Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wyjasnij mi dlaczego akurat lepsze gołe 520d z topowa technologia? co sie sklada na ta topowa technologie? czy bmw w czyms goruje nad innymi producentami?

 

Serio? :roll:

 

Na liście u kolegi jest Audi A6, które swoją premierę miało 6 lat temu. Passat, który ma chyba już 3 lata za sobą i F30, którą już poznał (i też ma kilka lat). Pomiędzy tymi samochodami, a G30 jest ogromna różnica.. Dzieli ich mała epoka w motoryzacji. W mechanice i elektronice, oprogramowaniu. Już pozostawiając właściwości jezdne i bicie piany na ten temat, parowanie telefonu w Audi woła o pomstę do nieba... A6 może być super intrygującym wyborem, ale dopiero nadchodzący model.

 

Czy w czymś góruje? Porównując nową 5 do A6, która konkurowałą z poprzednią generacją 5er... Nie jestem przekonany czy to ma sens.

Zarówno nowa e claassa, jak i nowa 5 mają wiele do zaoferowania fantastycznych i innowacyjnych technologii i nie mam wrażenia, że ktoś na kimś góruje. To dwie świetne opcje do wzięcia pod uwagę. Ale na tej liście nie było nowej e classy, nawet nowego Volvo. Tylko już od wielu lat jeżdżące samochody, którym szukuje się lift lub są daaaaaaawno po lifcie. Więc bądźmy zgodni, G30 technologicznie jest najbardziej zaawansowanym samochodem spośród wymienionych. Od bezpieczeństwa, właściwości jezdnych, rozwiązań komunikacyjnych, asb, zupełnie nowych sterowników i oprogramowania. Nowy iDrive zamiata konkurencje :). Jednostka 20d akurat jest so-so, nowa E classa ma dużo lepszego 2 litrowego diesla! Cichszy i mniej pali o kilka litrów na każdą setkę km.

 

Btw.

Czy kolega zastanawiał się na nową e classą i Volvo? Moim skromnym zdaniem S90 jest bardziej emocjonujace od Passata... I ma więcej do zaoferowania.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nikt nie jest w stanie odpowiedziec na moje pytanie? odpowiedz jest prosta. BMW nie ma zadnej topowej technologii, tylko srednio na jeza, jak kazdy inny producent, nawet producenci ktorzy nie sa klasy premium, maja bardzo podobne wyposazenie jak g30 :) dlatego szkoda sie podniecac takim autem klasy "premium" ktore nie ma nawet sensownego silnika, tylko wypierdek R4 pod maska.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Czy BMW ma topową technologie? Nie. Ale z przedstawionych pojazdów jest to najnowsza konstrukcja i suma dobrych komponentów. Z wszystkimi konsekwencjami: niższa masa, trakcja, komfort, telematyka i szybkość elektroniki, jakość asystentów (o ile na nich starczy). Z większym ryzykiem awarii i wyższymi kosztami, ale tez najwyższą wartością rezydualną.

 

Z przedstawionych aut to imo wybór między G30, F30 a Passatem. A6 z przednim napędem ma problemy z trakcją, leciwe ale fajne auto o ile ma np 2.0tsi quattro, fwd je dyskwalifikuje. Passat i 3er są bardziej poręczne i mniej komfortowe. Łatwiej zaparkować, są zwrotniejsze i węższe. F30 wyraźnie gorsza jakościowo od G30. F30 najbardziej dzikie i dynamiczne. Praktyczność passata (bagażnik, centymetry) jest na poziomie G30.

A jakie są potrzeby? Służbowe czyli jeździsz sam? Czy tez rodzina/dzieci? W jakim wieku? Dużo w trasach czy do miasta? Do miasta przy małych dzieciach warto przyjrzeć się ... X3. Dla większych/wyższych pasażerów i na trasy zdecydowanie G30.

Opublikowano

Hej, dzieki za wszystkie odpowiedzi!

Co do mojego wyboru to rocznie robie ok 25tys km, moze nieco wiezej - max 30tys, codziennie do pracy i kilka razy w roku dalsze wyjazdzy wakacyjno-rodzinne.

