Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

Kto nie potwierdza? Wiele osob sie zachwyca wyciszeniem, i ja rowniez, w stos do f10 prelci jest przepaśc.

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak jest. Sam o tym pisałem kilka postów temu.

 

Co zaś do UK:

Czy ktoś z szanownych forumowiczów zamawiał bmw w Anglii z kierownicą po właściwej stronie? Właśnie spojrzałem w ich cennik i wychodzi mi, że 520d ze skórą dakota i kilkoma dodatkami wychodzi w granicach 180 tysięcy już z polską akcyzą i vatem. U nas 520d w automacie startuje od 227. Podobna wersja to pewnie około 240-250 tysięcy.

Najlepiej się odezwać do BMW Park Lane. Mają specjalny dział eksportu, pół Europy od nich bierze :D Można też zamawiać w specyfikacji na inne rynki (bo kierownica to nie jedyny problem, jeszcze trzeba zwrócić uwagę np. na podgrzewane fotele czy szyby atermiczne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Z tego maskowania nawet dealer się śmiał ostatnio. Cały świat już widział auto, w wielu krajach sprzedają a tu jakieś cyrki z maskowaniem. No ale 11.02 cyrk ma się skończyć :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No nie wszyscy, ja byłem dzisiaj, bo dziś oficjalna premiera. Fajne zegary reszta ok, nadal stwierdzam że u mnie więcej miejsca :)

Sorki ale dla mnie jako dla zwykłego użytkownika aut nie było to pozwalające doświadczenie.

Nowy system multimedialny fajnie wygląda. Ot i tyle. Sorki że nie jestem zachwycony... :P

 

With mobilephone sent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem wczoraj na zamkniętej prezentacji w Szczecinie no taka mniejsza 7 ot i tyle. Prywatnie uważam że przynajmniej z designem MB odskoczył BMW ostatnio zresztą wyniki sprzedaży brutalnie to udowadniają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F15 to raczej środek będzie podobny ale do F10 i wszystkiego serii F, Seria G to zupełnie inna bajka, ale może to wynika z tego, że wnętrze i w ógole F10-tka już mi się mocno znudziła :-)

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywatnie uważam że przynajmniej z designem MB odskoczył BMW ostatnio zresztą wyniki sprzedaży brutalnie to udowadniają.

 

Jeśli chodzi o E-klase to przód jak najbardziej, tył jak dla mnie porażka.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze widzę?

G30 bez m pakietu ma te beznadziejne okrągłe końcówki wydechu jak w f10?

A tylko m pakiet ma trapezy? :duh:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testują wersję RWD z tylną osią skrętną + adaptacyjne zawieszenie , pakiet Luxury bodajże .

- najlepszy rozkład mas w teście 51-49

- najlepsze hamulce 35,2 m

- najniższa masa 1776 kg vs. 1904 kg MB i 1922kg A6

-'najekonomiczniejszy silnik w tym teście , średnio spalił im 6,6 ON , MB 7.0 , A6 7.2

-najwyższa cena wersji podstawowej 284 500 zł

 

Narzekają na drobne niedoróbki G30 , które w tej klasie nie powinny mieć miejsca . Zbyt luźno przymocowana klapa pod kierownicą , duża szpara między błotnikiem a słupkiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem g30 na premierze w Gdańsku. 530i xdrive z m-pakiem pełnym itd... Auto robiło mega pozytywne wrażenie. Nie mam porównania do serii f, sam mam e39 i śmigałem parę razy e60 ale siedząc w g30 czułem się jakby auto było skrojone całkowicie pod kierowcę :) Chyba przeczekam ze zmianą auta jeszcze trochę i zakupię nowe g30...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem g30 na premierze w Gdańsku. 530i xdrive z m-pakiem pełnym itd... Auto robiło mega pozytywne wrażenie. Nie mam porównania do serii f, sam mam e39 i śmigałem parę razy e60 ale siedząc w g30 czułem się jakby auto było skrojone całkowicie pod kierowcę :) Chyba przeczekam ze zmianą auta jeszcze trochę i zakupię nowe g30...

 

Warto poczekać choćby po to żeby wszystkie opcje konfiguracyjne wprowadzili odnośnie tapicerek etc w serii 7 było to ok pół roku od premiery w salonach. No i może w pakiecie akcyza nowa wpadnie choć niezbyt w to wieże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rafter1

 

specjalnie policzyłem - razem z okładkami mam 14 kartek, czyli 28 stron

 

Katalog A6 to 126 stron

 

Wiem, wiem - nie kupuje się auta dla katalogu; jednak uważam, że po jeżdżeniu w klejonym aucie wypuszczenie takiego gniota - bo to nie można nazwać katalogiem - to porażka

 

No ale poprzedni katalog, F10, też nie powalał

 

Miejmy nadzieję, że auto będzie o te kilka razy lepsze, o ile ma mniej stron w katalogu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rafter1

 

specjalnie policzyłem - razem z okładkami mam 14 kartek, czyli 28 stron

Przecież BMW wypuszcza różnego typu katalogi, to jedno. Drugie, serio jakie to ma znaczenie. BMW odpuszcza detale znacznie ważniejsze, przez co gdyby nie silniki to już prawie mamy forda/opla/skode premium :)

 

Ja przy każdym nowym BMW się wk****am, że E32 ma co najmniej z 10 rzeczy lepszych od M760il za prawie milion, typu oświetlenie silnika (genialne przy dolewkach płynu zimą), lodówka między fotelami, niewidoczne ogrzewanie tylnej szyby, bardziej komfortowe zawieszenie, spryskiwacze halogenów, itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moje F10 LCI 520d RWD z pakietem luxury waży tak jak stoi (z paliwem, bez kierowcy) 1700 kg. Co prawda bez adaptacyjnego zawieszenia ani skrętnej tylnej osi, ale jak widać jest nawet lżejsze od doposażonego G30.

 

 

G30 520d RWD waży 1615 kg , więc jest lżejsze od twojego F10 :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.