Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Pomiary podałem przy rwd.

Co ciekawe przy awd różnica jest jeszcze mniejsza.

530ix 26.900

530dx 26.100

540i xdrive 0-200 20.100sec

Edytowane przez cher
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

of BMW 530i in 2017 the model with 4-door sedan body and Line-4 1998 cm3 / 121.9 cui, 185 kW / 252 PS / 248 hp (ECE) 8-speed automatic with Steptronic manual shift mode powertrain offered since February 2017 for Europe . Specifications listing with fuel economy, top speed, performance factory dat7a and ProfessCars™ estimation: this BMW would accelerate 0-60 mph in 5.6 sec, 0-100 km/h in 5.9 sec, 0-200 km/h in 24.9 sec and quarter mile time is 14 sec

 

BMW 530d in 2017 the model with 4-door sedan body and Line-6 2993 cm3 / 182.8 cui, 195 kW / 265 PS / 261 hp (ECE) 8-speed automatic with Steptronic manual shift mode powertrain offered since February 2017 for Europe . Specifications listing with fuel economy, top speed, performance factory data and ProfessCars™ estimation: this BMW would accelerate 0-60 mph in 5.4 sec, 0-100 km/h in 5.7 sec, 0-200 km/h in 24.5 sec and quarter mile time is 14 sec

 

BMW 540i in 2017 the model with 4-door sedan body and Line-6 2998 cm3 / 182.9 cui, 240 kW / 326 PS / 322 hp (ECE) 8-speed automatic with Steptronic manual shift mode powertrain offered since February 2017 for Europe . Specifications listing with fuel economy, top speed, performance factory data and ProfessCars™ estimation: this BMW would accelerate 0-60 mph in 4.7 sec, 0-100 km/h in 5 sec, 0-200 km/h in 19 sec and quarter mile time is 13.1 sec.

 

of BMW 540d xDrive in 2017 the model with 4-door sedan body and Line-6 2993 cm3 / 182.8 cui, 235 kW / 320 PS / 315 hp (ECE) 8-speed automatic with Steptronic manual shift mode powertrain offered since July 2017 for Europe . Specifications listing with fuel economy, top speed, performance factory data and ProfessCars™ estimation: this BMW would accelerate 0-60 mph in 4.8 sec, 0-100 km/h in 5.1 sec, 0-200 km/h in 21.4 sec and quarter mile time is 13.3 sec

 

 

Moim zdaniem przy tych czasach to najlepsze jest 540i!!! "diesel jest słaby..... W 330i jeszcze ujdzie choć już myślę nad Boxem bo mnie nie stać na 340i a brakuje mu 100-200 choć miło jestem zaskoczony 0 - 100...z tych danych co podałem wychodzi ze 530d jedzie tak samo jak 530i więc wybór oczywisty.....

male-bmw-2.png
Opublikowano

 

twierdzisz, ze osoby jeżdżące dotychczas 3.0 świadomie decydowały się na dwa litry? Stoje właśnie przed wyborem b48 i b58, lubię pozapierdalać i chciałbym te trzy litry, ale nie wiem czy wrażenia z jazdy 3.0 rekompensują dużo większą dziurę w portfelu. Sytacje komplikuje fakt, że dilerzy nie mają żadnych demówek 540i i decyzję podejmuje tylko na podstawie opinii z internetu. :roll:

 

Powyżej kilka komentarzy z tym co dokładnie miałem na myśli. W przypadku 3.0 chodziło mi bardziej o porównanie w Audi 3.0 TDI do 2.0 TFSI, jak widać w przypadku 530d vs 530i różnicy praktycznie nie ma, prawie jedna sekunda do 200. Jak już chciałem kupić i przez chwile chciałem 3.0 to dostałem informacje, że byłbym pewnie jednym z pierwszych klientów nie licząc testowej. Co innego 3.0 Benzyna czyli S5 a 2.0 TFSI. Różnica jak 530i vs 540i. Warto się przejechać 530i oraz 540i i zadecydować czy 530i wystarczy. Nowe silniki 2.0 naprawdę zbliżyły się osiągami i kulturą pracy do 3.0. Mogłem kupić 540i ale w moim przypadku kasa w błoto. Przejechałem 530i 1000km i jeszcze nie miałem możliwości normalnie przyśpieszyć :mad2: Jak ktoś lubi Audi to można się przejechać nową A5, jak dla mnie lepiej brzmi lub tak samo ciekawie jak stare 3.0 tdi z poprzedniej A5. W BMW cisza bo dobrze wyciszone :D

Opublikowano
Nie było pustej drogi jak okiem sięgnąć i to jeszcze z górki, żeby było bezpiecznie i żeby etyliny nie marnować. :roll:
Opublikowano

A przecież wielu tutaj mówiło że r4 530i nie jedzie i koniec a 530d jest super hiper:)

 

Dla mnie 530d jest w takim razie może przestać istnieć . 60tys dopłaty za diesla gdzie różnica dwóch litrów na 100km a cenia ropy zrównała się z bp czyli zwrot nastąpi za jakieś 10-15 lat?

 

540i to jedyna alternatywa choć do normalnej jazdy auta rodzinnego jakim jest 5er. i tak najwięcej jezdzić będzie 520d.To też przecież jedzie a do sportu dokupić m1/2/3

Pozdrawiam aris
Opublikowano

 

Przejechałem 530i 1000km i jeszcze nie miałem możliwości normalnie przyśpieszyć :mad2:

 

Co masz na myśli ?