Jak wspominalem aktualnie mam passata b8 i dla rodziny 2+1 jest na prawde ok, komfort, przestrzen, wyposazenie, bagaznik - wszystko mi pasuje. Nie jest to auto z motoryzacyjnych marzen, to na pewno, po prostu bardzo poprawne auto, w miare dynamiczne, na dlugie trasy w sam raz.

W dodatku nadal sporo ponizej ceny bazowej piatki jest juz niemal pelna opcja z panoramicznym dachem, aktywnym tempomatem, pilotem parkowania, ogrzewaniem postojowym itd.

 

"Trojka" mi bardzo pasuje jako kierowcy, chyba nawet bardziej niz "5", jest jakas taka mlodsza duchem :) ale bagaznik jest bardzo skromny jak na kombi klasy sredniej co bedzie problemem - ew, mozna dokupic box na dach i tyle, jest to jakies rozwiazanie.

 

A6 jeszcze nie jezdzilem, tylko posiedzialem w salonie bo nie maja auta do testu do poczatku marca - wyglada nadal dosc fajnie, srodek faktycznie juz sie troszke zestarzal. szczegolnie wyglad MMI, ale jakosciowo nie mam nic do zarzucenia.

 

Jeszcze wracajac do wrazen z jazdy G30 ktora niestety musialem oddac :), dodalbym maly minus - w miejscu z ktorym prawe kolano styka sie z konsola srodkowa, plastik jest twardy i to czuc po 100-paru km, kurcze w passacie tam plastik jest mieciutki! Taka drobnostka, ale w tej klasie... ;) Podlokietnik tez jest twardy (a z kolei ten na drzwiach bardzo miekki). Jak sie czepiac, to sie czepiac ;)

W sumie jednak to juz poziom wyzszego wybrzydzania, auto jest swietne :)

Opublikowano
nikt nie jest w stanie odpowiedziec na moje pytanie? odpowiedz jest prosta. BMW nie ma zadnej topowej technologii, tylko srednio na jeza, jak kazdy inny producent, nawet producenci ktorzy nie sa klasy premium, maja bardzo podobne wyposazenie jak g30 :) dlatego szkoda sie podniecac takim autem klasy "premium" ktore nie ma nawet sensownego silnika, tylko wypierdek R4 pod maska.

 

Słuchaj, bardzo się czepiasz, a mijasz się z prawdą o więcej niż wypada komuś wypominać. Masz w tej M6 competition edition touch interface? Ja wiem, Kia Sportage poprzedniej generacji miała. Jak tam Twoje używanie gestów. A możę masz pełną integrację z Microsoft Exchange? Bo kolega potrzebuje auto do pracy, jemu może się przydać taka integracja. Masz w tej M6 on-street parking information/park now? Jeśli kolega jeździ dużo po DE, przyda mu się. Tak btw. Mówisz, że BMW nie ma topowej technologi... Ta funkcjonalność jest oparta na absordualnie drogim rozwiązaniu technologicznym big data. Ładowanie bezprzewodowe masz w swojej M6 CE? No nie masz. Concierge Service? Pewnie to nie jest potrzebne, bzdety?

 

Idźmy dalej. Najbardziej rozbudowana wersja adaptacyjnego zawieszenia z trybem ADAPTIVE? Zupełnie nowy iDrive? Najnowszej generacji adaptive led? To nie jest topowa technologia? Które BMW oprócz nowej 7 ją posiada?

 

...dlatego szkoda sie podniecac takim autem klasy "premium" ktore nie ma nawet sensownego silnika, tylko wypierdek R4 pod maska.

 

To, że ktoś kupuje dwulitrowego diesla, nie oznacza, że nie warto sięgać do oferty BMW i nie ma czym się jarać. Jedni kupują samochód jak koszulę - do pracy. Inni na balety :).

