Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

Tak.. Marek zupełnie coś innego powiedział niż Pertyn na temat układu kierowniczego. Jak człowiek sam się nie przejedzie, to niczego się nie dowie :duh:

 

Po tym co zobaczyłem na tym forum już chyba nigdy nie obejrzę piertyna pierdzi . Jak nisko trzeba upaść aby takie rzeczy wypisywać na forum bo ktoś powiedział że promuję merca :mad2:

 

Nadal czekam na jazdę testową 530e , już się doczekać nie umiem na telefon z Sikory.

Jeździłem nową E 350e i powiem - naprawdę fajne autko, ale układ kierowniczy jakoś tam mnie nie urzekł - coś podobnego w nowej rav4 hybrid . Na kierownicy nic nie czuję, a auto jedzie tam gdzie ma. Już w e39 było lepiej.

No i cena od 280k, a oferta dla mnie z 7% 320K zł . Trochę dużo, BMW zaczyna się od 240k, a moja konfiguracja 280k .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak.. Marek zupełnie coś innego powiedział niż Pertyn na temat układu kierowniczego. Jak człowiek sam się nie przejedzie, to niczego się nie dowie :duh:

 

Jest pierwszym dziennikarzem, który skrytykował idrive.

Ja uważam, że obsługę BMW opanowało do perfekcji.

Ogólnie 540 zbiera pochlebne opinie we wszystkich testach.

Panowie, zastanawiający się nad 530i, rozbijać skarbonki i brać 540.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zastanawiający się nad 530i, rozbijać skarbonki i brać 540.:)

 

530i to wybór zdroworozsądkowy :) - przy dobrze wyposażonym aucie różnica sięga ponad 70 tys, a jak ktoś jeździ jak ja mało w trsach to gdzie wykorzysta te konie i moment :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież to nie tylko o osiągi chodzi, ale o kulturę pracy, wibracje, dźwięk, dla mnie to najważniejsze, bo co do wykorzystywania osiągów to zgoda, nie ma gdzie i jak...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przypadkiem nie przerabialiśmy od 10 lat tematu na tym forum przy premierze e60 520d??? Nie dorabiajmy filozofii, oczywiście ze lepiej mieć 6 czy 8 cylindrów - nie ma znaczenia czy to miasto czy autostrada.

 

Ostatnio często jeżdżę Łódź-Warszawa, mocy brakuje jak cholera - oddałbym wtedy wszystkie demony, skory, nawigację itd za v8 lub przynajmniej 535d

Edytowane przez thestructor
Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej f30 ma 320d 184 km ale uważam ,że do możliwości podwozia g30 idealnie pasuje 530dx lub 540ix.

Jeśli chodzi o krytykę ukł.kier w g30 proponuje przejechanie się nową A5 sportback.W stosunku do bmw g30 różnic jest masakryczna na koszyść szachownicy.Audi ma wyraźne opóźnienie i luz na kole.W konfiguracji 276 -12% rabatu daje 242.Prawie 520d x na wypasie w demo.Wszystkim gorąco polecam test 2 godzinnego użyczenia.Każdy test w prasie czy na vlogu JAKIMKOLWIEK może być autoryzowany.Myślę,że BMW Polska ma to gdzieś bo marka sama się broni swoim charakterem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się kolego czymś szybszym i mającym więcej niż porażające 184 konie a zrozumiesz że też da się to wykorzystać, i wcale nie jest to takie trudne :mrgreen:

Tak jak Sławek pisze korzystam z mocy codziennie i nie ważne czy to miasto czy droga podmiejska czy też autostrada.

