Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto masz seri-7 a tu w wątku seria 3. Masz 4 litry V-8 z dwoma turbo itd.

Szukasz porady ? czy autem się chcesz pochwalić?

Przyczyn falowań na jałowym jest sporo ale rzadko się bierze pod uwagę nadmiernego obciążenia elektrycznego spowodowanego zwarciem w podgrzewaczu płynu.

To nie znaczy że to jest diagnoza na twoje dolegliwości.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Kolego a umiesz czytać treść że zrozumieniem i dokładnie ?? Czy ja wspominałem o falowaniu obrotów na biegu jałowym ?? :D Napisałem w tym temacie bo nie zwórciłem uwagi że chodzi tu o serie 3, a tytuł odnosi się do ogólnej diagnozy poprzez program diagnostyczny inpa i w każdej bmw występują takie same błędy.. Ktoś kto ma trochę pojęcia to może mi coś podpowie i pomoże mi w rozwiązaniu problemu..A co do chwalenia się to nie jest tak jak mówisz kolego.. Bo tutaj nie ma się czym chwalić a skoro tak do mnie pijesz to u ciebie w podpisie moje bmw można znaleść nie tylko bmw lecz cała listę samochodów które nie można znalesc w palecie produkcyjnej firmy Bayerische Motoren Werke czyli bmw :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano

Czy te błędy były wykasowane i powracają ?

Szczelność dolotu sprawdzona ?

Próbowałeś jeździć na odpiętej przepływce ?

zrobic tz life data na 3 i 4 biegu na większych obrotach

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Tak błędy były kasowane i powracają.. 3f35 powracam po chwili reszta po jakis 5 minutach jazdy.. Szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem dziś mam zamiar kupić 3 metry wężyka silikonowego i powymieniać wszystkie jak dam rade do nich dojść bo np. od egr-ów dwa były przy końcach sparciałe ale juz sa wymienione.. Co do odpiętych przepływek to nic to nie dało auto dalej falowało

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Z prostych domowych diagnoz to można sprawdzić np samostartem dolot ,od samego turbo aż do kolektora włącznie. To są w zasadzie najczęstsze przyczyny falowań ale o tym się mało pisze bo o tym wszyscy wiedzą i od tego zaczynają.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Jeśli chodzi o mój wcześniej wspomniany problem to dziś po podłączeniu komputera wyskoczyły błedy:

P0599 - układ napędowy

P0306 - układ napędowy Cylinder 6 Misfire Detected

P0171 - układ napędowy System too Lean (Bank 1).

 

W środę jadę na przegląd gazu i zobaczymy co wyjdzie ...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Piszę z prośbą o pomoc w diagnostyce. Około trzech tygodni temu założyłem gaz do swojego samochodu (BMW 316i poj. 1895 moc 105KM) - sterownik KME Novo, wtryski Barracuda. Po jakimś czasie jazdy pojawiła mi się kontrolka silnika. Po podłączeniu do komputera okazało się że to błąd sondy lambda. Żadnych zmian w jakości jazdy nie zauważyłem, błąd został skasowany. Kilka dni później kontrolka znowu wyskoczyła, zmian w jeździe żadnych. Po sprawdzeniu błędów w komputerze okazało się, że pojawiły się 3 błędy:

 

135 - czujnik położenia wałka rozrządu

141 - regulacja lambda przy ograniczonej regulacji

171 - dopasowanie składu mieszanki górna granica multiplikacyjna

 

Czy wszystkie trzy błędy mogą być ze sobą powiązane?

 

Jeśli wymiana czujnika wałka rozrządu jest konieczna, to który? Dolotowy czy wydechowy bo widzę, że w internecie są dwa różne. Może gazownik coś zawinił?

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano
Po założeniu lpg szybko padają sondy. Czujnik walka raczej nie powinien być z tym powiązany. Najlepiej czujnik podmienić w celu sprawdzenia.
Opublikowano
Mam pytanie panowie otóz jak w temacie,wiem że predkościomierz odczytuje sygnał z lewego tylnego koła,wiem także że mogą być uszkodzone trzy rzeczy-czujnik abs,koronka na półosi oraz pompa ABS.Podpinałem pod kompa i pokazuje mi tylne lewe koło tzn czujnik abs,oczywiscie kody wykasowane -wszystko gaśnie do przejażdzki.Pytanie moje brzmi czy da rady wykasować bład jesli pompa abs jest uszkodzona??Bo na chłopski rozum błedu nie szło by wykasować jak np z poduszką gdy jest mata uszkodzona,ale z pompą może byc inaczej nie wiem.Nie chciałbym metoda prób i błędów tego robić,pytanie moje bierze sie stąd że chciałbym wykluczyć jeden element ,bedzie łatwiej.Czujnik ABS niby niemiec wymieniał(auto swiezo przywiezione),ale jest mi podejrzany,a wiadomo ze podróbki nie działają.Auto po doprowadzeniu tego będzie do sprzedania i musi być igiełka.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam. Wczoraj w moim BMW e46 2002r + gaz rano załączając auto wyskoczyła mi żółta kontrolka silnika. Auto sprawnie chodzi, nic sie nie dzieje, wszystko sprawnie chodzi. Podłączając auto pod Kompa wyskakują trzy błędy: P2783 P278C P285A. Niestety w internecie znalazłem tylko pomoc w sprawie pierwszego błędu, ktory teoretycznie znaczy błąd z przepływomierzem. Co mogą oznaczać inne błędy i gdzie ewentualnie kupic dobry przepływomierz?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, podpiąłem się dzisiaj programem INPA pod airbag.