 

Btw. technologicznie sterowniki w Twojej M6 i jej oprogramowanie to skansen. Niestety, tak to wygląda w motoryzacji nakręcanej przez IT. Linia produkcyjna Twojego samochodu i wartość intelektualna inżynierów/designerów, jaką wtłoczyli w jego budowę jest równa empiryzmowi w roku 2005-2009. Oczywiście lift to spłacenie długu technologicznego względem konkurencji i zmian, jakie posiadają nowsze modele z palety producenta. U ciebie jeszcze CE.., który brutalnie mówiąc - jest produktem marketingowym podnoszącym sprzedaż schodzącej z taśmy M6. Sorry.

 

Jeszcze jedna kwestia, design language. Najnowsze X6, X5 czy nawet F32.. pokazywały kierunek idących zmian. Ale dopiero seria 7, jak zawsze, zrobiła kreskę i odcięła się od tamtej generacji. Za nią pierwsza, jak zawsze, zrobiła to seria 5. Tutaj również Twoja M6 CE oddala się od najnowszej G30 stylistycznie o epokę.

 

Btw. Jak tam walka z przyczepnością od 0 do 60 w Competition Edition? Strasznie dużo u nas deszczu, drogi brudne i dziurawe.. Pewnie przydałoby się założyć półsliki na felgi aby taką maszyną pojeździć, no ale nie założysz.. Chyba, że mieszkasz w Hiszpanii. Generalnie bardzo dobry wybór. Ciekawe czy następnym razem też zdecydujesz się na tak silny samochód :). Mi osobiście nie chciałoby się walczyć z trakcją. Gdy dwulitrowe diesle jadą.

 

 

PS Nic personalnego kolego, masz super furę.

Opublikowano

@luckie,

W jakim wieku jest to 1 (z działania 2+1)? Dla wzrostu "tużpowyzejfotelika" kanapa serii 5 jest zbyt głęboka. Dzieciaki pokochały X3/X4 za widoczność i kształt kanapy właśnie. Passat i F30 też lepiej są dostosowane do mniejszych ludzi - płytsza tylna kanapa.

Box jako powiększenie bagażnika jest średnim rozwiązaniem. Właśnie przejechałem 3kkm z pudłem i żałuję, ze nie mogłem skorzystać z niemieckich autostrad. Raczej kurier na narty a latem noclegi w hotelu, a nie na kempingu ;)

Proponuje sprawdź, czy benzyna nie wchodzi w grę. Jeździłem F30 328i, banan był. Jeździłem też passatem b8 1.8tsi. Bardzo przyjemny brak wibracji, passat na pierwszych biegach jechał jak elektryk. W dodatku palił mniej niz 535d (choć to była ośka i sedan vs F11 z xDrive, wiec dużo większa masa).

Cóż, masz ciekawy wybór. Abys sie nie zawiódł - oceniaj wersje ktore mieszczą sie w budżecie. No i cokolwiek postanowisz - podziel się decyzją.

 

A propos tematu - miałem okazję dotykać G30 za kotarą przed tzw oficjalną premierą. Z zewnątrz wyraźne odświeżenie, ale bez rewolucji. Wnętrze robi bardzo dobre wrażenie.

Ciekawe ze dilerzy wciąż podobnie komponują auta - jasne wnętrze, drewno identyczne jak w F10 (czemu nie matowe?). Identycznie jak premierowe F10 7 lat temu.

Opublikowano

Naprodukowałem się, bo arogancko pojechałeś po tutejszej społeczności.

 

nikt nie jest w stanie odpowiedziec na moje pytanie? odpowiedz jest prosta.

 

Nikt nie zna, ciemnogród panie. I wszyscy czekają na Twoją opinię.

 

szkoda sie podniecac takim autem klasy "premium" ktore nie ma nawet sensownego silnika, tylko wypierdek R4 pod maska.

 

Jeśli, ktoś kupujący 2.0 diesla nie zasługuje na Twoją przychylną opinię to zrób wszystkim przyjemność, wyloguj się, przytul kogoś i wyśpij. Może przez noc przybędzie Ci empatii. To było pełne buty zachowanie stary! Nie potrafię sobie tego wyobrazić w realnym świecie, jak zaparkuje obok Ciebie 520d to mówisz, że to gówno samochód z gówno silnikiem? Mam nadzieję, że koledzy naprawdę Cię lubią, a nie Twój samochód. Opluwanie komuś 520d, bo się gna M6 CE jest słabe i nie chcę Ci wklejać adekwatnego --> //Mema <-- do Twojego zachowania, bo Twoja butność i próżność nie wymaga obrazka.

