Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z dobrych informacji w konfiguracji 525d m p w DE są sportowe hamulce :))))))))))))

teraz tylko ile trzeba czekać na PL 100 lat za m/............

Kolego, w naszych salonach już mają cenniki na 525d. Z tego co pamiętam, to staruje od 237 900 PLN. Oczywiście tylko RWD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dobrych informacji w konfiguracji 525d m p w DE są sportowe hamulce :))))))))))))

teraz tylko ile trzeba czekać na PL 100 lat za m/............

Kolego, w naszych salonach już mają cenniki na 525d. Z tego co pamiętam, to staruje od 237 900 PLN. Oczywiście tylko RWD

 

 

 

Sorry wydaje mi się ,że się mylisz w konfiguratorze nie ma na bmw.pl :)))))

Pewnie masz jakieś info z salonu ale ja ostatnio pytałem kilka razy i ofert brak:(((((((((((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Inne wtryski, 2 turbiny, i najmocniejsza wersja z opcji akcyzy 3,1% więc winduja cenę specjalnie ;)

Zamówiona taka wersja przez select automotive ;) odbiór październik :)

 

Dodatkowo różnicą jest prawdopodobnie coś ze skrzynią biegów. W 20d jest opcja skrzyni automatycznej lub automatycznej z łopatkami. W każdym wyższym modelu, w 25d również, jest skrzynia automatyczna lub automatyczna sportowa z łopatkami. Czy to tylko chwyt marketingowy czy coś jest na rzeczy to nie mam potwierdzonej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze można wrzucić zwykły program ( z patchem ), mi raczej chodziło o PowerKit od BMW.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak. Jest to najpewniejsza opcja, wymieniają całe ECU z innym programem, wentylator, w N47 był to też większy intercooler, i najważniejsza tabliczka z naklejką BMW PowerKit ;)

Gwarancja zostaje i auto śmiga dużo lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !

 

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - koszt 500 EUR, jaki widziałem na stronie pod podanym wyżej linkiem, dla 530i.

 

Jakoś nie wierzę w to, co napisano, że zmniejsza to też zużycie paliwa.

 

Czy może ktoś się wypowiedzieć na ten temat - czy PowerKit faktycznie lepiej optymalizuje pracę silnika (czyli "poprawia" pewne niedociągnięcia fabryczne"?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma POWERKITU do silnika 520d i 530i

 

To co podesłał któryś z kolegów to badziewny Box, który wpinasz w kostke, i gwarancje możesz stracić!

 

PowerKit to inna bajka i w przypadku F10 20d kosztował 5500zł

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma POWERKITU do silnika 520d i 530i

 

To co podesłał któryś z kolegów to badziewny Box, który wpinasz w kostke, i gwarancje możesz stracić!

 

PowerKit to inna bajka i w przypadku F10 20d kosztował 5500zł

 

Pzdr

 

Myślę, że do G30 520d też za chwilę będzie, bo to przecież ten sam silnik, co w F10.

 

Cena 525d w Polsce to 239700 na start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ha, a już myślałem, że do 530i jest :(

 

Niestety 330i jest dla przykładu od 2015 tego i nie ma power kita.... Poza tym nikt nie robi tego silnika jeżeli chodzi o chipa (pytałem w kilku miejscach) i jeszcze nie potrafią programować sterownika....a szkoda, no chyba że jakiś domorosly tzw tjjjjuuuuunnner....

A szkoda przydałoby się tak pod 300ps i niecałe 450nm bo tyle skrzynia wytrzyma....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że do G30 520d też za chwilę będzie, bo to przecież ten sam silnik, co w F10.

Tak, ale kity były do N47, a do B47 tylko przez chwilę i potem się skończyło... Okazało się, że nie do końca dobrze to wszystko działa w przypadku nowego silnika. Na razie jest więc tylko do 530d oraz 540i i nie zanosi się na szybką zmianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A szkoda przydałoby się tak pod 300ps i niecałe 450nm bo tyle skrzynia wytrzyma....

540i i załatwione ;) Efekt dużo lepszy niż żyłowanie 4 cylindrówki :P

 

Niestety nie stać mnie.....

Mam 330i.

Oczywiście że lepsze 340i lub m4 lub 550i zapewne gdybym mógł sobie jak Ty wybierać nabyłbym właśnie 550i delikatnie "stjuuuuningowal" ze smakiem i by mi starczyło....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę, że do G30 520d też za chwilę będzie, bo to przecież ten sam silnik, co w F10.

Tak, ale kity były do N47, a do B47 tylko przez chwilę i potem się skończyło... Okazało się, że nie do końca dobrze to wszystko działa w przypadku nowego silnika. Na razie jest więc tylko do 530d oraz 540i i nie zanosi się na szybką zmianę.

 

Masz więcej info co do PK do B47 co tam się działo?

30d to przecież bliźniacza konstrukcja wiec w sumie dziwne ze problemy techniczne powstrzymują przed wypuszczeniem PK do 20d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.