Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, było wiele podobnych tematów ale nigdzie nie znalazłem takich objawów jak u mnie. Otóż strasznie rzuca mi silnikiem na biegu jałowym ale tylko na zimnym silniku jak silnik osiągnie 88 stopni pracuje idealnie. Inpa wykazała dwa błędy 5561 i 13573 korekcja wtrysków w normie tylko 6 daje +5 ale na zimnym i ciepłym silniku tak samo czyli to raczej nie jest przyczyna. A i jeszcze jedno na ukrytych funkcjach temp cieczy wskazuje 92 stopnie a wskaźnik temp jest 2mm odchylony od pionu co to może znaczyć proszę o pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano

korekcja +5 ? i to uważasz za norme ?

 

to ze masz 6 garow(kultura pracy, wyważenie) powoduje ze silnik jeszcze nie wyskoczył spod maski

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Zrób te wtryski a potem martw się temp. korekcja 5+ ?? to jest dobre przegięcie, norma to max do 1 wartości ,maxxx!!!
Opublikowano
Hehe w normie :D a co do wskazowki to wszystko w porzadku, u mnie tez jest lekki odchyl ale to czeste w tych autach
Opublikowano
piszesz 92st i odchyłka wskazówki o 2 mm nie ma to ze sobą nic wsólnego pion jest od 75 do 110-115 st, poczytaj WDS a z praktyki wiem bo w lecie przez zagnieciony wąż przegrzewał się do ponad 100 st ale wskazówka się nie ruszyła z pionu ani o pół mm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To znaczy, że masz problem ze wskazówką..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Zacznij od najprostszej najtańszej diagnozy.Jak wiemy czujnik do komputera nie jest czujnikiem do wskaźnika temperatury. Teoretycznie to może być jeden z trzech komponentów uszkodzony : 1. czujnik ECU, 2. czujnik wskaźnika temperatury, 3. wskaźnik

Ja bym trochę poczekał i przy okazji innej roboty przy silniku to bym zaczął od wizualnego sprawdzenia tych że czujników, przeczyszczenia itd , jak nic podejrzanego to bym wymienił obydwa czujniki a dopiero na końcu zegary, ale można zacząć od zegarów .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Sprawdz czy wskazowka na wylaczonym zaplonie nie jest lekko przesunieta o te 2 mm wzgledem jej prawidlowego poczatkowego stanu (1 kreska), jezeli jest pod nia to masz przesunieta wskazowke po prostu i reszta dziala prawidlowo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.