 

No i moze sie przejde do salonu i odkryje te ""zawansowane rozwiazania technologiczne"". Nadrobie zaleglosci

 

Wjedzie nowe M5 do salonu z całym dorobkiem G30, to szybko zmienisz zdanie. Cywilne 550i, M760Li V12 pokazuje, jak bardzo te samochody poszły do przodu.

Opublikowano
nikt nie jest w stanie odpowiedziec na moje pytanie? odpowiedz jest prosta. BMW nie ma zadnej topowej technologii, tylko srednio na jeza, jak kazdy inny producent, nawet producenci ktorzy nie sa klasy premium, maja bardzo podobne wyposazenie jak g30 :) dlatego szkoda sie podniecac takim autem klasy "premium" ktore nie ma nawet sensownego silnika, tylko wypierdek R4 pod maska.

Bo prawda jest taka, że BMW 5er z podstawowym wyposażeniem nie jest żadnym samochodem klasy premium (o niższych modelach nie wspominając), no chyba że z wyglądu, ale to już rzecz gustu.

Dopiero właśnie te wszystkie bajery, udogodnienia i wyposażenie dodatkowe czynią go klasą premium. BMW 5er wypasione, a te w podstawie to dwa bardzo rożne samochody.

Jeżeli kogoś nie stać na kupno dobrze wyposażonego 5er to niech kupuje inny samochód zamiast łudzić się, że z podstawowym modelem 5er wkroczy do "świata" premium.

Opublikowano

@klakierek:

Najwolniejsze 520d ma 7.7 do setki. Przykładowo najwolniejsza Skoda Superb 11s. Więc nawet bazowy model miażdży klasę niższą osiągami, zachowując przy tym mikroskopijne spalanie.

Druga sprawa, rozpatrywałem wiele razy inne marki, zawsze kończyło się tak samo. Patrzę na Volvo, o fajne jest, szukam wersji V8... ach wait, nie ma :/ Superb aktualny z tego co pamiętam kończy się na 2.0 R4... śmiech na sali, żeby to porównywać do BMW. Ale to wie każdy, kto ma choć trochę oleju w głowie, co jak widać po wypowiedziach na forum, nie jest jednak standardem :dance:

Opublikowano

Smieszy mnie poprostu pisanie o zawansowaniu technologicznym bmw, wystarczy zobaczyc co oferuje np opel w nowej insigni i wychodzi na to ze samochod za 80 tys zl moze oferowac bardzo podobne wyposazenie.

 

W czym poszly do przodu 550i/760 nie rozumiem? ze jest dalej 8 biegowa skrzynia biegow?

 

Radze po prostu troche mniej klapek na oczach.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
@klakierek:

A po co to do mnie piszesz?

Gołe R4 to nie wypasione R6, czy V8.

Mając obecne doświadczenia, a nie mając pieniędzy, kupiłbym dobrze wyposażony samochód innej marki, a nie gołe 5er.

I wszystko w temacie.

Opublikowano

To co powiedział Sławomir:

 

Najwolniejsze 520d ma 7.7 do setki. Przykładowo najwolniejsza Skoda Superb 11s. Więc nawet bazowy model miażdży klasę niższą osiągami, zachowując przy tym mikroskopijne spalanie.

Druga sprawa, rozpatrywałem wiele razy inne marki, zawsze kończyło się tak samo. Patrzę na Volvo, o fajne jest, szukam wersji V8... ach wait, nie ma :/ Superb aktualny z tego co pamiętam kończy się na 2.0 R4... śmiech na sali, żeby to porównywać do BMW. Ale to wie każdy, kto ma choć trochę oleju w głowie, co jak widać po wypowiedziach na forum, nie jest jednak standardem :dance:

 

Chyba najlepiej oddaje sprawiedliwość w tym temacie więc nie wiem po co dalsza dyskusja :P ?

