Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Komforty to jest absolutnie pierwsza opcja dodatkowego wyposażenia do dodania u 90% ludzi tutaj.

A czym różnią się od sportowych?

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przede wszystkim możliwością bardzo szerokiej regulacji, sporty są bardziej twarde a do komforta wpadasz i Cie okala z kazdej strony, tu nie ma czegos takiego ze sport jest lepszy albo gorszy,jednemu bedzie sie lepiej siedzialo na jednym a drugiemu na drugim. Masaż w G11 faktycznie jest rewelacyjny, wiec jak juz brac komforty to tylko z aktywnym fotelem :twisted:
Opublikowano
Komforty to jest absolutnie pierwsza opcja dodatkowego wyposażenia do dodania u 90% ludzi tutaj.

A czym różnią się od sportowych?

 

 

Do komfortowych możesz zamówić wentylację i masaż.

Opublikowano
computing, pytasz o rzeczy kosmicznie subiektywne.. Ja E39 bez czujników parkowałem tak ciasno, że raz wychodziłem tylnymi drzwiami bo przednimi sie nie dało. Ale dzisiaj... to kamer zawsze biorę komplet, surround view bardzo pomaga parkować w liniach na ciasnych parkingach marketowych :D

 

Fotele na pewno warto brać, audio HK też jest warte ceny. Durne asystenty zmiany pasa są durne. Radar wspomagający hamowanie jest fajny, ale nie wiem czy to opcja czy standard. Night Vision rzadko używam.... choć we mgle jest fajny :D Klima 2 strefowa automatyczna, rzeczy na tył rzadko się przydają, nawet kiedy wożę dziecko z tyłu. Wentylacja foteli nic nie warta. Soft-close to mój ulubiony zbędny bajer, uwielbiam go, bo sprawia, że auto daje poczucie klasy wyższej.. za każdym razem kiedy wsiadasz/wysiadasz. Ten cały Polski pakiet co kiedyś był, teraz są inne - business class np. albo first class są spoko. Te całe concierge są durne i teleserwisy, bajer czasami jest, ale rzadko czy wręcz wcale nie używam. Smartfon w sumie Ci zastępuje dużo tych "innowacji".

 

Nie zgodzę się odnośnie wentylacji. Sprawia, że fotel jest chłodny co mnie wystarcza i sprawia różnicę.

Opublikowano (edytowane)
Nie zgodzę się odnośnie wentylacji. Sprawia, że fotel jest chłodny co mnie wystarcza i sprawia różnicę.

Moment moment. Zakładając, że w F06 mam tą samą idiotyczną wentylację, przypomnę jej dwie zasady działania:

- nie wieje zimnym powietrzem, tylko tym z auta - czyli nie schłodzisz za bardzo foteli jak jest nagrzane auto..

- nie wieje w miejscach gdzie siedzisz, bo zatykasz dziurki... :mad2:

 

Załączyłem kiedyś wentylację foteli nieświadomemu pasażerowi. NIE ZAUWAŻYŁ.

Jechałem kiedyś w Infiniti kumpla. Jak załączyłem wentylację, myślałem że się przeziębię. Nie dało się na tym usiedzieć, ale wystarczało 5minuty i już nie potrzebowałeś, a fotel zimniutki.

Edytowane przez Slawomir
Opublikowano

Potwierdzam. W lecie nie wyobrażam sobie jazdy bez wentylowanych Foteli!!

Dziś miałem okazję posłuchać w f10 radia hi fi... Nie wiem jak to możliwe że w aucie tej klasy dają w podstawie tak słaby sprzet grający. Chyba w skodzie lepiej gra. Harman Kardon jest PODSTAWĄ.

Co do zawieszenia, teraz mam zawieszenie M i takie też wezmę w g30. Czuję auto wyśmienicie.

Tylna oś skrętna - mistrzostwo świata. Jak tylko wsiadam do jakiegokolwiek auta i muszę wyjeżdżać z parkingu to uśmiech pojawia się na twarzy że w mojej jest tak łatwo :) ehh no i ten soft close - jak narkotyk. Weźmiesz raz i juz nie chcesz auta bez niego.

Za to wiem czego teraz NIE wezme: SZYBERDACHU. Przez trzy lata odsunąłem go może że trzy razy... Nie wezmę też aktywnego tempomatu, denerwuje mnie jego działanie.

 

PS. Mam nadzieję, że nowe stawki akcyzowe staną się faktem :mrgreen: :mrgreen:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

Trochę off-top.

