Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, M47 320 D 2005r 4800000km pozdr.

Zły temat ale... Niezły przebieg !:) Który silnik już tam siedzi ? Dziesiąty ?:D

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, M47 320 D 2005r 4800000km pozdr.

 

Witam, zgłoś się do BMW z takim przebiegiem, dadzą ci nowy :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem o co Wam chodzi, M47 to silniki sprzed 12 lat, już połowa w Polsce ma ponad 300 tkm i nie klęka.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Nie wiem o co Wam chodzi

 

Pomylił się o jedno zero i teraz sobie śmieszkują :)

 

już połowa w Polsce ma ponad 300 tkm i nie klęka.

 

Potwierdzam

Miałem M47 w 318d z 400k przebiegu i jeździł bardzo przyzwoicie, a środek był super utrzymany.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wasze tez tyle mają ;) mocny silnik. Wiadomo, rozrusznik, klęknął, alternator, sprężarka klimy. Wymiana rolek itp, wszystko na czas robione, to będzie śmigać( licznik zamyka ). O, pilot Mi zaczął szwankować bo nie zamyka ale temat do ogarnięcia ;)
Opublikowano
Nie wiem o co Wam chodzi, M47 to silniki sprzed 12 lat, już połowa w Polsce ma ponad 300 tkm i nie klęka.

 

Czytaj uważnie , kolega z podniecenia o jedno zero klepnął za dużo :)

Opublikowano

170.000 km. Zmienione świece, cewki, rozrząd, elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju (koszt za całość 2.000 zł).


Reszta śmiga od nowości.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Moje auto 318i n43 143 konie, z przebiegiem 190.000km z 02.2008r. Całkiem przyjemne, aczkolwiek trapiły je typowe usterki:


Akcja serwisowa na cewki, jeszcze za poprzedniego właściciela,

Padła elektryczna pompa wody,

Awaria czujnika ciśnienia paliwa,

Awaria czujnika położenia wałka - zawiódł mnie w najgorszym momencie bo silnik nie chciał odpalić jak mieliśmy z Żoną wracać z imprezy,

Padła sonda NOX - przelutowałem samą sondę bez eletroniki za 20% ceny kompletnego modułu, narazie działa,

Regeneracja łożysk dyfra, ale to już nie jest zależne od silnika,

Musiałem poprawić luty w przycisku iDrive, bo "OK" nie działało.


Oprócz tego wymiana świec, hamulców, serwisy olejowe co 10 tys odkąd jestem właścicielem i mam nadzieję że to koniec awarii.

Opublikowano

@bNK96 to jest kilka sekund roboty, więcej czasu zajmuje wyciągnięcie kontrolera niż samo lutowanie. Ja korzystałem z poradnika, tam widać, które łącze trzeba naprawić.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.