 

Siedząc w F10 powiedzmy średniego wyposażenia i siedząc w Passacie na fullu w Highlinie/R-Line od razu wybieram F10 (jak każdy kto ma jakiekolwiek poczucie smaku), jakość wykonania materiałów może i być podobna (powiedzmy) ale układ deski rozdzielczej, skierowanie jej w stronę kierowcy, logika przycisków, iDrive kontra Composition Media (czy jakkolwiek nazywa się ten syf w Passacie), pozycja za kierownicą itd. jest o niebo lepsza. I celowo tutaj porównuje F10, a nie G30, które tym bardziej jest na czasie jeżeli chodzi o technologie.

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

W czym poszly do przodu 550i/760 nie rozumiem? ze jest dalej 8 biegowa skrzynia biegow?

:roll:

Nie zadawaj mi już więcej pytań, nie ciągnijmy już tej dyskusji. Rozmowa z Tobą to wątpliwa przyjemność i nie chcę już z Tobą rozmawiać.

 

 

Sławek, 2girls1horse - no jasne, woda na ten młyn!

Opublikowano

A miało tu być o g30...

 

Co do kolegi, który ma do wydania 40k euro netto na samochód. W PLN brutto 211k (1E=4,3PLN). Jeśli wynegocjujesz rabat 15% to możesz zbudować sobie samochód za 243k wyjściowo.

Szału nie ma.

Może lepiej poszukać schodzącej f10-tki. Znajomy za 260k kupił u Smorawińskiego nowe 530d x drive z rabatem 110k.

Gdybym miał wybierać Passat B8 vs. F10, wybrałbym f10 mimo, że jest to schodzący model.

 

Czym jest premium? Nie ma chyba jednej definicji. Niektóry mówią, że jest to poziom 50k euro.

Ale z drugiej strony mamy kompakty. Ludzie kupują Audi a3 w pieniądzach Passata. Więc takie a3 w swoim segmencie jest chyba autem premium.

Natomiast samochody powyżej 100k euro to już podobno klasa samochodów luksusowych.

 

A wracając do g30. Byłem na dniach otwartych. Pojeździć się nie udało, ale posadziłem 4 litery w egzemplarzu eksponowanym w salonie. Powiem tak, efektu WOW nie było. Ot bardziej dopracowane f10. Ale nie jest to taki przeskok jak z e60 do f10. Materiały – ja nie odczułem wielkiej poprawy w porównaniu do mojej f11. Fotele jakby mniej masywne. Tunel środkowy (poniżej tapicerowanego podłokietnika) wykonany z tworzywa, które ma imitować skórę. Wygląda kiepsko, niczym w Kii Sportage.

Ilość miejsca bez zmian. Opadające w dół podszybie po stronie pasażera – słaby pomysł.

W środę jadę moją f11 na przegląd i umówiłem się już na jazdę próbną, więc dorzucę odczucia z jazdy.

Na teraz, po oględzinach statycznych, nie mam ciśnienia na zmianę mojej F11.

Opublikowano

Na teraz, po oględzinach statycznych, nie mam ciśnienia na zmianę mojej F11.

 

Jak w ogóle wygląda sytuacja jeżeli chodzi o 525d, widziałem że ludzie programami robią ją na prawie 300KM, seria daje radę ?

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Wcześniej miałem F10 520d RWD. Subiektywnie osiągi podobne. Zużycie paliwa 2 mojej f11 to 8l w stosunku do 6,5 w 520d.

Przy wyższych prędkościach i dynamicznej jeździe brakuje tchu.

Ale Touring plus x-rive, to 350kg więcej w stosunku do f10tki. Dodatkowo mam o wiele bogatsze wyposażenie niż w F10 (panorama, ogrzewanie postojowe, dociągi, el. klapa, pełna elektryka w fotelach, itd), a to też swoje waży.

Dziś szedłbym w 530 lub wyżej.

Opublikowano
@luckie,

W jakim wieku jest to 1 (z działania 2+1)? Dla wzrostu "tużpowyzejfotelika" kanapa serii 5 jest zbyt głęboka. Dzieciaki pokochały X3/X4 za widoczność i kształt kanapy właśnie. Passat i F30 też lepiej są dostosowane do mniejszych ludzi - płytsza tylna kanapa.