Czy Wy też nie używacie wbudowanej nawigacji, czy u Was znajduje czasami miejscowości, do których chcecie pojechać?

Bo u mnie 9 na 10 wyszukiwań kończy się nie znalezieniem miejsca docelowego. Nie jest to kwestia aktualizacji, bo wyszukuję przeważnie małe miejscowości lub wioski do których po prostu nie wiem jak dojechać. A miejscowości te nie istnieją od roku, 3 czy 5, tylko raczej setki lat. Do Warszawy to akurat wiadomo, że znajdzie drogę.

Opublikowano (edytowane)
Zrób od tego jeszcze rabat jak zapowiada select - automotive rzędu 25% po roku, to wyjdą okolice 225 tys zł ;)

 

A kupiłeś kiedyś od nich samochód z takim rabatem? To są tylko maile, a papier przyjmie wszystko.

A samochody z największymi rabatami to są po prostu używki od Niemców których nawet Oni nie chcą więc wysyłają je za Odrę do Polaków. A z takimi samymi rabatami kupisz po prostu używki z polskich salonów, więc szału nie ma.

Edytowane przez staszek101
Opublikowano
Tak, 540xi.

 

To rzeczywiście delikatny :wink: Ja złożyłem to co mnie interesuje z 530i RWD i wyszło mi 330 kpln . Chociaż nie ukrywam 540i tez siedzi gdzieś z tylu głowy :cool2:

 

 

kurna ja nie wiem jak można kupować takie auto z wyposażeniem rzędu 30k. Przecież nic tam nie będzie. Zawsze mnie zastanawiało po co ludzie kupują gołe auto, 100 razy bardziej wolałbym kupić gorsze auto na wypasie niż lepsze gołe...

 

Gorsze na wypasie? Passat to nie ten segment, a Mercedes E rzeczywiście gorszy, nie mówiąc o A6, ale na wypasie też będą kosztowały krocie.

Skóra Kość Słoniowa, Navi Pro, Sport Line, Systemy Asystujące, kilka drobiazgów i czego jeszcze potrzeba? Wyjdzie super limuzyna :D

Po co komu Surround View 360 stopni jak jest asystent parkowania w cenie? Do jeżdżenia nic więcej nie potrzeba - i tak jest bardziej wypasiony niż większośc samochodów.

Opublikowano
Nie zgodzę się odnośnie wentylacji. Sprawia, że fotel jest chłodny co mnie wystarcza i sprawia różnicę.

Moment moment. Zakładając, że w F06 mam tą samą idiotyczną wentylację, przypomnę jej dwie zasady działania:

- nie wieje zimnym powietrzem, tylko tym z auta - czyli nie schłodzisz za bardzo foteli jak jest nagrzane auto..

- nie wieje w miejscach gdzie siedzisz, bo zatykasz dziurki... :mad2:

 

Załączyłem kiedyś wentylację foteli nieświadomemu pasażerowi. NIE ZAUWAŻYŁ.

Jechałem kiedyś w Infiniti kumpla. Jak załączyłem wentylację, myślałem że się przeziębię. Nie dało się na tym usiedzieć, ale wystarczało 5minuty i już nie potrzebowałeś, a fotel zimniutki.

 

Może kumpel w Nissanie miał fotele klimatyzowane?

Ja wyraźnie czułem różnicę w upalny dzień gdy fotel po prostu stawał się chłodniejszy. Powiewu nie czuć bo, moim zdaniem, nie ma być - to wentylacja a nie klima.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób od tego jeszcze rabat jak zapowiada select - automotive rzędu 25% po roku, to wyjdą okolice 225 tys zł ;)

 

A kupiłeś kiedyś od nich samochód z takim rabatem? To są tylko maile, a papier przyjmie wszystko.

A samochody z największymi rabatami to są po prostu używki od Niemców których nawet Oni nie chcą więc wysyłają je za Odrę do Polaków. A z takimi samymi rabatami kupisz po prostu używki z polskich salonów, więc szału nie ma.

 

Ten rabat jest tylko teorią tak samo jak z akcyzą ;) jak przyjdzie co do czego to się okaże i napewno napiszę. Mimo to jednak nie skreślałbym właśnie brokerów, jest duża szansa, że przy zmianie akcyzy będą mogli się wykazać. Możesz u nich zamówić auto do produkcji i na takie teoretycznie mają być właśnie duże rabaty. Kiedyś kupiłem nowy motocykl przez brokera i naprawdę dużo zaoszczędziłem, po 3 latach sprzedałem go w cenie zakupu z przebiegiem prawie 30 tyś km - doszły jeszcze różnice kursowe.

