Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem przed zakupowy. Szukam idealnego 335i z m-pakietem.

Problem jest taki, że wersje bez m-pakietowe dają radę. Czemu BMW zrobiło te auto bez m-pakietu, mimo że mają sportową kierownice i fotele..

Czy jest sens na silę szukania m-pakietu? Znalazłem dużo wersji bez m-pakietu, które wyglądają prawie, że idealnie...

Jako, że w swoim obecnie aucie mam M-pakiet to niestety ale mnie zaboli to, że w następnym go nie będzie..

 

Chodzi o coupe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kwestia gustu. Jeżeli Cię będzie bolało to nic nie poradzimy. :) Przejedź się bez mpaka i sprawdź czy Ci zawias pasuje.
3A0jS9b.png
Opublikowano (edytowane)

Weź zmień ten błąd w temacie bo aż kłuje w oczy...

 

Dużo aut nie ma pełnego m-pakietu "tylko" sportowe fotele czy kierownice bo ktoś przy zakupie tak te auto skonfigurował. Wszystkie opcje były dostępne oddzielnie i nie trzeba było brać całego pakietu żeby je mieć.

Edytowane przez lewybmw1
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Przecież BMW produkuje to co klient zamówi, więc raczej pytanie dlaczego ktoś zamówił co zamówił - oczywiście pomijając wersje pokazowe, salonowe itd.

 

Pisałem Ci już w swojej galerii, jak szukasz 335i to radziłbym Ci zmienić myślenie i nie skupiać się na M-Pakiecie bo np. kupisz w M-Pakiecie ale z USA i rozbitka w dodatku. W przypadku 2 turbin, wtrysku bezpośredniego i innych gadżetów, które cechują N54 łatwo możesz wpaść na minę. Ja bym się skupił na stanie technicznym i tu też określił ile kasy jesteś w stanie wsadzić w to auto na dzień dobry, bo wsadzić będziesz musiał, no chyba, że auto ma stać i wyglądać to okej. Określ sobie priorytety: cena, przebieg jakie jesteś w stanie zaakceptować, wersja nadwozia, typ skrzyni a dodatki typu navi, kolor itd. zostaw na koniec. Wszystko da się dołożyć, jak się uprzesz to sobie dołożysz iDrive i navi. Większość będzie miała fotele sportowe i jakieś w miarę sensowne wyposażenie, to raczej nie 318d gdzie rozbieżność wyposażenia między egzemplarzami jest ogromna.

 

Nie wiem czy widziałeś na żywo jakieś E92 bez M-Pakietu w skórze i sportowych kubełkach, zadbane w środku, ale do takiego auta chce się wsiadać i brak M-Pakietu w niczym nie przeszkadza.

 

Przejedź się bez mpaka i sprawdź czy Ci zawias pasuje.

Z tego co się orientuje, to każde 335i w E92 wychodziło na zawiasie M z opcją S704A. Nie wiem jak z E90 i E91, niech autor doczyta i sprawdzi dokładnie.

Opublikowano

Dobra. Przekonaliście mnie. Zostawie to na samym końcu, a skupie się na stanie technicznym. :cool2:

Dziękuje bardzo.

Opublikowano
Weź zmień ten błąd w temacie bo aż kuje w oczy...

I Ty :lol:

Gdzieś kiedyś ktoś napisał, że 335 ma zawias m-pkietowy, ale nie wiem czy to prawda.

Podstawa SE jest jaka jest a opcjonalnie można auto doposażyć również w kierę i taborety ;)

Moim zdanie m pakowe zderzaki i progi są zdecydowanie ładniejsze, dlatego ja kupuje zawsze m. Jeśli nie masz ciśnienia na nie a są egzemplarze z siedzeniami i kierownicą z m to sprawa jest rozwiązana. Bez kilku małych znaczków M tez pewnie przeżyjesz a felgi można pomieniać

Opublikowano
Już się zreflektowałem, zjadło mi jedną literkę ;)
"Albo GRUBO albo WCALE"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.