.

 

Moj syn ma juz 11 lat i sporo ponad 1,5m wzrostu wiec z fotelikiem sie pozegnalismy juz :)

Jemu tam wygodnie w kazdym aucie, nie wybrzydza, wiec nie jest to czynnik ktory biore pdo uwage.

Opublikowano
Mnie we wnętrzu g30 rozwala przycisk od czujników parkowania który jest wielkości dawnych telefonów komórkowych :mrgreen:

 

Jeśli bierzesz opcje z Kamerami ( asyst. park. PLUS ) to ten przycisk już tak nie wygląda.

 

 

 

Natomiast co do przeskoku wyglądu G30 z F10 względem F10-->E60 to chyba nikt się nie spodziewał, że będzie WOW, przecież wszystkie samochody są teraz na swój sposób ładne i nowoczesne, a F10 w m-paczku na ledach wygląda lepiej niż podstawowa wersja G30-stki.

 

Mnie w G30-stce ujął tył, sprawia wrażenie dużo większego niż F10, dodatkowo jeśli mówimy o M-pakiecie, świetnie wkomponowane końcówki wydechu no i te lampy!

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Od kilku lat jedziesz po wszystkich co kupują mniej niż v8. Zrób przyjemność wszystkim i kup bentleya, Ferrari lub coś podobnego i zmień forum

 

Pozdrawiam

Nie myśl ze jesteś anonimowy "A", kilka lat temu chłopaki z forum cie prawie dojechali, to skończyło się grożeniem sądami za ujawnieniem twojej tożsamości

 

 

jak bedziesz kiedys w warszawie to wpadnij na spota i powiedz mi to prosto w twarz :mrgreen:

 

 

W czym poszly do przodu 550i/760 nie rozumiem? ze jest dalej 8 biegowa skrzynia biegow?

:roll:

Nie zadawaj mi już więcej pytań, nie ciągnijmy już tej dyskusji. Rozmowa z Tobą to wątpliwa przyjemność i nie chcę już z Tobą rozmawiać.

 

 

Sławek, 2girls1horse - no jasne, woda na ten młyn!

 

 

bo skonczyly sie argumenty :wink: W glupim oplu sa takie "cuda" jak w zawansowanej G30, no moze poza kluczkiem z ekranem ktory trzeba ladowac.

BMW nie jest w stanie wprowadzic dwusprzeglowej skrzyni do nowej M5 F90 i bedzie automat. Porsche ze swoim zapleczem goruje nad BMW. Wprowadzili 8 biegowa skrzynie dwusprzeglowa PDK przy okazji premiery nowej Panamery.

BMW jest aktualnie w defensywie. Utracilo palme pierwszenstwa w markach premium jesli chodzi o sprzedaz. W 2016 roku wyprzedzil ich mercedes po prawie 10 latach. Nowa 7 G11/G12 tez nie sprzedaje sie tak jak zakladali. To mialo byc auto ktore pokona S klase, no ale okazalo sie ze nawet nie zblizyli sie do poziomiu sprzedazy Ski. Poniesli kleske. Niedlugo wyjdzie nowe Audi A8, a mercedes zaaplikuje lifta Sce takze 7mka troche dostanie po wynikach sprzedazy. Cala nadzieja w sprzedazy G30, ale watpie ze BMW udalo sie odzyskac utracone pierwsze miejsce w sprzedazy. Jednym modelem tego nie wygraja, bo konkurencja wprowadza kolejne modele i ich wersje, a BMW zamierza zmniejszyc swoja oferte.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Dorzucę swoje 2 grosze do dyskusji. Niedawno wkroczyłem do "świata premium" kupując 520d. Choć jak mówią niektórzy - tak sobie to wmawiałem. Mogłem kupić nowego Passata 2.0 tdi highline z kilkoma dodatkami. Stanęło na rocznym bmw. Ostatnio byłem w salonie Opla, żeby dopytać o niwą Insignię. Pomyślałem sobie, że za cenę golasa g30 kupię Insignię 2.0 260 koni i zostanie mi ze 100 tysięcy. Szybszy samochód za mniejszą kasę o tej samej wielkości....i co? Insignia 260 koni w benzynie, spalająca pewnie ze 12l/100 ma 7.3 do setki. Najwolniejsze 520d ma 7.5.... na tym roznowy zakończyłem.
Opublikowano
Od kilku lat jedziesz po wszystkich co kupują mniej niż v8. Zrób przyjemność wszystkim i kup bentleya, Ferrari lub coś podobnego i zmień forum

