Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Zgadam się, co do zegarów. Ja jestem zwolennikiem klasycznych zegarów.

Tym bardziej, że trzeba dopłacić za coś co jest tańsze w produkcji od klasycznych zegarów.

To samo dotyczy audi, które miało piękne zegary w A7/A6 c7, a teraz będą zastępować je jakimś wynalazkiem z Play Station.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://pertyn.com/bmw-530d-touring-g30/

 

Punk nr 4: zużycie paliwa. 530d spaliła tyko o 0,2l (7,6 vs. 7,4) od testowanej w tym samym czasie 520dT. Moja 525d xd spala 7,5-8l., czyli downsizing to lipa...

Jeśli tylko finanse pozwolą nie kupię już 4 cylindrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh, gdyby nie akcyza to na pewno więcej osób by kupiło R6. Obecnie silniki są optymalizowane pod osiągi i spalanie do 120-140 km/h. Później już spalanie rośnie wykładniczo. Kilkunastoletnie auto teścia (z dużym amerykańskim silnikiem) przy 200-220 km/h spala o1 litr mniej niż moja A5 2.0 tfsi z zeszłego roku.

 

Odnośnie zegarów: w Audi wyświetlacz zbiera dobre opinie, bo można na nim wyświetlić mapę itp. Jak dla mnie to niepotrzebne na co dzień, ale przy wyjeździe za granicę, gdzie człowiek może być trochę zagubiony, możliwość patrzenia cały czas na drogę zamiast na wyświetlacz po środku deski, może być przydatna (i tu dobrą robotę robi HUD, ale jest trochę droższy).

W BMW natomiast cyfrowe zegary to nieporozumienie. Dopłacać za kilka kolorów i schematów wyświetlania? Ten wyświetlacz nic nie daje (proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli się mylę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Ja do korzystania ze wskazań navi używam HUD'a.

Wszędobylskie ekrany to jest tylko i wyłącznie cięcie kosztów i ubieranie tego w marketing nowoczesnej technologii.

Volvo zamiast przycisków na konsoli środkowej wsadziło tablet i wciska ludziom kit, że zmiana ustawień temperatury jest wygodniejsza za pomocą ekranu dotykowego (po wcześniejszym wybraniu odpowiedniej ikonki w menu) jest bardziej wygodna od starego dobrego pokrętła.

Podobno w nowych Hondach i Skodach już nawet głośność reguluje się za pomocą ekranu dotykowego.

Koszty wyprodukowania jednego przycisku/klawisza to kilkanaście euro. I to jest odpowiedz na pytanie dlaczego producenci samochodów idą w ekrany dotykowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A software do tego ekranu od Chinoli to się sam napisze? ;)

Przy tej ilości sprzedanych egzemplarzy? No weź przestań.

Słuchałem rano Pertyna w kontekście foteli komfortowych w kombi i faktycznie kogoś grubo po..... ło, aby za dwa fotele oczekiwać prawie 10% wartości auta. Ale chcecie premium, to macie. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo dotyczy audi, które miało piękne zegary w A7/A6 c7, a teraz będą zastępować je jakimś wynalazkiem z Play Station.

 

Rozwiązanie Audi akurat jest o kilka klas wyżej niż cukierkowe cyfrowe zegary w BMW. Bardziej toto pasuję wizualnie do i8, szczególnie w SPORT. W ogólnym rozrachunku wyglądają tak, jakby komuś czasu zabrakło żeby je dokończyć, wrzucił kilka różnych gredientów i robota zrobiona.

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dostalem potwierdzenie ze moje auto bedzie do odbioru 06.06

Ja mam zamowione zegary analogowe - raz ze bardziej mi sie podoba klasyczna koncepcja a dwa ze w BMW cyfrowe niewiele wnosza. Co ciekawe, nigdzie nie znalazlem zdjecia auta z zegarami analogowymi wiec jestem ciekaw jak to w realu wyglada.

To samo zreszta dotyczy skrzyni manualnej - tez nigdzie nie widzialem takiego samochodu na zdjeciu - wychodzi na to ze jak sie zamawia golasa to dopiero sie ma ekskluzywna wersje hahaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo zreszta dotyczy skrzyni manualnej - tez nigdzie nie widzialem takiego samochodu na zdjeciu - wychodzi na to ze jak sie zamawia golasa to dopiero sie ma ekskluzywna wersje hahaha.

 

Rozmawiałem kiedyś z handlowcem o skrzyniach manulanych, to mówił, że czasami jeszcze w serii 3 (może jakieś 10%) się trafiają, wyżej to już same automaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nawet w wersji z podstawowymi zegarami, są one częściowo cyfrowe.

Dużo piątek w podstawowych konfiguracjach jest w Niemczech.