 

Akurat tak się złożyło, że do sklepu 1 km , biura może 5-7km , stacji 1km i wszystko w najgorszych godzinach :D Taki okres, że nie mam kiedy normalnie pojeździć :)

Opublikowano
Nie było pustej drogi jak okiem sięgnąć i to jeszcze z górki, żeby było bezpiecznie i żeby etyliny nie marnować. :roll:

 

 

Jak jeździsz w Warszawie i masz korek to zostaje tylko go przeskoczyć a tego jeszcze nie wymyślili :shock:

Opublikowano

Przed zakupem miałem propozycje na różne konfiguracje i diesel miał kilka procent więcej zniżki przy zakupie od brokera. Ktoś coś wie na ten temat dlaczego? :)

 

Co do cen to moim zdaniem procentowo mniej stracę na 530i niz na 520d.

 

Pytanie ile od ceny wyjściowej może stracić na wartości takie BMW po 3 latach przy założeniu dobrego stanu i przebiegu OK. 40-50 tys. Km. Wiem ze to ciężkie do oceniania ale czyta się o różnych wartościach może ktoś się bardziej orientuje

Opublikowano

To jest to, co mnie dziwiło zawsze - auto Premium bez bogatego wyposażenia to zwykły samochód. Dodatki powinny trzymać cenę, nie obniżać.

 

Chociaż słyszałem i o takim przypadku, gdzie ktoś kuł G30 530i w czysto standardowej wersji, z tapicerką materiałową - liczył się "tylko znaczek"

 

Bez sensu

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dodatki powodują większy procentowo spadek wartości.

Teraz widzę że diesle maja mega utratę wartości

520d F10, roczniki 2016 skóra, navi,automat kosztują u niemiecki dealerów 30 -32 tys euro - po sprowadzenie 140-150 tys zł

520d G10, roczniki 2017 sa od 43-44 tys euro - po sprowadzenie cena 207 -210 tys zł.

Opublikowano
To jest to, co mnie dziwiło zawsze - auto Premium bez bogatego wyposażenia to zwykły samochód. Dodatki powinny trzymać cenę, nie obniżać.

 

Chociaż słyszałem i o takim przypadku, gdzie ktoś kuł G30 530i w czysto standardowej wersji, z tapicerką materiałową - liczył się "tylko znaczek"

 

Bez sensu

 

Nie bez sensu, tylko "nie rozumiem jaki to ma sens". A sens ma, tylko nie dla Ciebie. Bazowe 530i i tak jest lepsze niż wyposażona Skoda. Ja jeździłem zastępczymi BMW, zawsze z minimalnym wyposażeniem i poza 2AT, wszystkie prowadzą się dużo lepiej i dają frajdę, której żadne FWD nie daje.

Opublikowano

Miałem na myśli to, że auto kupować powinno się dla wygody i bezpieczeństwa - a wiele dodatków jest ku temu stworzonych

G30 bez np. HUD czy adaptacyjnych LEDów to "dziwna konfiguracja" ::)

Ale to już każdy faktycznie sam decyduje, co robić :)

Opublikowano
Miałem na myśli to, że auto kupować powinno się dla wygody i bezpieczeństwa - a wiele dodatków jest ku temu stworzonych

G30 bez np. HUD czy adaptacyjnych LEDów to "dziwna konfiguracja" ::)

Ale to już każdy faktycznie sam decyduje, co robić :)

 

To według Ciebie HUD to opcja must ? :lol: Widać po prostu ludzie mają inne priorytety i tyle, a HUD którego w okularach polaryzacyjnych nie widać nie należy do jednego z nich. :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Ale zgodzę się z tym, że nie rozumiem ludzi którzy kupują jakiekolwiek auto tylko dla znaczka na masce w wersji full bieda, np. G30 w szmatach czy manualu oO.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
No ja aż przysiadłem, jak mi sprzedawca powiedział "Nie zgadnie Pan, jaką konfigurację ostatnio sprzedałem" - tam jednak chodziło stricte o znaczek - zwykły lakier, tapicerka i "brak dodatków" był na drugim planie :)
Opublikowano
Ale zgodzę się z tym, że nie rozumiem ludzi którzy kupują jakiekolwiek auto tylko dla znaczka na masce w wersji full bieda, np. G30 w szmatach czy manualu oO.

Powody mogą być różne. Ja przykładowo jakbym konfigurował nowa G30 to bym brał bez skóry bo mi ona najzwyczajniej nie odpowiada ze wzg. użytkowych. W zimie lodowata, chociaż tu problem jest mniejszy bo jak jest grzanie dupska to szybko problem znika. Ale w lecie nikt mi nie powie nagrzewa się to i przykleja do ciała zwłaszcza jak się jeździ w krótkich spodenkach. A że się ma BMW 5 czy 7 to nie oznacza, że trzeba ciągle smigać w garniturze.

A automat to akurat był brał, bo to dla mnie pozycja nr 1 w konfiguracji.

Opublikowano
Nie miałem możliwości jazdy w lecie z aktywną wentylacją - znajomy ma auto niższej marki, Kia, i tam jest w stanie uzyskać nawet chłód przy aktywnej wentylacji i jest ok, więc tym bardziej w G30 nie powinno być problemu z "klejeniem się" :)
Opublikowano
No ja aż przysiadłem, jak mi sprzedawca powiedział "Nie zgadnie Pan, jaką konfigurację ostatnio sprzedałem" - tam jednak chodziło stricte o znaczek - zwykły lakier, tapicerka i "brak dodatków" był na drugim planie :)

 

Nie jest to do końca bez sensu. Prowadzić będzie się jak BMW a nie jak Passat. Może budżet się nie spinał i ktoś wziął najtańsze G30 zamiast lepiej wyposażonego F30. Ja zamieniłem b. dobrze wyposażone X3 na bieda edition X5 (za to w pięknym stanie wizualnym i mechanicznym) - owszem, wyposażenia brakuje, ale różnica w komforcie jazdy jest nie do przeskoczenia... W tym szaleństwie może być metoda ;)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.