 

Pozdrawiam

Nie myśl ze jesteś anonimowy "A", kilka lat temu chłopaki z forum cie prawie dojechali, to skończyło się grożeniem sądami za ujawnieniem twojej tożsamości

 

 

jak bedziesz kiedys w warszawie to wpadnij na spota i powiedz mi to prosto w twarz :mrgreen:

 

 

W czym poszly do przodu 550i/760 nie rozumiem? ze jest dalej 8 biegowa skrzynia biegow?

:roll:

Nie zadawaj mi już więcej pytań, nie ciągnijmy już tej dyskusji. Rozmowa z Tobą to wątpliwa przyjemność i nie chcę już z Tobą rozmawiać.

 

 

Sławek, 2girls1horse - no jasne, woda na ten młyn!

 

 

bo skonczyly sie argumenty :wink: W glupim oplu sa takie "cuda" jak w zawansowanej G30, no moze poza kluczkiem z ekranem ktory trzeba ladowac.

BMW nie jest w stanie wprowadzic dwusprzeglowej skrzyni do nowej M5 F90 i bedzie automat. Porsche ze swoim zapleczem goruje nad BMW. Wprowadzili 8 biegowa skrzynie dwusprzeglowa PDK przy okazji premiery nowej Panamery.

BMW jest aktualnie w defensywie. Utracilo palme pierwszenstwa w markach premium jesli chodzi o sprzedaz. W 2016 roku wyprzedzil ich mercedes po prawie 10 latach. Nowa 7 G11/G12 tez nie sprzedaje sie tak jak zakladali. To mialo byc auto ktore pokona S klase, no ale okazalo sie ze nawet nie zblizyli sie do poziomiu sprzedazy Ski. Poniesli kleske. Niedlugo wyjdzie nowe Audi A8, a mercedes zaaplikuje lifta Sce takze 7mka troche dostanie po wynikach sprzedazy. Cala nadzieja w sprzedazy G30, ale watpie ze BMW udalo sie odzyskac utracone pierwsze miejsce w sprzedazy. Jednym modelem tego nie wygraja, bo konkurencja wprowadza kolejne modele i ich wersje, a BMW zamierza zmniejszyc swoja oferte.

 

Ja nie mogę czytać głupot, ze insygnia = 520d. Nie wiem czemu jeszcze jeździsz Bmw skoro mercedes raki super. Oczywiście ze jak się spotkamy to ci powiem "Adrian jesteś bardziej dziecinny niż moja 3 letnia córka" i co zrobisz? Za dużo się naoglądałeś westernów i Pitbulla, dorośli jednak inaczej sprawy załatwiają ...

 

To jest ostatni post w którym ci odpowiedziałem, dodaje cie do blokowanych

Mimo wszystko pozdrawiam i życzę sukcesów w życiu

Hmmmm
Opublikowano

Zacznijmy od tego, że insignia w dobrym silniku wypasiona w to wszystko co G30 ( mówimy o bajerach ) to koszt nie 100tys.zł , nawet nie 150tys.zł , a bliżej 200k.

Tak samo ma się sprawa z Paskiem, Superbem, itp, itd

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Tylko bmw ma Night Vision czy Head upa. Plus lepszy komfort.

Superb full wypas bez tych elementów to ponad 200 tys. Coraz droższe są te auta "nie-premium"....

Opublikowano
Nie mówiłem, że Insignia kosztuje 100, tylko że będzie o 100 tańsza od g30. Tyle, że jej poziom będzie można porównać z f10 (być może), z silnikami max 2 litry. Taka jest różnica - generacji półki premium i nie premium. Mówię oczywìście o Insigni, która dopiero wejdzie do salonów w tym roku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.