Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W DE zmiany w wyposazeniu standardowym od 03.2018 - dochodzi skladana kanapa, swiatla przeciwmgielne, PDC przod i tyl. W pakiecie biznes dochodzi asystent parkowania z kamera cofania.

Przy okazji ceny w gore o 2 tys EUR...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, a ja z innej beczki pytanie.

 

Może ktoś się orientuje, czy te przednie listwy na zderzak m-pakowy ( które są czarne w mpaczku ) są wymienialne? Chciałem założyć w kolorze ferric grey, te od 550i, z tym, że tam nie ma halogenów, więc czy ktoś się orientuje, czy to pasi?

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Tez bym sie na takie pisał... do mojego koloru (SMOLISTA CZERN) lepiej by pasowaly. Zwlaszcza ze mam felgi 668M
Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proponuję Wam okleić te listwy folią, jak będzie to ładnie zrobione to nie będzie różnicy a koszt nie porównywalny. U siebie okleiłem folią, dzięki czemu listwa nie będzie wypiaskowana, a jest bardzo delikatna. Kolor poszedł identyczny - czarny. Nie ma różnicy w wyglądzie.

Da się wymienić jeśli wolicie te rozwiązanie

Do M550i

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/51_4126-obudowa-m-z-elem-ozdobnymi-przednia/i58805/kL/sN/r2017/m10#part03

Opublikowano

Te od 550 są trochę inne z tego co widzę, ale zderzaki chyba są takie same.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Panowie, a ja z innej beczki pytanie.

 

Może ktoś się orientuje, czy te przednie listwy na zderzak m-pakowy ( które są czarne w mpaczku ) są wymienialne? Chciałem założyć w kolorze ferric grey, te od 550i, z tym, że tam nie ma halogenów, więc czy ktoś się orientuje, czy to pasi?

 

Pzdr

 

Wg mnie to są te same kształty. Też się zastanwiam... A "nerki" masz matowe, czy błyszczące? Bo wg mnie, jak wymieniać listwy, to i nerki

Opublikowano

Nerki też i te nakładki na błotniki, ew.lusterka

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Że G30 to rewolucja czy co :) ? Też można powiedzieć że kapiszon bo żadnych większych zmian nie ma, szczególnie w środku. Najlepszym przykładem jest rekord driftu który pobijali i większość osób pod filmem była przekonana że to dwie serie F90, a nie nowe M5 i stare M5.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Jeżeli to będzie to, to cieszę się, że nie czekałem z decyzją na wprowadzenie nowej A6 na rynek.

 

Mnie bardziej zastanawia, czy całkowicie w A6 odejdą od przycisków, jak w pokazywanej A8, gdzie ich nie było - w G30 podgrzewanie np. foteli sterowane jest u mnie przyciskami dotykowymi i to najgorsze, co moze być, bo musze odrywać wzrok od drogi, aby wcelować palcem - nie ma to jak tradycyjne przyciski

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wczoraj widziałem zdjęcie panelu sterowania w RR Velar. Koszmar, dopóki jest włączony to fajnie, a jak się wyłączy to jeden wielki wypalcowany na maxa tablet. Wycierałbym to bez przerwy :roll:
Opublikowano

Nowe A6 zostało zaprezentowane wczoraj przecież, deska jest niemal identyczna z A7, a wiec przyciski i pokrętła zastąpiły 2 wyświetlacze które są seryjne.

Ja zegnam się z G30 najpóźniej w Grudniu, wiec jestem ciekaw jak nowy A6 wypadnie na żywo zanim się zdecyduje na kolejne G30.

Opublikowano

Mnie bardzo śmieszy to silenie się na pseudofuturyzm i wszędobylskie ekrany dotykowe w nowych Audi czy (szczególnie) RR Velarze. Wystarczy zrobić sobie krótką trasą Teslą, żeby uświadomić sobie jak chybionym pomysłem było opieranie interakcji na tej technologii - dziwi mnie, że producenci nadal w to idą. Ergonomia w BMW i to pozornie banalne iDrive jest nie do pobicia i sądzę, ze kolejnym dużym skokiem będzie dopiero augumented reality.

 

Pomijając funkcjonalność, co do samego wzornictwa, to znowu - wszystkie te auta krzyczą i desperacko wołają o uwagę, g30 natomiast jest bardzo understated. Nie ma rynku drugiego tak fajnego daily auta - z zewnątrz, i w wewnątrz. A dodam, że nie jestem psychofanem i staram się być obiektywny, bo rozważałem też auta innych marek (v90, czekanie na nowe A7, etc). Gratuluje więc całemu obecnemu tu gremium podjęcia słusznej decyzji. :mrgreen:

Opublikowano

Jeżdżę 5tkami od 2007 roku i nie wyobrażam sobie garażu bez 5tki. Kiedyś myślałem ze Audi czy Volvo jest równie fajne, a Audi może nawet fajniejsze, ale nic z tych rzeczy. Dodam ze przed pierwsza piątka miałem 3 różne Audi i jeszcze jedno s5V8 w międzyczasie jako 2gie Auto, bo postanowiłem ze dam jeszcze szanse tej marce, ale nawet tak zgrabne i wydawałoby się ekscytujące auto jak Audi S5 V8 nic nie wskórało, być może ze względu na wolny tiptronic, quattro i masę silnika dawało mniej frajdy z jazdy niż 4rka z czterocylindrowcem pod maska(z dokładnością do brzmienia rzecz jasna).

