Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To i tak jest kosmos te 450 tysięcy. Za tyle to chodzą dobrze wyposażenie s klasy - zaraz będzie lift wiec salony spokojnie puszczają cennikowe 600 za 450 tysięcy
Hmmmm
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wartosci rezydualne w leasingach porazaja, ten konkretny model w okolicach 35-36% po 3 latach i 20 tys km rocznie.

.

Opublikowano

Cóż, dodatkowe 150 tysięcy w wyposażeniu przy zakupie warte jest po 3 latach nie wiecej niż 50 tysięcy. Ale czy to powód aby w nowym samochodzie nie mieć czujników parkowania, kamer, skory, wygodnych fotelu, dobrego nagłośnienia itd? Jak ktoś chce przyoszczędzić to zawsze moze kupić nowa toyote avensis zamiast g31.

Mi osobiście np szkoda 80 tysięcy na większy silnik. Biorąc pod uwagę to gdzie jeżdżę i ruch na autostradach, który z każdym rokiem robi sie większy, nie ma dla mnie znaczenia czy bede miał 190 czy 250 koni. Za to bede wygodnie siedział w mega fotelu, w pięknym wnętrzu i patrzył na wszystko zza head upa ;)

Opublikowano

Niekoniecznie bo jak wyposażysz Panamere, czy S-ke w to co wyposażona była G30 z IMP. to cena robi sie 700k

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
5tka jest lepsza niż Panamera i S-klasa, automat najlepszy, fotele komforty najlepsze, headup najlepszy, kierownica najlepsza, kto jeździł ten wie :)
Opublikowano
S-klasa też nie wiem w czym jest gorsza od piątki, poza tym chyba lekko nie trafiłeś z kategorią, Ska to siódemka, a nie piątka...
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg mnie nie powinno być tak, żeby w klasie średniej wyższej jakim jest BMW 5 trzeba dopłacać min 30 % do wyposażenia dodatkowego, żeby wyjechać z salonu. Tyle powinno być w standardzie. Realna dopłata to pewnie 50% ceny wyjściowej. Ta za pół bańki to blisko 100 %...
Opublikowano
S-klasa też nie wiem w czym jest gorsza od piątki, poza tym chyba lekko nie trafiłeś z kategorią, Ska to siódemka, a nie piątka...

 

W prowadzeniu zmiata tego mamuta.

Opublikowano
Wy chyba nie jechaliście s klasa z pakietem amg + i felgami 20

 

Wiemy, że masz S-ke i się pewnie super prowadzi i w ogóle wszystko super, ale tutaj możesz sobie porównać ewentualnie E-klasę, a nie S-klasę, bo tak jak ktoś wspomniał to inny segment auta.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Kilka dni temu miałem przyjemność przejechać sie g30 M550i xdrive , 4.4 v8 462 KM .

Katalogowo przyspiesza w 4s do 100km/h. Przyczepnosc jest niesamowita. W trybie sport i gazem w podłodze nie slyszalem najmniejszego pisku opon.

To mój pierwszy kontakt z g30. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zarówno wnętrze jak i wygląd zewnętrzny wg mnie to rewelacja. Oglądając testy jakoś specjalnie mnie nie porywała ale na żywo to petarda. Szczególnie w tej wesji.

Niedawno oglądałem nową e klase, v90 cross country, jaguara f pace. G30 wg mnie wypada najlepiej jako calosc. Jest spojna i nowoczesna. Cena tego konkretnego egzemplarza to ponad 530 tys. :cry2: jak żyć...

Opublikowano
Wy chyba nie jechaliście s klasa z pakietem amg + i felgami 20

 

Wiemy, że masz S-ke i się pewnie super prowadzi i w ogóle wszystko super, ale tutaj możesz sobie porównać ewentualnie E-klasę, a nie S-klasę, bo tak jak ktoś wspomniał to inny segment auta.

 

Pzdr

 

Ja mam w221 - stary model, z felgami 17 i silniiem 3,5 benzyna to jest kredens. w222 to zupełnie inna bajka

Nie bądzmy fanboyami, to, że nowe mercedesy się nie prowadzą to mit powielany przez ludzi którzy ostatnie spotkanie mieli z "beczką" mercedesa.

 

Co do porównania, że to inna klasa - moze i tak, ale nie cenowo

 

Ja osobiście nie widze sensu kupować 530d za 500.000 pln, to jakiś kosmos. Jak kupować g30 to 520d lub 530i z dodatkami łącznie za ~300.000 pln - rabat to wyjdzie z 250-260k i to ma sens. Mamy fajniejszego passata :mrgreen:

 

Jak już ktoś koniecznie chce g30 na wypasie to bierze 550i płaci te pół bańki, wtedy pomijamy 530d i 540i... tyle w tym temaci

 

Porównywałem cenowo, mam ofertę właśnie na s klase 310 koni w ropie za 450 tysięcy. Wyposażenie praktycznie pełne własnie z pakietem AMG plus i felgi 20. To wygląda o niebo lepiej niż 530d za 500.000 pln....

Hmmmm
Opublikowano

Thestructor, za 530d dobrze wyposażone trzeba zapłacić nie 500, a 360tys.zł po rozsądnym rabacie, a przynajmniej tak było w moim przypadku, bo to samo co mam ja w wyposażeniu w silniku 30d kosztowało dokładnie 365tys.zł po rabacie.

 

Ta akurat z Inchcape była naładowana we wszystko co się dało i ładując również wszystko co sie da czy to do serii 7 czy do e-ski wyjdzie nam nie 450, nie 500, tylko 700k.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Sklasa to inny poziom choc nie latwo mi to przyznac, ale to chyba najwyzszy poziom w swojej klasie i tu nawet 7 niema nic do powiedzenia.
Opublikowano
S w prowadzeniu jest na szarym końcu w klasie. Przynajmniej w europejskiej konkurencji. 7 rozkłada ją jak chce. Nie mówiąc o lżejszej 5. A prowadzenie to jest co daje prawdziwą radość z jazdy. Poza tym wizualnie merc to jakiś barok.
Opublikowano

Jaki ma sens porównanie z klasa S? Moze jeszcze zestawicie G30 z Rolls Royce'm?

A co do barokowej stylistyki MB - może coś przegapiłem, ale 5-ka od dłuższego czasu nie grzeszy lekkością designu ani smukłą nowoczesna linia...

Opublikowano
Jaki ma sens porównanie z klasa S? Moze jeszcze zestawicie G30 z Rolls Royce'm?

A co do barokowej stylistyki MB - może coś przegapiłem, ale 5-ka od dłuższego czasu nie grzeszy lekkością designu ani smukłą nowoczesna linia...

 

Nie ma co wchodzić w dyskusję z takim trollem :P.

 

Ktoś orientuje się w ogóle czy jest w planach M5 Touring ?

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.