Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Ponieważ poprzednie BMW z Nasielska znalazło właściciela szybciej niż mi udało się dojechać, w poszukiwaniu kolejnego kandydata znalazłem nowe ogłoszenie:

 

http://allegro.pl/bmw-320d-163km-navi-bi-xenon-skora-m-pakiet-i5979793498.html

 

Biorąc pod uwagę zdjęcia, raczej bardzo dobrej jakości, komuś rzuca się w oczy jakiś szczegół który ja przeoczyłem?

Poniżej rozkodowany VIN:

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAPP51060F069078

Type code: PP51

Model: 320D EFFDYN EDITION (EUR)

E-F-R series: E90 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N47T

Displacement: 2.00

Power: 120 (163 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 300 - ALPINWEISS 3

Upholstery code: LCD3 - LEDER DAKOTA/D3

Prod.date: 2011-10-10

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2AT 16"LM RAEDER STREAMLINE 306

S2PA Lockable wheel bolt

S4AT Interior trim finishers black high-gloss

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

S6VC STEUERUNG COMBOX

P7KB NAVIGATIONPAKET PROFESSIONAL

S8S2 Coding, alarm signal

S8S3 Automatic locking during starting

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S321 Exterior parts in vehicle colour

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S614 Internet

S615 Extended BMW Online Information

S616 BMW Online

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S868 Language version, Dutch

S877 Omission of non-combined operation

S886 Operating instructions, Dutch

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wyglada ładnie ale napisz do kolegi DRAY o historię tego auta. Jest dośc nowe, więc powinny być wpisy z serwisowania kompletne.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Płocki handlarz. Auta tam mają wyglądać ładnie, ale zalecam szczególną ostrożność.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Witam ponownie,

Byłem, obejrzałem - mechanicznie bez zarzutu, wnętrze naprawdę w stanie idealnym.

Natomiast co do tego co nazewnatrz:

Drzwi lewy tył lakierowane - bardzo delikatny inny odcień lakieru. Grubość 240 wiec jest ok.

Natomiast co do reszty - cała powłoka lakiernicza 160-180 i dach 220 - tak jak by był lakierowany po całości :(

Handlarz oświadczył ze tak jest z białym lakierem - nie wiem na ile jest to możliwe bo z tego co sie orientuje kolor nie ma nic do tego...

Po sprawdzeniu VIN w Aso - tez dziwne - tylko dwa ostatnie wpisy , tak jak by auto od nowości było tylko dwa razy w Aso ...

Od nowości kupione i użytkowane w Holandii, a sprowadzone z Niemiec...

 

Chyba sobie odpuszczę...

Opublikowano
fajny model ale jak jest już kombinowane z pochodzeniem to bym sobie odpuścił
Będziesz Miał Wszystko
Opublikowano
Ale dlaczego kombinowane z pochodzeniem. Holendrom lepiej jest eksportować auta niż sprzedawać w kraju. Odzyskują w ten sposób BPM. Przy granicy holenderskiej w komisach 90% aut to holenderki.
Opublikowano

Kolego - co masz na myśli mówiąc 160-180 że to pierwszą warstwa.

Dla porównania mierzylem inne BMW i po całości miało 90-100...

 

Ogólnie bardzo fajny, zadbany samochód - gdyby nie wątpliwości co do warstwy lakieru pewnie bym nim wrocil...

Opublikowano
Kolego - co masz na myśli mówiąc 160-180 że to pierwszą warstwa.

Dla porównania mierzylem inne BMW i po całości miało 90-100...

 

Ogólnie bardzo fajny, zadbany samochód - gdyby nie wątpliwości co do warstwy lakieru pewnie bym nim wrocil...

 

Nie bądź czujnikowym onanista:) nie da sie położyć drugiej warstwy lakieru o grubości 60 mikrometrów. Jeżeli na całym aucie, w każdym miejscu elementu jest 160-180 bez ewidentnych sladow malowania tj. Cieniowania, żaciekow, pyłków, brudkow na lakierze to podejrzewam, ze w 100% auto jest w oryginalnym kolorze. Nie zapominaj rownież o kalibracji miernika ale oczywiście decyzja należy do Ciebie i szukaj dalej auta całego w przedziale 90-100:) bo inne to szmelc

Opublikowano
Kolego - co masz na myśli mówiąc 160-180 że to pierwszą warstwa.

Dla porównania mierzylem inne BMW i po całości miało 90-100...

 

Ogólnie bardzo fajny, zadbany samochód - gdyby nie wątpliwości co do warstwy lakieru pewnie bym nim wrocil...

 

Też oglądałem ostatnio e90 i również pokazywalo 160-180 więc myśle że nie ma sie czego obawiać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze nie widziałem oryginalnego lakieru takiej grubości na bmw. Albo miernik źle skalibrowany albo samochód jest powtórnie malowany. Równie dobrze w fabryce mógł być poprawiany. Rzadko ale się zdarza. Dobry fachowiec pozna czy to oryginalny lakier czy nie.
Opublikowano

Kolega odebrał nowe BMW z salonu i z ciekawości obmierzył miernikiem Wszystkie zewnętrzne elementy 90-100 , jedne drzwi 117. Kolor biały seria 3. Te drzwi 117 mają wygląd i strukturę lakieru identyczną z resztą auta.

 

A malowany dach to może być gradobicie, nieudana próba przejechania pod szlabanem lub atak drona.

Opublikowano
BMW dopuszcza grubość pierwszego lakieru do 180mikr. informacja potwierdzona w dwóch serwisach BMW. Moje e91 bezwypadkowe miało w całości od 140-155mikr. i według serwisu w DE który robił przegląd przedzakupowy "auto z oryginalnym lakierem bez polerowania mechanicznego". Teraz w e61 na elementach zewnętrznych mam 145-160 mikr. Auto bezwypadkowe. Malowana maska ma 260mikr.
Opublikowano
Kolego - co masz na myśli mówiąc 160-180 że to pierwszą warstwa.

Dla porównania mierzylem inne BMW i po całości miało 90-100...

 

Ogólnie bardzo fajny, zadbany samochód - gdyby nie wątpliwości co do warstwy lakieru pewnie bym nim wrocil...

 

90-100 mikronów to auto raczej spolerowane ,na słupkach może być trochę mniej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW dopuszcza grubość pierwszego lakieru do 180mikr. informacja potwierdzona w dwóch serwisach BMW. Moje e91 bezwypadkowe miało w całości od 140-155mikr. i według serwisu w DE który robił przegląd przedzakupowy "auto z oryginalnym lakierem bez polerowania mechanicznego". Teraz w e61 na elementach zewnętrznych mam 145-160 mikr. Auto bezwypadkowe. Malowana maska ma 260mikr.

 

Są koncerny, które dopuszczają 300 mikronów, nie świadczy to o tym, że auta są tak malowane w fabryce. Producenci samochodów zabezpieczają się odgórnie, bo czasami w fabryce coś jest poprawiane albo wręcz u dealera, bo w transporcie się porysowało. Ważne jest to szczególnie w Polsce, kraju wręcz ogarniętym chorą manią "oryginalnej" powłoki lakierniczej.

 

Lakier na samochodach mierzony profesjonalnym miernikiem mieści się w granicach 120-130 mikronów. Na słupkach 90-100 mikronów. Pisanie, że może to być 150 albo 180 mikronów jest błędne. Złe pomiary wynikają z nieskalibrowanych, amatorskich mierników i tyle w temacie.

 

Co ciekawe nowy element można bez problemu pomalować na 120-130 mikronów, tak jak w fabryce. Dobry lakiernik zrobi to bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.