Opublikowano

To co mam w F11 i chciałbym mieć w kolejnym aucie:

M Mack

Adaptive drive (podobno ma wreszcie mieć tryb individual)

HUD

Audio HK

Side assist

Asystent hamowania - już kilka razy uratował mi tyłek

Ogrzewanie postojowe -garaż okupuje żona i inne sprzęty...:)

Navi Prof - u mnie zawsze znajduje, żeby znaleźć wioskę często trzeba najpierw wpisać nazwę gminy, a nazwę wioski jako ulicę.

Real traffic information - ale to chyba jest częścią Navi Prof

Dostęp komfortowy

Panorama dach - dzieciaki uwielbiają

 

CO mam a czego nie używam lub uważam za mało użyteczne:

Soft close - to się może popsuć

Łopatki - przez 5 lat jeżdżenia piątkami użyłem kilka razy

Aktywny tempomat - jeśli nie dopracowali to nie ma sensu, nawet na ustawionej minimalnej odległości zawsze się ktoś wpycha, trzyma zbyt dużą odległość i hamuje za wcześnie

 

Czego nie mam co bym chciał:

Komforty (mam sporty i jestem zadowolony, ale nowe komforty wyglądają obłędnie)

Nappa - idzie chyba z dobrodziejstwem inwentarza (z komfortami), dakota to jakaś cerata jest. Mam 50tys. przebiegu i już schodzi z boczku

Masaże, wentyle.

Full led

i wisienka na torcie 6 cylindrów.:)

Opublikowano
Widzę, że kolejna osoba narzeka na aktywny tempomat. To tak nie jest, że on jest zły - wg mnie jest bardzo dobry, ale żadne przepisy nie pozwolą trzymać się komuś 5m za zderzakiem, żeby się nikt nam nie wcisnął. Ja osobiście miewałem trasy, gdzie 80% przeleciałem na aktywnym tempomacie - sprawdza się przede wszystkim tam, gdzie wyprzedzać nie można lub jest trudno, wtedy "luźny" dystans do auta przed nami nie przeszkadza. Jak dla mnie aktywny tempomat to GENIALNY dodatek przy robieniu długich dystansów - bardzo odciąża kolano prawej nogi ;)
Opublikowano
ale chyba jakiś podstawowy tempomat będzie w standardzie ? Nie ma o tym żadnego info..
Opublikowano

1.Czym się charakteryzuje sportowy układ hamulcowy M ?

 

2. Brak jest samosciemniającego się lusterka prawego ?

 

3. System nawigacji Professional nowej generacji - czy to oznacza, że będzie unowocześniony w stosunku do tego co jest w 7 ?

Opublikowano
Widzę, że kolejna osoba narzeka na aktywny tempomat. To tak nie jest, że on jest zły - wg mnie jest bardzo dobry, ale żadne przepisy nie pozwolą trzymać się komuś 5m za zderzakiem, żeby się nikt nam nie wcisnął. Ja osobiście miewałem trasy, gdzie 80% przeleciałem na aktywnym tempomacie - sprawdza się przede wszystkim tam, gdzie wyprzedzać nie można lub jest trudno, wtedy "luźny" dystans do auta przed nami nie przeszkadza. Jak dla mnie aktywny tempomat to GENIALNY dodatek przy robieniu długich dystansów - bardzo odciąża kolano prawej nogi ;)

 

 

Nie należę do kierowców, które siedzą jadącym z przodu na zderzaku. Bardzo dużo jeżdżę do Niemiec, generalnie większość czasu spędzam na autostradzie. Miałem porównanie, standardowego i aktywnego tempomatu. Do aktywnego nie mam cierpliwości. Przykład, na łukach autostrady (w lewo) wychwytuje samochody jadące prawym pasem jako pojazdy poruszające się po moim pasie (najczęściej ciężarówki).

Uważam, że producent powinien mieć możliwość wyłączenia aktywnego tempomatu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takiej sytuacji raczej już nie będzie - auto będzie miało funkcjonalność utrzymywania się w pasie ruchu więc będzie "wiedzieć" które pojazdy są na jakich pasach ruchu.
Opublikowano
1.Czym się charakteryzuje sportowy układ hamulcowy M ?

?

 

Rozumiem , że info ze stopki informacyjnej z konfiguratora Cię nie satysfakcjonuje ?

