Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko

 

Mam problem z moją jedynką .Dzisiaj podczas jazdy przy wrzuceniu piątego biegu auto nagle dostało muła i zapaliła się kontrolka żółta silnika.Po wrzuceniu na luz falowały obroty i auto czasem gasło i jak by chodziło na trzech cylindrach.Po dojechaniu do domu zgasiłem ja i sprawdziłem olej i płyn chłodzący było ok. Po jakimś czasie znowu ją odpaliłem ,odpaliła z lekkim oporem ale silnik chodził normalnie i nie było kontrolki postanowiłem sie przejechać z początku było ok ale po krótkiej jeździe znów pojawił się ten sam problem. Dzisiaj już niestety nie mam możliwości podjechania do elektryka i podłączenia pod komputer .Może ktoś mógł by mnie naprowadzić co może być przyczyną ?

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez odczytu komputera nie ruszysz

Mozna samemu auto naprawic ale trzeba wiedziec gdzie wsadzić macki

Opublikowano
Byłem dzisiaj podłączyc ją pod komputer wstepna diagnoza poszły dwa wtryski .Mają jeszcze sprawdzić w poniedziałek dokładnie co i jak.Jeżeli okaże ze się że to wtryski to czy szukać używanych ,czy regenerowanych ? I jakie dokładnie to są wtryski numery ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kazdy ma indywidualne podejsie do tego

Jest to uzaleznione od zasobow w portfelu / to nie sa tanie czesci /

Ja osobisci zawsze nowe lub regeneracja i zapominam o temacie

Opublikowano

Ogólnie dziwny temat z tymi wtryskami u mnie bo do tej pory silnik chodził jak pszczółka żadnych objawów nie było , a tu nagle takie coś.

Nie wiem co mogło być przyczyną podejrzewam paliwo jednak zrobiłem na nim prawie 600 km może jakiś syf z baku ?

 

Czy wymiana samych wtrysków wystarczy czy będzie potrzebne czyszczenie sprawdzenie całego układu paliwowego ?

 

Czy wtryski o numerach 0445110289 7798446 będą odpowiednie do N47 143 2007r ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy przebiegu od 150 tys maja prawo paść same od siebie lecz jakosc paliwa ma pierwszrzedne znaczenie

zadaniem filtra jest zatrzymac syf

ja wymieniam filtr przed zima i po zimie / jesli nie zrobie kilometrow /

w sklepie podaje nr vin i po tym numerze dobieraja mi czesci

jesli potrzebujesz nr czesci to podejdz do sklepu z nr vin i popros o sprawdzenie z katalogiem

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Samochód już ogarnięty od jakiegoś czasu. Siadła pompa wtryskowa puszczała opiłki które przedostały się przez filtr paliwa i uszkodziły wtryskiwacze.Tankowałem tylko na schellu zwykły on ,nie wiem co tankował poprzedni właściciel .Obecnie jeżdżę na vervie myślę co jakiś czas dodadawać do paliwa liqui moly do czyszczenia układau wtryskowego.Czy to dobre rozwiązanie nie wiem czas pokaże :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja myslalem ze taki scenariusz tylko w Renault wystepuje...

filtr jest przed pompa wiec ani paliwo ani TY nie miales wplywu na to co sie stalo tylko ulozyskowanie pompy...

Najwazniejsze ze problem rozwiazany - szkoda tylko ze koszty powazne

Opublikowano
Mi to się stało przy oryginalnym przebiegu 170000 km .Niestety sprawdza się powiedzenie w moim przypadku że diesla kupuje się do do stu lub powyżej dwustu tysięcy km .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.