Spójrzcie na najmocniejsze benzynowe A7 i porównajcie sobie osiągi z 540i, niby ta sama moc ale czegoś brakuje, o ergonomii i fokusie na kierowcy nie wspominam bo już o ten temat zaczepił mój przedmówca. Niemniej jednak na pewno znajda się fascynacji Audi i cóż, o gustach się nie dyskutuje...

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Osobiście biłem się z myślami i czekałem na A6 zastanawiając się czy nie popełniłem błędu.

 

Moim zdaniem wygrywa BMW :)

 

http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/02/BMW-5er-G30-Audi-A6-sedan-2018-03.jpg

http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/02/BMW-5er-G30-Audi-A6-sedan-2018-01-1024x767.jpg

http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/02/BMW-5er-G30-Audi-A6-sedan-2018-04.jpg

Opublikowano
Tak, chociaż mimo, że G30 zrobiło postęp, to uważam, że przodem A6 bije 5kę na głowę - szkoda, że projektanci G30 nie zrobili większych zmian, chociaż w porównaniu do F10 jest duży postęp
Opublikowano
Dobre zestawienie, widac jak bardzo smukla i lekka jest bryla i linia 5tki w porownaniu do bułowatej a6tki, ale co kto lubi.
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Majac C7 7.5 czyli po lifcie, moge powiedziec, ze cudów nie ma, z budy lift, w srodku ładuja ja jak tablety czy smartfony i te podswietlane przyciski od wpinania pasów.... do tego zaslepkki pelne plastikowe w wydechu hehe, komedia, w c7 nawet 3.0 tdi mialo koncowki i normalny wydech a tu hehe.. BMW wygrywa :)
Opublikowano

To chyba jednak kwestia gustu, a o tym...

Dla mnie przód nowego A6 to dyskwalifikacja (poprzednich zresztą również), ale co kto woli. Mi ten grill po prostu nie leży.

Pewnie na forum bwm będzie mało osób, którym się inne marki bardziej podobają.

A znowu ja nie po to wybrałem bmw, żeby teraz narzekać na jego wygląd.

Zawsze powtarzam, że gdyby wszyscy myśleli tak jak ja, kupowali to co ja i podobało im się to co mi to ... byłoby strasznie nudno

Opublikowano

Moim zdaniem oba auta wygladaja ok, srodek tez podoba mi sie tu i tu, a jakosc materialow i montazu pewnie na korzysc audi. Ogolnie bardziej mi pasuje BMW, ale chetnie zobacze nowe A6 i moze sie przekonam :)

 

Jakies totalne nieporozumienie to sa te odpustowe ramki udajace wydechy w A6! I jeszcze Audi tlumaczy ze tak chca klienci!?!?! Chcialbym zobaczyc te tysiace listow od klientow zadajacych usuniecia prawdziwego podwojnego wydechu i zastapienia go blenda.

Opublikowano

Ogólnie A6 wygląda ok. ale najgorsze jest to i to dotyczy wszyskich marek premium, że te samochody zostały mocno zunifikowane jeśli chodzi o podział na segmenty i jednocześnie zostały pozbawione własnego charakteru, no może poza lexusem, przynajmniej któremu nie można zarzucić, że nie wyróżnia się z tłumu.

Jeśli chodzi o A6, widać też, że rezygnują już z wystających tabletów na rzecz wyświetlaczy umieszczonych w desce rozdzielczej, może na likwidację wielkich odpustowych, chromowanych końcówek wydechu, też przyjdzie czas.

Opublikowano

Mnie bardziej ciekawi, co nowego ma A6 - A8 ma fajny system minimalizowania skutków zderzeń bocznych (auto unosi się ku górze) - jak to dostanie A6, to będzie in plus.

Matrixy są nowe - poprzednia generacja była bardzo dobra, jeżeli te będą potrafiły działać lepiej niż w G30, gdzie się właczają tylko, jak jest ciemno, plus działąją na zasadzie on/off - to też będzie duży plus.

System wspomagający ruszanie w A8 też jest ciekawy - jakby do mojej 530i go dodać, to paliłoby mi auto mniej niż pierwsze - malutki Matiz :)

 

Tak naprawdę to po premierze wszystkiego się dowiemy - pojawią się wpisy, filmy - i mam nadzieję, że nie będę załować zakupu G30 (chociaż z punktu widzenia elegancji to G30 faktycznie bije na głowę A4 - mam na myśli boczny wygląd)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.