Błąd jaki mi się wyświetlił:

 

13 Ignition circuit ZK12 / Airbag Driver Stage 2

 

Nie jest to mata pasażera. Z tego co wyczytałem może to być uszkodzona taśma kierownicy.

Kasowanie nie pomaga.

Opublikowano

Hej..

 

Mam problem - od dłuższego czasu pojawia mi sie check engine. Auto wydaje mi sie jakieś słabsze nie wkręca sie jak na 330 odpowiednio na obroty jak powinna. Dodam ze dłuższy czas miałem klapkę w wydechu zapieczoną i była cały czas w pozycji zamkniętej .. Wypalone katy czy sonda? Wklejam foto z inpy

 

http://a66.tinypic.com/2yxgoe1.jpg

 

http://a64.tinypic.com/25z2phw.jpg

http://a64.tinypic.com/25z2phw.jpg

Opublikowano

Witam,

czy mogę prosić o pomoc w odszyfrowaniu danych z komputera? Czy przepływomierz jest uszkodzony? Lub czy coś innego złego dzieje się z przepływem powietrza?

 

 

https://drive.google.com/open?id=0B1cq3qTdK5oXa0piX2VUZlVtZFU

Soll-air mass jest po za zakresem, a ist-air mass jest sporo mniejsze - co to moze oznaczać?

 

Drugie pytanie - czy poniższe błędy wskazują na uszkodzony panelik od klimy czy dzieje się coś gorszego?

https://drive.google.com/open?id=0B1cq3qTdK5oXOEh3cVluZWVGVU0

 

Proszę o pomoc! Dzięki!

Opublikowano
Hej..

 

Mam problem - od dłuższego czasu pojawia mi sie check engine. Auto wydaje mi sie jakieś słabsze nie wkręca sie jak na 330 odpowiednio na obroty jak powinna...

 

To może być wszystko. Ciężki temat.

 

- pompa paliwa

- przepływomierz

- lewe powietrze

- świece

 

mogą być też i sądy. Ale je bym brał pod uwagę na samym końcu.

Opublikowano
Świecie były zmieniane jakiś czas temu jak juz nawet to sie działo - różnicy nie odczułem. Jeśli chodzi o przepływkę - czy jest podłączona czy nie tez raczej nie widze różnicy w jeździe (poza tym ze tempomat nie działa). Lewe powietrze? W których miejscach mozna to sprawdzić ? Nie ukrywam ze strasznie mnie to irytuje bo mam wrażenie ze auto strasznie topornie jedzie :x
Opublikowano

To oznacza że masz do wymiany świece na czwartym cylindrze.

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Witajcie ! Jadę sobie jadę i auto zaczęło przerywać i nierówno pracować....Przy odpalaniu pojawił sie dzwiek jakby ktoś wrzucił śróbkę do silnika i jest minimalne trzesczenie...Podpiąłem pod kompa i ukazał sie taki oto błąd. Co to może być ?

E46 316i ,N42B18

 

http://i64.tinypic.com/syoub8.jpg

Opublikowano

Witam, mam problem z bmw e46 a mianowicie:

Od kilku dni zapalal się co jakiś czas chcek ale zaraz gasl aż do dziś.

 

Od dziś on miga/pulsuje silnik dostał jakiś dziwnych obrotów aż mi cało auto drży. Ze tak powiem silnik pracuje kak ciągnik albo czołg. Swojego czasu co jakiś czas brał olej ale na bierzaco uzupełniaby był.

Jak dodaje gazu to tez nie pali normalnie tylko tak dziwnie jakby na półgwizdka. Jeśli ktoś miał podobna wadę jeśli może niech się llem niech się podzieli.

bmw e46 320i 150 km 2004 rocznik.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam jak w temacie E46 Compact 316 ti 2002r. 146 tyś. przebiegu po wymianie świeć zapłonowych NGK oraz cewek zapłonowych Bosh silnik chodzi jakoś kulawo, słabo wkręca się na obroty, czasami miga czek, czy potrzeba cos jeszcze aby to poprawnie działało :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed chwilą wyszły mi błędy potwierdzone PO491, PO492 co to znaczy :oops:

W systemie klasyfikacji OBD2 - problemy w układzie doprowadzania powietrza wtórnego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.