Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu byłem się z problemem błędu 3F30 Raildrucksensor Signal. Czujnik był podmieniany z czterema innymi I nadal ten sam błąd. Wiazka sprawdzona przejścia jest. Już nie wiwm co mam robić. Bardzo proszę o pomoc.
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Nie ma tam nic nawet kostki z kablami możliwe jest to że nie ma fabrycznego alarmu w takim razie skąd ten błąd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możliwe i ktoś mógł kodować albo jest niefabryczny moduł komfortu. Po przekodowaniu modułu błąd pewnie zniknie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwróć uwagę na konektory, mogą być za luźne, przejście będzie ale styku z czujnikiem nie, popraw je i użyj kontaktu w sprayu. Jak to nie pomoże to trzeba zajrzeć do dde, mogą być zimne luty.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Maniek 21112 prośba do Ciebie byś spojrzał na te filmiki



Powiec co jeszcze trzeba zrobić test przelewów

Dymi bardzo mocno gdy naciśniesz gaz

Opublikowano
Wszystko już tam sprawdzone. A masz może kolego opis pinów we wtyczce tzn który masa, który zasilanie A który sygnałowy?? I w które piny wchodzi do DDE??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagraj ostatnią zakładkę z pierwszego filmu podczas jazdy, 4 bieg, 2000 rpm i gaz w podłogę bez odpuszczania, najlepiej do 4000. Użyj programu do nagrywania ekranu. Korekcje niezłe, nagraj je jeszcze podczas delikatnej jazdy, z niskich obrotów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj w tis, wszystko znajdziesz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Maniek znowu prośba do ciebie jak odpalić pompę abs dsc z inpy na postoju gdzie wejść co kliknąć itd wielkie dzięki
Opublikowano

Cześć,

mam problem z M54B30 PB+LPG. Komp regularnie zwraca błędy: 191, 153, 188. Dodatkowo po rozgrzaniu na wolnych pracuje nierówno. Poniżej screeny z inpy. Gdzie szukać przyczyny? Dolot sprawdzony i wygląda na szczelny.

e76c031943fc2b5dd93770c095e952c0.png

dd749bb8f3fcd820e01588b44702bb34.png

746108195e41f54e0c65af839d228643.png

e103092057c36f115c0a5e34d2fbfbf9.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdybyś sobie przetłumaczył te błędy, to zapewne miałbyś łatwiej.


Zajmij się błędami 188 i 191. To błędy grzałek sond lambda. Pierwszy to błąd grzałki sondy przed katalizatorem na banku 1. Drugi dotyczy sondy za katalizatorem na banku 2.

Należałoby zmierzyć rezystancję grzałek sond. Z tego co pamiętam to wszystkie sondy to wersje 1V, cztery przewody. Dwa białe to grzałka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozbieżność nie powinna być większa niż 1Ohm między zimnym a ciepłym.

W tym przypadku to raczej będzie wyraźnie wyższa wartość niż norma

Opublikowano

Cześć. Zrobiłem dzisiaj szybki check błędów w BMW e46. Chciałbym się zapytać co one oznaczają, mniej więcej wiem, ale wolalbym się upewnic na 100%.

Jeżeli chodzi o nr. 1 to te błędy wywala non stop w INPIE, nawet po wyczyszczeniu.


1.

https://ibb.co/GJSGYgy

2.

https://ibb.co/9tGhLqm


3.

https://ibb.co/Kxv3pf8


4.

https://ibb.co/jrCC2mM


Dodatkowo wyskakuje błąd poduszki powietrznej kierowcy. Kontrolka zapala na kokpicie zapala się kilka minut po wykasowaniu błędu.


Proszę o pomoc w ustaleniu co oznaczają te błędy i co trzeba będzie wymienić :P Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Silnik N42B20


Przy zimnym silniku przy przy schodzeniu ze ssania trochę trzęsie silnikiem , 3 min później jest już ok .

Po skasowaniu błędów po kilku dniach wracają te powtarzające się .


Lista błędów :

P0491- powtarza się

P0492 - powtarza się

P0174

P0171 - powtarza się

P2761

P2760

P272B - powtarza się

P272A - powtarza się


Z góry dzięki za sugestie .

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świeca żarowa na 1 cylindrze (lub oczywiście uszkodzona jedna ścieżka sterownika świec) oraz

46E3 DDE: Sterownik wewnętrznie 5

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sterownik świec był regenerowana

Co znaczy sterownik wewnętrznie 5 możesz to bardziej rozwinąć

Pozdro i Wesołych Świąt

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sterownik świec był regenerowana

Co znaczy sterownik wewnętrznie 5 możesz to bardziej rozwinąć

Pozdro i Wesołych Świąt

Masz chip?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musiał ktoś w nim grzebać, widuję trochę aut po programie z tym błędem. Jak sterownik jest sprawny to spalona jest świeca.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam. Auto ciężk odpalana na benzynie i obroty podskakuja i spadaja nie chce auto jechać brak mocy podczas jazdy byłem u mechanika i wyskoczył błąd jak powyżej w temacie i jest napisane błąd działania brak kodowania. Proszę o pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedno z drugim może nie mieć nic wspólnego.


Odnośnie kodowania, to najprościej użyć programu NCSExpert i dokodować sterownik do samochodu, ale wątpię, żeby to załatwiło sprawę.


Nie zdziwię się jak problemem będzie nieszczelność w dolocie lub problem z układem valvetronic(nie sprecyzowałeś jaki masz silnik)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.