Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmieniłem u siebie tarcze i klocki. Pojeździłem chwilę, przypomniało mi się że wypadałoby zresetować w komputerze.

No to wszedłem w menu serwisowe, zrobiłem reset i teraz mam brake pads worn -15000 :mad2:

Jak to odkręcić, żeby było dobrze? Myślałem, że będzie tak jak z olejem i przeskoczy np na 30 000. :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może czujnik jeszcze zmień.

Jak kasowałeś?

Czasami potrzeba jest kilka razy zrobić reset żeby załapało.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Czujnik nówka ma 1 dzień.

Resetowałem przez obc:

1. Zamykam drzwi

2. Zapłon

3. Ustawiam guzikiem bc na datę

4. Trzymam reset przebiegu aż pokaze sie service

5. Wybieram hamulce przod

6. Trzymam guzik aż pokaże się "reset?", puszczam i znów wciskam.

7. Nie mam nowego dystansu tylko kreski, po czym mam -15000

 

Jak odpalam auto to mam napis service po czym pokazuje się ikonka podnośnika a potem hamulców.

Na idrive komunikat ze brake pads worn.

 

Robiłem ze 4 razy.

Opublikowano
Mi poszło za 1 razem ale opisywane już było, że niektórym po 6 razie dopiero zaskoczyło prawidłowo. Odepnij czujnik wepnij jeszcze raz i wtedy znowu próbuj (szyberdach i szyby też zamknij :) ). Aha jak pojedziesz gdzieś na kompa na zczytanie błędów to nadal się będzie wyświetlał w pamięci póki go przez kompa nie skasujesz :) ale w idrive jak się uda w końcu skasować to nie będzie żadnej informacji :)
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli zrobiłeś tak?

 

 

Też słyszałem, że czujnik trzeba czasami wypiąć i wpiąć kilka razy. Ktoś nawet podłączał czujnik przy odłączonym akumulatorze. Próbuj.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Czyli zrobiłeś tak?

 

 

Też słyszałem, że czujnik trzeba czasami wypiąć i wpiąć kilka razy. Ktoś nawet podłączał czujnik przy odłączonym akumulatorze. Próbuj.

Robiłem identycznie.

 

Dziś leje deszcz więc nie bardzo mam warunki, żeby podziałać z czujnikiem. Resetowałem już z 8 razy i zawsze to samo.

To mówicie, żeby po prostu odpiąć na chwilę czujnik i podłączyć spowrotem? Jakaś konkretna procedura tylko tylko odpiąć/wpiąć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym Ci proponował dla spokojności.

Odpiąć aku, odpiąć czujniki, psiknąć na złączki czymś poprawiającym kontakt, zapiąć czujniki, zapiąć aku i kasować.

 

PS. Nie musisz: Na koniec jeszcze trzeba siedząc na fotelu kierowcy w zapiętych pasch otworzyć tylne prawe drzwi od zewnątrz ;)

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Wyciągnij Kolego czujnik, odetnij końcówkę która jest w klocku, złącz przecięte kabelki i masz na zawsze problem z głowy.

Lub nowy czujnik kup.

Nie dasz rady tego -15 000 zresetować w inny sposób.

 

:wink:

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano
Wyciągnij Kolego czujnik, odetnij końcówkę która jest w klocku, złącz przecięte kabelki i masz na zawsze problem z głowy.

Lub nowy czujnik kup.

Nie dasz rady tego -15 000 zresetować w inny sposób.

 

:wink:

 

Dobrze prawiłeś. Rozłączanie/podłącznie na nic się zdało niestety. Musiałem wymienić czujnik. W ogóle co za debilizm swoją drogą, ładną kasiorę na tych czujnikach robią :mad2:

 

Teraz pytanie czy poprzedni czujnik w innym aucie będzie pracował poprawnie czy już we wszystkich e60 będzie taki błąd i czujnik jest do wyrzucenia? (to była nówka sztuke co miała niecałe dwa dni)

  • 4 lata później...
Opublikowano
Wyciągnij Kolego czujnik, odetnij końcówkę która jest w klocku, złącz przecięte kabelki i masz na zawsze problem z głowy.

Lub nowy czujnik kup.

Nie dasz rady tego -15 000 zresetować w inny sposób.


:wink:

 

Tylko się podłączę żeby potwierdzić bo dzisiaj sam to robiłem. Bez kupna nowego czujnika lub odcięcia i złączenia kabelków nie ma opcji na skasowanie tej inspekcji. Do emerytury możecie kasować a i tak się nie uda. Kabelki odcięte, złączone i błąd skasowany więc :cool2: rotoczerider

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.