Co do cichego odjeżdżania to czasem aż mi żal było sąsiadów jak o 3 rano musiałem wyjechać gdzieś m5 i obudzić pół osiedla :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze mocy nigdy nie za wiele, oczywiście w rozsądnych granicach. No i oczywiście trzeba umieć ją opanować na drodze. Ja zazwyczaj jeżdżę jak emeryt :lol: ale po pierwsze lubię dźwięk i kulturalna prace większego motoru, po drugie duża moc to bezpieczenstwo-przy wyprzedzaniu czy kiedy trzeba szybko uciec z potencjalnie niebezpiecznej sytuacji, po trzecie większy silnik nie jest tak mocno obciążany jak małe dwulitrowe jednostki z których trzeba wyciskać siódme poty zeby swoje pojechaly-suma sumarum dluzej pojeździ. Jedyny minus to rachunek ekonomiczny przy spalaniu ( chociaż małe tez potrafią żłopać przy bucie w podłodze ) i przy zakupie przez chora akcyzę m.in. I tu trzeba zadać sobie pytanie czy warto dołożyć wiecej do takiego auta. Utratę wartości w przeliczeniu na rok użytkowania mozna zmniejszyć jeżdżąc autem dłużej, ja tak robię ale rocznie przejeżdżam 11-12 tys km. Wiec po 8-9 latach mam zrobione ok. 100 tys km dopiero. Jedyny ból jest taki, ze długo nie zmieniam auta, co przy dzisiejszym tempie zmian w modelach aut jest nieco denerwujące. No ale coś za coś. Mógłbym co 3 lata brać w leasing 520d, oddawać po trzech latach i brać nowe takie same.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi właśnie o to, że charakterystyka jazdy po polskich drogach jest taka, że potrzebna jest moc pod pedałem gazu.

Gdybym jeździł tylko po autostradach, to moje 525 wystarczyło by mi w zupełności.

Na autostradzie nie potrzebujesz super elastyczności. Ustawiasz na tempomacoe 160-180 i tyle.

Nikt przecież nie jedzie non stop z maksymalną prędkością.

Co innego w drogach krajowych wojewódzkich itd., gdzie trzeba toczyć walkę ze sznurami ciężarówek jadących zderzak w zderzak. W takich sytuacjach brakuje mi siły 6 garów.

Niby mam 218km, ale subiektywnie tego nie czuć.

Jeśli tylko finanse lub ustawodawcy pozwolą i pójdę w 3 litry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróćmy do tematu może - ktoś jeszcze jechał ostatnio G30? :)

Ciekawy jestem zwłaszcza opinii tych, którzy jeżdżą F10 obecnie - oni najlepiej wiedzą co zostało zmienione/poprawione

 

Ja jestem pod wrażeniem co do jakości wykończenia wnętrza G30 . Posiedziałem tylko kilka minut we wnętrzu ale poprzygladalem sie dokładnie detalom wykończeń deski rozdzielczej , konsoli centralnej , boczkom drzwi , wszystko wyglada jakby materiały przeniesione z wyższego modelu pomimo , ze w F10 nie było przecież zle ale jednak przeskok jakościowy jest widoczny . Gdy wsiadłem z powrotem do swojej F10 posmutniałem od razu i pomyślałem ,, ale bieda " :mad2: Trzeba podkreślić jednak tez , ze siedziałem w wersji G30 która miała odhaczonych opcji za 206 tys. zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co do wagi, moja f10-tka pre-lci w dosc ubogim wyposazeniu wazyla 1700kg , g30 ma w dowodzie wbite 1550kg w dosc przyzwoitym wyposażeniu.

 

Oczywiscie obie sztuki rwd.

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla porównania 525xd lci 218ps 1850kg

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy bym chciał jeździć panamerą w totalnej podstawie, fakt że z nowym modelem duży krok na przód ale jednak porównywalna osiągami z m550 kosztuje 560tyś, doliczając do tego rabat który można uzyskać w bmw różnica robi się dosyć spora.

 

Aha i na szybko licząc m550i spec na full wychodzi z rabatem ok 490tyś rabat 10% liczę w przypadku bmw a w porsche hmm jak się 5% dostanie to już coś :cry2:

 

 

...mnie ten wątek interesuje... podobnie jak kolega rozważam jako kolejną brykę M550 lub nową Panamerę. Tutaj zasmucił mnie jednak Zachar

Zanim się jednak zdecyduję, potestujemy żony G30 530ix i chyba poczekam na wrażenia A8 jesienią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.