Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale teraz stop & go działa w mieście na zwykłych drogach ? Bo w serii F nie działał.... jedynie na ekpresowkach

stop & go w F 10 działa na wszystkich drogach, typ drogi nie ma nic do tego systemu.......

 

 

No właśnie nie, bo w f15 na zwykłej drodze nie chciało działać. Wyskakiwało, ze nie jest to droga ekspresowa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą. Ja mam HiFi Proffessional a szwagier HK. HK gra obiektywnie nieco fajniej, ale mi w zupelnosci wystarczy HIFi, natomiast różnicę w cenie przeznaczylem na wydech MP i audio prawie nie włączam żeby nie zagłuszyć wibrujacwgo bulgotu wydechu;) polecam zdecydowanie do 540i. Przy klekotku warto pewnie pójść w fajniejsze audio.
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Harman to minimum w G30 a i tak czterech liter nie urywa. Harman w f10 grał dużo lepiej moim zdaniem, gdzieś już był wałkowany ten temat.

 

Potwierdzam,

Dla kogoś kto potrzebuje super audio to brać podstawę i robić wszystko na nowo w zewnętrznej firmie, jeśli chcesz mieć w miarę to właśnie Harman. Gra bardzo czysto, nawet jak jest bardzo głośno tylko brakuje odpowiedniej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(

 

Kiedyś się ludzie zachwycali 3-litrowym dieslem w e46, jaki to szatan i jak to szybko nie jeździ, a dzisiaj 190ps w G30 nie jedzie, więc jak widać czasy się zmieniają :-)

 

Pzde

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(

Ale o czym Ty piszesz? Chyba nie o M2 z deaktywowanym ASD i wydechem MP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś porządnym i męskim silnikiem było od V8 w górę a dziś się czyta że R6 3 litrowe z muzyczką z głośników to dobre silniki :(

 

To ja już nic nie kumam, najpierw piszecie że bez audio przynajmniej HK nie ma życia, a teraz chcecie powiedzieć że to samo słabe audio uruchamia alarmy w innych autach jak jadę garażem podziemnym audiofonicznie wspomaganym R6 z MP? Przecież to jakaś hipokryzja :) miałem kiedyś wolnossace v8, fajne bylo, ale przez masę, napęd quattro i wolny tiptronic frajda z jazdy poza brzmieniem i elastycznością nie była większą niż daje podkręcona 4ka z R4... Nie ma co psioczyc na obecne czasy;)

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Kiedyś robiliśmy porównanie seryjne M3 e92 vs 335i e92 (po chipie na 360 KM) od 60 km/h do ~200 km/h na 6 biegu i o dziwo był remis. Oczywiście wcześniejsze wrażenie było takie, że turbo benzyna jest dużo bardziej elastyczniejsza a "V8 bez obrotów nie jedzie".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Bo musisz kupić v8 na turbo. Wolnossące silniki nawet v8 nie jadą bez obrotów. Taki mustang gt, ryczy jak oszalały a nie jedzie :mrgreen:

 

Jakoś nie miałem wrażenia, że v8 6,2l w MB C63 słabo jedzie. Dupohamowania przeklamuje i jest wrażenie, że v6 biturbo w c43 lepiej jedzie. Nie jest to do końca prawda.

Na tle 650xi i tak nieźle osiągi Mercededesow (wersję kombi)

Battle : 650 i xDrive Gran Coupé (F06) vs C 63 AMG Break (W204) vs C 43 AMG Break (S205)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harman to minimum w G30 a i tak czterech liter nie urywa. Harman w f10 grał dużo lepiej moim zdaniem, gdzieś już był wałkowany ten temat.

 

 

Zrobiłem w M550i już 12k km i gra nieco lepiej ale wciąż daleko mu do HK w F10. Próbowałem wszystkich ustawień świata z bimmerpost i jest lepiej ale nadal słychać, że gra z przodu a nie "zewsząd" jak w F10.

 

 

Ps. Strasznie wk*rwia mnie jedna rzecz. Jak wbiję jakiś adres do navi to potem przez dlugi okres czasu po uruchomieniu auta pyta mnie czy ma jechać do tego właśnie celu i muszę klikać że nie lub przesunąć reką (gest). Jak to dziadostwo wyłączyć?? :duh:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Strasznie wk*rwia mnie jedna rzecz. Jak wbiję jakiś adres do navi to potem przez dlugi okres czasu po uruchomieniu auta pyta mnie czy ma jechać do tego właśnie celu i muszę klikać że nie lub przesunąć reką (gest). Jak to dziadostwo wyłączyć?? :duh:

 

Jedź do tego miejsca :norty: :norty: :norty:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.