Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam was, mam wielki problem po odpaleniu samochodu rano zaczyna mi telepać silnikiem jak by nie chodził na wszystkich cylindrach dodam że słychać zawory nie zawsze ale czasami sporadycznie przez dwie trzy sekundy po odpaleniu. Olej jaki mam wlany mobil 5w50 a był Castrol 10w40 ale do rzeczy, główny problem to szarpanie samochodu po dodaniu mocno gazu od 1,5 tys do dwóch tysięcy na benzynie na gazie jest dwa razy gorzej, auto potrafi falowac na obrotach i zgasnac ale tylko jak się rozgrzeje. Wymieniłem pół instalacji gazowej nic nie pomogło, świece dalej nic nie wiem co to może być nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale mechanik mówił ze miał słabe podciśnienie czy jakoś tak jak był chłodny pytałem go o zawory mówił ze silnik jest zdrowy i szczelny co może być przyczyną nie wiem, gdzie już szukać pomocy. Powietrza lewego nie ma wszystko jest ok od 2,5 tysiąca na gazie chodzi dobrze a na benzynie czasem i od dołu potrafi normalnie chodzić czujnik raczej żaden bo moc ma wszystko jest ok może przepływomierz albo sonda lambda nie wiem co wy myślicie o tym przepraszam za chaotyczne pismo kupiłem to autko miesiąc temu włożyłem troszkę pieniążków i chciał bym mieć wszystko dobrze a nie sztuka wymienić wszystko co nie trzeba... pozdrawiam
Opublikowano
Odezwie się ktoś i mi pomoże? niechcący dodałem post dwa razy ale nie potrafię go usunąć ... niech mi ktoś podpowie coś bo juz nie mam pomysłu nawet na pw
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komp z inpa i błędy, bez tego to tylko jasnowidz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam chciał bym odnowić temat panowie miałem problem z gazem faluje obroty i gaśnie po rozgrzaniu silnika, tylko po rozgrzaniu i z szarpaniem. Jeden mechanik wymienił mi czujnik temperatury na chiński, drugi zdiagnozowal wadę dwóch cewek wymieniłem je i Auto dostało kopa,teraz czuję jak przyspiesza ale niestety na benzynie dalej zdarzy się szarpaniecie po dodaniu gazu na niskich obrotach. Na gazie dalej jest to samo rzadziej szarpie ale szarpniecie się zdarza. Panowie kupiłem ten samochód niedawno utopiłem juz dużo pieniędzy chciał bym już doprowadzić do końca i zrobić ją jak należy. Komp z inpa nie pokazuje żadnych przepływek ani nic. Co to może być na co zwracać uwagę lewego powietrza nie łapie, czy to vanos czy może spróbować założyć ori czujnik? I druga rzecz jaką chciał bym wiedzieć mam luz lekki na dyfrze jak kupiłem to autko to go nie było (a dodam że zrobiłem nią dopiero 5 tyś km) ale była oberwana podpora dyfra czy jakoś tak mechanik (w sumie to jest nadal oberwana ale w przyszłym tygodniu wreszcie będą mieli czas mi to naprawić) mówił ze to może być przyczyną powstania luzu bo lata ten dyfer tam a z racji tego działają na niego większe przeciążenia tzn nie trzyma się równo tak jak powinno i z ciekawości chciał bym wiedzieć samochód musiał bardzo dostać po dupie? Skoro takie coś występuje czy to raczej normalne że po przebiegu 350 tys dyfer i podpora pada? Truje wam tutaj często panowie ale więcej dowiem się od was niż od tych mechaników dziękuję za pomoc.Czasami to już ręce opadają i przykro mi bo naprawdę zakochałem się w tych samochodach.
Opublikowano
Dyfer czasem moze pasc przy 150-200 tys km. Przy 350 tys km zawsze jest zuzyty. Dobrze ze wogole smiga jeszcze.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
A z tym szarpaniem co myślisz gaśnie na gazie jak się rozgrzeje najgorsze ze jak zimny to nic się nie dzieje jak wybije magiczne 90 stopni to się zaczyna... chiński czujnik temperatury spróbuję go wymienić spróbuję podmienić przepływek przeczytać przepustnice i jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu ciężki ten żywot heh dzięki panowie dam znać jak będę wiedział więcej pozdrawiam
Opublikowano

Oczysc dobrze przepustnice.

Ja miałem podobne objawy (tylko duzo slabsze) przy nieszczelnosci dolotu.

 

A jak sondy lambda? Odepnij je i pojezdzij troche tak. Zobacz co wtedy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam znów do was pisze, bo dalej nie wiem co jest z moim autkiem a mianowicie, szarpanie ustalo po wymianie cewek. Ale falowanie obrotów jest dalej i trzęsie rano buda, cała jak by nie paliła na wszystkie gary. Wyciągnąłem kabel od przepływomierza i auto przestało falowac podłączyłem drugą przepływke to samo auto dalej faluje. I teraz tak skoro wiem że przepływka sprawna to co może być przyczyną skoro po odpieciu auto jeździ tak samo jak z tylko nie faluje obrotami....?? Wydaje mi się ze po odpieciu przeplywki auto powinno zamulic i źle chodzić. .. co myślicie mieliście kiedyś podobny przypadek kolega przy mnie w e39 zrobił tak to było widać że coś jest nie tak u mnie tego nie ma ...
Opublikowano
U kolegi w e39 był silnik zamulony i oporny na wszystko u mnie brak reakcji. .. oraz czym grozi jazda z odpiera przepływomierzem mogę tak jeździć jeżeli jeździłem chwile w ten sposób myślę że się nic nie stało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.