 

,, Hamulce sportowe M gwarantują doskonałe hamowanie również przy bardzo sportowej jeździe i w wilgotnych warunkach. Wizualnie wyróżniają się lakierowanymi na granatowo zaciskami z napisem M. Przednie hamulce mają zaciski czterotłoczkowe, a tylne dwutłoczkowe. Wyjątkowo duże wentylowane tarcze skutecznie odprowadzają ciepło, zapewniając chłodzenie układu hamulcowego. Zapewnia to skuteczność hamowania adekwatną do wysokiej dynamiki auta'' .

Opublikowano
Przykład, na łukach autostrady (w lewo) wychwytuje samochody jadące prawym pasem jako pojazdy poruszające się po moim pasie (najczęściej ciężarówki).

Uważam, że producent powinien mieć możliwość wyłączenia aktywnego tempomatu.

U mnie to działa poprawnie, zdarzało się, że łapało auta na pasie obok, ale coś w stylu raz na 2tys km. Możliwe więc, że w G30 będzie działać jeszcze lepiej, w końcu nowszy soft.

Opublikowano
1.Czym się charakteryzuje sportowy układ hamulcowy M ?

?

 

Rozumiem , że info ze stopki informacyjnej z konfiguratora Cię nie satysfakcjonuje ?

 

,, Hamulce sportowe M gwarantują doskonałe hamowanie również przy bardzo sportowej jeździe i w wilgotnych warunkach. Wizualnie wyróżniają się lakierowanymi na granatowo zaciskami z napisem M. Przednie hamulce mają zaciski czterotłoczkowe, a tylne dwutłoczkowe. Wyjątkowo duże wentylowane tarcze skutecznie odprowadzają ciepło, zapewniając chłodzenie układu hamulcowego. Zapewnia to skuteczność hamowania adekwatną do wysokiej dynamiki auta'' .

 

Rozumiem, że wizualnie różnią się od standardowych. Ale poza tym ?

Opublikowano
1.Czym się charakteryzuje sportowy układ hamulcowy M ?

?

 

Rozumiem , że info ze stopki informacyjnej z konfiguratora Cię nie satysfakcjonuje ?

 

,, Hamulce sportowe M gwarantują doskonałe hamowanie również przy bardzo sportowej jeździe i w wilgotnych warunkach. Wizualnie wyróżniają się lakierowanymi na granatowo zaciskami z napisem M. Przednie hamulce mają zaciski czterotłoczkowe, a tylne dwutłoczkowe. Wyjątkowo duże wentylowane tarcze skutecznie odprowadzają ciepło, zapewniając chłodzenie układu hamulcowego. Zapewnia to skuteczność hamowania adekwatną do wysokiej dynamiki auta'' .

 

Rozumiem, że wizualnie różnią się od standardowych. Ale poza tym ?

 

Będą dodatkowo robić gofry :shock: no nie rozumiem, przeciez kolega Ci napisał czym sie roznia, sa mocniejsze,lepiej chłodzone i wolniej padają

Opublikowano
O ile większe są zatem tarcze ? Nic z tych info nie wynika. Ogólnikowowo bardzo. Może gdzieś jest dokładniej o różnicach.
Opublikowano
1.Czym się charakteryzuje sportowy układ hamulcowy M ?

?

 

Rozumiem , że info ze stopki informacyjnej z konfiguratora Cię nie satysfakcjonuje ?

 

,, Hamulce sportowe M gwarantują doskonałe hamowanie również przy bardzo sportowej jeździe i w wilgotnych warunkach. Wizualnie wyróżniają się lakierowanymi na granatowo zaciskami z napisem M. Przednie hamulce mają zaciski czterotłoczkowe, a tylne dwutłoczkowe. Wyjątkowo duże wentylowane tarcze skutecznie odprowadzają ciepło, zapewniając chłodzenie układu hamulcowego. Zapewnia to skuteczność hamowania adekwatną do wysokiej dynamiki auta'' .

 

Rozumiem, że wizualnie różnią się od standardowych. Ale poza tym ?

 

Dokładnie wyglądają tak jak na zdjęciu poniżej . A jakie dodatkowe informacje są Ci jeszcze potrzebne ?

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/iePc0p.jpg

Opublikowano

Za to wiem czego teraz NIE wezme: SZYBERDACHU. Przez trzy lata odsunąłem go może że trzy razy...

 

Ja tez go odsunąłem do tej pory tylko kilka razy, ale bardzo fajnie doświetla wnętrze auta, szczególnie przy ciemnej podsufitce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.