Tam takimi samochodami jeżdżą przedstawiciele handlowi i managerowie średniego szczebla. Taki Niemiecki odpowiednik Octavii.:)

A flotowcy nie wydają kasy na wyposażenie, jedynie navi (często mała) i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powielasz jakieś mity, autem doświadczonego handlowca jest w Niemczech Passat zwykle a i to nie w każdej branży.

5-tki to auta kadry zarządzającej raczej wyższego szczebla, jeden poziom pod szerokim zarządem, a wyposażenie rzadko bywa skromne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poniższej wizualizacji z konfiguratora możesz zobaczyć jak wyglądają podstawowe zegary.

Zewnętrzna część na której jest wyskalowana prędkość i obroty jest analogowa, natomiast w środku zegarów masz wyświetlacz.

Wskazówki chyba będą cyfrowe.

 

90% sprzedaży moje firmy trafia do Niemiec i tak u jednego z moich klientów:

Prezes: BMW 740d/BMW X5 4.0d

Dyrektor ds. zakupów: F11, 535d xd, m pack

Handlowcy: f11 520d

Kontrolerzy jakości: 320d touring

 

Drugi klinet:

Prezes i właściciel w jednej osobie Audi S8 Plus, Astom Martin Vanquish Volante, Porche 911 Turbo.:)

Dyrektor handlowy: audi a6, avant, competition

Handlowcy: Audi a6 3.0 tdi avant, 3.0 218 km

KJ: A4

 

Specyfika branży meblowej, może w innych jest inaczej. Nie będę się spierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powielasz jakieś mity, autem doświadczonego handlowca jest w Niemczech Passat zwykle a i to nie w każdej branży.

5-tki to auta kadry zarządzającej raczej wyższego szczebla, jeden poziom pod szerokim zarządem, a wyposażenie rzadko bywa skromne.

To chyba zależy od branży...

U mnie w okolicy więcej piątek jako służbowych niż passaty.

 

Sent with handy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę szkoda, że nie dobrałeś rozszerzonych, bo koszt niewielki, chyba cos ok. 1600zł, a te podstawowe i tak masz cyfrowe, bo gdyby były takie jak BlackPanel w F10 to co innego.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powielasz jakieś mity, autem doświadczonego handlowca jest w Niemczech Passat zwykle a i to nie w każdej branży.

5-tki to auta kadry zarządzającej raczej wyższego szczebla, jeden poziom pod szerokim zarządem, a wyposażenie rzadko bywa skromne.

 

jeśli możesz to zdradź dlaczego nie zamówiłeś automatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poniższej wizualizacji z konfiguratora możesz zobaczyć jak wyglądają podstawowe zegary.

Zewnętrzna część na której jest wyskalowana prędkość i obroty jest analogowa, natomiast w środku zegarów masz wyświetlacz.

Wskazówki chyba będą cyfrowe.

 

90% sprzedaży moje firmy trafia do Niemiec i tak u jednego z moich klientów:

Prezes: BMW 740d/BMW X5 4.0d

Dyrektor ds. zakupów: F11, 535d xd, m pack

Handlowcy: f11 520d

Kontrolerzy jakości: 320d touring

 

Drugi klinet:

Prezes i właściciel w jednej osobie Audi S8 Plus, Astom Martin Vanquish Volante, Porche 911 Turbo.:)

Dyrektor handlowy: audi a6, avant, competition

Handlowcy: Audi a6 3.0 tdi avant, 3.0 218 km

KJ: A4

 

Specyfika branży meblowej, może w innych jest inaczej. Nie będę się spierał.

 

Dyrektor od zakupów musi być kasa obsypywany aby szefa nie okradał.

Handlowiec musi się jakoś prezentować, bo jakby przyjechał jakimś shitem, to byłby postrzegany jako bieda firma.

Zapewne 20 handlowców nie ma.

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz niech kazdy wierzy w co chce, co ja tam wiem.

 

Wrocmy do tematu, jestem ciekaw jak wygladaja podstawowe zegary faktycznie, bo na wizualizacji z konfiguratora wyglada jakby byly normalne analogowe (tak to jest tez opisane) z dosc duzym wyswietlaczem komputera i tyle, cos jak w 3-ce.

Jezeli jest to ta wersja z cyfrowymi wskazowkami i skala "na stale" to troche lipa, ani to wyglada ani ma sens - coz, przekonam sie niedlugo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj chyba również "podstawowe", ale w trybie comfort - moim zdaniem ładniejsze i zdecydowanie bardziej eleganckie niż wszystkie tarcze, które widziałem w pełni cyfrowej wersji.

bmw-M550i-2017.7.jpg

Moja Coupe'ta: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=297403

Kodowanie nowych kluczyków do E46 - EWS/immo - wyślij PW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.