwne jest to, że na krótko pracuje, a na zapłonie nie, myślałem że komputer ją odcina z jakiegoś powodu :/
Opublikowano
to nie za dobrze... bo wlasnie szukam metody, ktora pozwoli zminimalizowac szanse uszkodzenia frm3 przy diagnozie/kodowaniu.

no niestety nie pomogę więcej

Opublikowano (edytowane)
Witam w moim nowym nabytku E46 Touring 2000r pojawia sie bład 165 ( Katalizator ) który nie wywołuje kontrolki silnika ale po przejechanych 100/150km pojawia się również bład 171 (mieszanka sterowania) , błąd ten da sie wykasować ale tak jak wspomniałem powraca bo kilkuset kilometrach . Dodam jeszcze że robiono test przepływki oraz sondy i działają prawidłowo . Prosze o pomoc . Edytowane przez GrudzienE36
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Np. nieszczelność może powodować błąd 171, popraw tytuł na zgodny z regulaminem (zamiast e46 ma być 318i).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ok , Nieszczelność układu wydechowego ? czy masz na myśli lewe powietrze w komorze sinika ? Bo jeśli chodzi o samą prace motoru to jest wszystko dobrze bez spadku mocy czy falujących obrotow
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szczelność dolotu i w okolicy kolektora wydechowego, może to też pompa paliwa i przepływomierz. Jak był sprawdzany?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podczas jazdy to robił?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe to sprawdził po byku :o 3 bieg, gaz w podłogę i wtedy będzie widać czy jest ok, później na wolnych obrotach ile mierzy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolejny problem to :

1A-Sygnał czujnika zajęcia fotela pasażera

03-Napinacz pasa pasażera

 

oczywiście tym błędom towarzyszy kontrolka AIR BAG której nie można skasować . Proszę o jakieś wskazówki .

Opublikowano
1A to raczej błąd maty w siedzeniu pasazera, mam to samo. Z tego co wiem można mostkowac czujnik pod siedzeniem pasażera, komp pokazuje właśnie błąd poduszki powietrznej i nie usuniesz tego kompem.
Opublikowano

Ja mam zaś inny problem, auto nie odpala. Tak jak kazałeś Maniek, sprawdziłem pompę paliwa, nawet wymieniłem ją i nic nie dało. Przekaźnik i bezpiecznik pompy ok. Nie mam pojęcia co to może byc, nie słyszę w ogóle pompy paliwa... Ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym sprawdzić, zrobić??

 

http://imgie.pl/images/2017/10/25/IMG_20171025_204412d50d9.jpg

 

http://imgie.pl/images/2017/10/25/IMG_20171025_2043566b492.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

krzyjd93 z klemą plusową jest wszytko ok?

GrudzienE36 sprawdzanie maty można wyłączyć przy pomocy ncs, jeżeli chodzi o napinacz to pewnie do wymiany, ale spróbuj potraktować wtyczkę preparatem do styków.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam. Panowie mam Problem z INPA, nie moge usunac bledow wyskakuje mi "Error memory has been cleared" . Bledy nie usuwaja sie tylko zostaja dalej w pamieci, i ciagle w kolko. co to moze byc ?
Opublikowano

wywala mi takie bledy:

133 Signal CAN ASC 3

52 avtivate Solenoid Valve exhaust flap

35 avtivate Relay Secondary air pump

62 avtivate Solenoid valve secundary air

126 avtivate Solenoid Valve tank-leck-diagnostic-pump

127 avtivate solenoid valve socking jet pump

Opublikowano
Maniek, klema plusowa wygląda oki. Natomiast sprawdziłem napięcie na kostce przy pompie paliwa i wynosi 5V. Kolejna sprawa to odpalałem auto z plaka i załapało, po czym oczywiście zgasło, ale sam fakt, że z plaka łapie. Kiedy podłącze pompę na krótko, w miejscu gdzie jest przekaźnik, słyszę że pompa chodzi, leje paliwo wężykiem, ale kiedy kręcę rozrusznikiem w momencie kiedy jest podpięta na krótko auto nie odpala. Co to może być? ://
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak stwierdziłeś, że klema jest ok? Ale jak kręci to nie ona. Powinna być cisza i tylko stukanie rozrusznika. Próbowałeś podmienić przekaźnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.