Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Caly czas sie zastanawiam nad akcyza, zalozmy ze bdzie dzialac od kwietnia. Czy BMWu zmieni wtedy w PL ceny?

W wypadku jak wprowadzali F30 na model 328i w 2012 cena byla taka sama jak przed premiera model wczesniej.

A silnik nie byl 2.8 przeciez a 2.0 i tutaj juz wywalili klientow troche bo zamiast obnizyc cene o roznice w akcyzie to dali taka sama...

Ja osobiscie caly czas czekam az cos zrobia z akcyzja bo mam wybor miedzy 530i a 540i oczywiscie wolalbym 540i ;)

 

 

 

W bogatej wersji w konfiguratorze BMW 550iM kosztuje 480 tys a masz Sportowe zawieszenie Adaptive M razem ze skrętną osią i sportowym zmiennym ukł.kierowniczym.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Caly czas sie zastanawiam nad akcyza, zalozmy ze bdzie dzialac od kwietnia. Czy BMWu zmieni wtedy w PL ceny?

W wypadku jak wprowadzali F30 na model 328i w 2012 cena byla taka sama jak przed premiera model wczesniej.

A silnik nie byl 2.8 przeciez a 2.0 i tutaj juz wywalili klientow troche bo zamiast obnizyc cene o roznice w akcyzie to dali taka sama...

Ja osobiscie caly czas czekam az cos zrobia z akcyzja bo mam wybor miedzy 530i a 540i oczywiscie wolalbym 540i ;)

 

 

 

W bogatej wersji w konfiguratorze BMW 550iM kosztuje 480 tys a masz Sportowe zawieszenie Adaptive M razem ze skrętną osią i sportowym zmiennym ukł.kierowniczym.

 

Za taka kase to juz raczej bym bral inna marke niz BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

 

no to klops... zostaje 530i

wie ktos moze jakie roznice sa miedzy 525d a 520d w nowych G30?

 

Pewnie te same co w f30 bo to chyba te same silniki 325d ma dwie turbiny.

Pozdrawiam

Kolega na forum ma 325d Estoril i jest bardzo zadowolony.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Wlasnie niby w mojej F30 328i tez jest ten sam silnik co w g30 530i a jednak roznica jest spora w odbiorze akustycznym i podobno ''spalinowym''
Opublikowano (edytowane)

Kto Ci powiedział, że masz ten sam silnik w 328i co 530i g30? Jeżeli ma moc podobną i pojemność to nie znaczy, że to ten sam silnik. To inna konstrukcja !

Chociaż taki sam jest montowany już w np. 330i LCI.

Edytowane przez lewybmw1
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

328i silnik n20 245ps....

330i silnik b48 252ps nowy motor z platformy modulowej bmw....

Mniejsze spalanie, lepszy dźwięk i kultura pracy.

Dokładnie ten sam silnik co mam w 330i jest w nowej g30 oczywiście pewnie jeszcze lepiej wyciszony...

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)

No nie wiem czy bym chciał jeździć panamerą w totalnej podstawie, fakt że z nowym modelem duży krok na przód ale jednak porównywalna osiągami z m550 kosztuje 560tyś, doliczając do tego rabat który można uzyskać w bmw różnica robi się dosyć spora.

 

Aha i na szybko licząc m550i spec na full wychodzi z rabatem ok 490tyś rabat 10% liczę w przypadku bmw a w porsche hmm jak się 5% dostanie to już coś :cry2:

Edytowane przez krzychuRR1
Opublikowano
Czyli podsumowując 5 na tle E prowadzi się lepiej, prowadzi się gorzej, jest cichsza, jest głośniejsze od merca, jest bardziej komfortowa, jest mniej komfortowa, no i oczywiście pali więcej i pali mniej niż Merc. Totalny rozjazd ocen. Czyli jak zwykle najlepiej samemu ocenić.
Opublikowano
zupełnie nowy silnik, rozrząd z tyłu

 

 

rozumiem, dlatego pytam o 520d i 525d w g30 i f10 czy to sa te same silniki?

Silnik 520d 190 koni w F10 i G30 to ten sam silnik. 525d w G30 jeszcze nie zaprezentowali, ale wydaje mi się, że powinni go wziąć z X5. Tam ma ponad 230 koni.

Opublikowano
Po 2 min. wyłączyłem. Test robiony przez 155 cm karakana, który udowadnia, że z tyłu bawarka powala ilością miejsca. No niestety tak na pewno nie będzie.

 

I nie jest . Ja przy wzroście 190 cm z tylnego miejsca w G30 kolanami dotykam do fotela kierowcy ustawionego pode mnie :cry: Napiszę od razu , że fotele komforty , może przy innych stołkach są jakieś różnice .

Opublikowano
zaglądałem dzisiaj pod maskę G30 w oznaczeniu na klapie 530d i jestem w szoku ile miejsca jest pomiędzy silnikiem a wentylatorem. Spokojnie zmieściłyby się jeszcze z 2 cylindry w rzędzie jak nie lepiej. Akumulator pod maską umiejscowiony na podszybiu za rozpórką, dostęp trochę słaby ale za to dostęp do maglownicy to bajka :) Niby wszystko zabudowane od strony podwozia ale już po kilku jazdach testowych pełno błota w środku w komorze silnika :wink:
Opublikowano
Tak.. Marek zupełnie coś innego powiedział niż Pertyn na temat układu kierowniczego. Jak człowiek sam się nie przejedzie, to niczego się nie dowie :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.